Met inslapen wordt Dirk vaak nog een paar keer elk half uur wakker. Dan is aaien/speen terug stoppen of wiegen meestal genoeg. En dat maakt niet uit of ik het doe of man.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:18 schreef Lemijn het volgende:
maar ik vrees dat ik als moeder minder ver kom met aaien, al kan ik het eens proberen.
Stuk of 24. Schoonmoeder bracht net een enorme pan soep en schoonzus heeft een mooie taart gemaakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 07:38 schreef Nanuke het volgende:
Fijne dag gewenst, Cygne. Maar met zo'n leukerd komt dat vast goed!Verwacht je veel mensen?
Ik heb een vrij bijzonder rooster momenteel: van mijn 15 lesuren geef ik er 13 op maandag en dinsdag en maar 2 op donderdag (de eerste twee uren ook). Op donderdag gaan de kinderen wel gewoon de hele dag naar de opvang, dus ik kan dan even flink knallen. Ik moest wel gistermiddag nog even aan de slag (I en A deden een simultane dutquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:15 schreef Lemijn het volgende:
1 op 1 uitje klinkt ook fijn, LeSage.
DaD, wat een fijne update. Zeker ook dat je blij bent weer aan de slag te zijn ondanks de chaos. Levert dat veel werk op buiten de officiële werktijden, oftewel 's avonds thuis? Ik vind dat zelf erg pittig, want op mijn werk ben ik daar 100% en doe ik het graag en zo goed mogelijk, maar thuis wil ik ook spelen/opruimen/bijkomen.
En super dat A het zo goed doet natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar eigengekocht en minder macho 68-spul.
[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 10-03-2018 12:17:11 ]Let me see you stripped down to the bone
Ja, terecht hoor. Het was even het enige dat nog schoon en droog was.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
En waar kind 1 nog een zelfgemaakte suikervrije kwarktaart met vers fruit en rogge-dadelbodem kreeg gaan we deze straks volpompen met suiker, slagroom en kleurstoffen
#sorrytweedekind #maarikhouminstensnetzoveelvanje
4 funky flavors. Past precies in jouw straatje gok ikquote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Naja, past mooi bij de roze auto!![]()
Wat een toffe trui trouwens? Waar is -ie van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |