abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177714991
registreer om deze reclame te verbergen
Nawh wat lief LeSage.

Wij vieren morgen Wolfjes verjaardag. Zin in maar word er ook melancholisch van.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 07:17:50 #227
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177718026
Mooie dag gewenst vandaag, Cygne!
Ongelofelijk he, dat hij al bijna weer een jaar is.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_177718049
Fijne dag gewenst, Cygne. Maar met zo'n leukerd komt dat vast goed! O+Verwacht je veel mensen?
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_177718093
Cygne, veel plezier met het feestje vandaag! Bijzondere dag is het, hè O+
  zaterdag 10 maart 2018 @ 08:38:36 #230
462540 Flav
V♥
pi_177718300
Fijne dag gewenst Cygne! *;
pi_177718301
Veel plezier vandaag, Cygne. Bijzondere dag. :) . *O* .

Even een 'update' over onze slaapperikelen die mijn vriend laatst had aangekaart bij het cb. We hebben de afgelopen tijd vooral geoefend met overdag in z'n bed slapen. Ook omdat hij vanaf 1 maart drie dagen in de week naar het kdv gaat en hij daar ook gewoon lekker in een bedje moet slapen. Dat ging steeds beter en gisteren heeft Y voor het eerst wel twee uur liggen slapen in bed op het kdv. Daarvoor waren het steeds korte slaapjes van een half uur.

Ik ben nu een nachtje niet thuis geweest en was heel benieuwd hoe de nacht gegaan is, aangezien Y dus nogal vaak wakker wordt 's nachts en ik hem dan altijd voed. Mijn vriend heeft hem om 22:00 nog een fles gegeven, toen hij daarna om 23:30 weer wakker werd heeft hij hem in bed genomen. Door hem te aaien over z'n ruggetje sliep hij weer in. Dit gebeurde nog een paar keer, maar dan sliep Y door aaien van mijn vriend steeds meteen weer door. En om 7:00 kreeg hij weer een fles, die hij maar voor de helft opdronk. _O_ .

Ik denk dat voor ons nu wel duidelijk is dat hij de nachtvoedingen echt niet nodig heeft, dus kunnen we door op deze lijn. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_177718310
Fijne dag Cygne!
pi_177718334
Klinkt als een goede vooruitgang Franny! Hopelijk kun je deze lijn doorzetten! :-)

M. Heeft de afgelopen nacht voor het eerst in zijn ledikantje op zijn kamer geslapen. Hij slaapt eigenlijk al wel 3 weken door en ik heb de kinderfysio daar z’n ledikantje laten fixen dus we moesten wel. 1 minihuiltje, toen lag hij bovenop de dekens (zonder sokken :p), speen in en weer ingestopt en verder geslapen tot half 7! Ben er blij mee.
pi_177718425
Fijne dag Cygne!

En jeej voor de goed slapende baby's Franny en Belle!

Hier ook een goed slapende baby. Om 18 uur op bed gelegd, want enorm moe. Na wat huilen gaan slapen en (met 3x voeden) vanochtend om 8 uur wakker geworden! *O*
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:18:33 #235
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177718561
Dat klinkt heerlijk LeSage O+ . Kan je vandaag gewoon meeknuffelen?

Veel plezier met vieren dat Wolfje er (bijna) een jaar is. Krijgt hij taart?

Fijn al die lekkere slapers overal ^O^ .

Franny, goede update. Ik begrijp dat je vriend dus voorlopig eruit mag als hij huilt? Hier gaat het in eigen bed slapen met horten en stoten ook best goed, zowel thuis als elders. Alleen die nachtvoedingen... maar ik vrees dat ik als moeder minder ver kom met aaien, al kan ik het eens proberen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177718693
Fijne verjaardag wolfje!

Fijn dat de nacht zonder jou goed is gegaan Franny, en dat je weet dat hij het dus wel kan. Mijn ervaring is alleen dat ze het ook direct weten als mama wel thuis is en vooral dat als bv-moeder zelf troosten erg lastig is. Bij mijn man slapen ze altijd veel sneller weer in. Wordt dus nog even pittig voor je man straks.

Elliebel, hoe ging het wennen gisteren?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_177718898
Gefeliciteerd met Wolfje, Cygne! O+.

Fijn van de nacht zonder nachtvoedingen, Franny! Dat scheelt in ieder geval al, dat je weet dat hij wel zonder kán.

Ik post vrijwel niet mee, want bijlezen lukt net, maar tegen de tijd dat ik ergens op kan reageren zijn we al vier onderwerpen verder. Maar ik wil wel graag even updaten over A. O+. Ze is nu een goeie 4 maanden, rolt als een malle, slaapt van 19:30 tot 7:30 (met drie nachtvoedingen hoor, niet schrikken), lacht de hele dag maar naar niemand zo uitbundig als naar haar grote broer en drinkt bij de gastouder zo goed uit haar flesje dat ik het met kolven niet bijhoud. Zo trots en verliefd op haar.
Zelf ben ik deze week weer begonnen met werken en de chaos die door mijn vervangers is achtergelaten is nog groter dan ik van tevoren vreesde. Maar dat zal ook wel weer goed komen. Het is in ieder geval wel fijn om weer aan de slag te zijn. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_177718906
Wat lief Sage! O+

Klinkt goed Franny. :)

Belle het is wat he, die sokjes. Misschien een slaapzak gebruiken?

Gefeliciteerd Cygne. :*

Banaan was gisteravond niet blij, en ik ook niet. Hij sliep 's middags drie uurtjes op mij, prima. Geen honger, hij had in zijn slaap al zat op denk ik. In de box gelegd om te spelen maar hij was al na een half uur aan het gapen. Geprobeerd of hij wou drinken maar weinig interesse. Wel krampjes. Daarna was hij zo moe dat hij vooral nog kon huilen en korte slaapjes deed.

Mijn man heeft hem meegenomen naar de slaapkamer, na een tijd krampjeshouding kon hij hem in bed leggen. Ik bleef in de woonkamer om schaatsen te kijken (lees: mijn wonden likken en slapen).

Gelukkig een goeie nacht gehad, kolfde nog wel 220 cc af na de tweede nachtvoeding. Vandaag maar proberen of hij in de draagzak door zijn vermoeidheid heen kan komen. En of mijn man zoveel mogelijk van die draagtijd kan nemen. :)
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_177719057
Franny, wat fijn dat de proef in ieder geval geslaagd is. Dan kun je daar weer verder mee.

Ik ga vandaag niet knuffelen, maar lekker met mijn baby naar Ikea. Peuter wilde perse met papa in de tuin helpen, dus heb ik alleen mijn kleinste man bij me O+
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:15:51 #240
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177719107
1 op 1 uitje klinkt ook fijn, LeSage.

DaD, wat een fijne update. Zeker ook dat je blij bent weer aan de slag te zijn ondanks de chaos. Levert dat veel werk op buiten de officiële werktijden, oftewel 's avonds thuis? Ik vind dat zelf erg pittig, want op mijn werk ben ik daar 100% en doe ik het graag en zo goed mogelijk, maar thuis wil ik ook spelen/opruimen/bijkomen.
En super dat A het zo goed doet natuurlijk :Y.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177719160
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:18 schreef Lemijn het volgende:
maar ik vrees dat ik als moeder minder ver kom met aaien, al kan ik het eens proberen.
Met inslapen wordt Dirk vaak nog een paar keer elk half uur wakker. Dan is aaien/speen terug stoppen of wiegen meestal genoeg. En dat maakt niet uit of ik het doe of man.
Snachts kijk ik een beetje naar hoeveel tijd er tussen zit. Wordt hij een uur na de voeding weer wakker, probeer ik het ook eerst op te lossen met sussen of speen of wiegen. Helpt dat niet, biedt ik daarna borst aan. Wel doe ik dit pas sinds hij uit zichzelf flink heeft doorgeslapen. Dus het kan best, ook bij bv-moeders. En Dirk valt ook nog regelmatig aan de borst in slaap overdag dus t is niet omdat hij zo'n geweldige (in)slaper is. :P
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_177719214
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 07:38 schreef Nanuke het volgende:
Fijne dag gewenst, Cygne. Maar met zo'n leukerd komt dat vast goed! O+Verwacht je veel mensen?
Stuk of 24. Schoonmoeder bracht net een enorme pan soep en schoonzus heeft een mooie taart gemaakt.

Sylver, vind het zo bizar hoe snel het gedaan is.

Dankjewel iedereen! O+
pi_177719245
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:15 schreef Lemijn het volgende:
1 op 1 uitje klinkt ook fijn, LeSage.

DaD, wat een fijne update. Zeker ook dat je blij bent weer aan de slag te zijn ondanks de chaos. Levert dat veel werk op buiten de officiële werktijden, oftewel 's avonds thuis? Ik vind dat zelf erg pittig, want op mijn werk ben ik daar 100% en doe ik het graag en zo goed mogelijk, maar thuis wil ik ook spelen/opruimen/bijkomen.
En super dat A het zo goed doet natuurlijk :Y.
Ik heb een vrij bijzonder rooster momenteel: van mijn 15 lesuren geef ik er 13 op maandag en dinsdag en maar 2 op donderdag (de eerste twee uren ook). Op donderdag gaan de kinderen wel gewoon de hele dag naar de opvang, dus ik kan dan even flink knallen. Ik moest wel gistermiddag nog even aan de slag (I en A deden een simultane dut O+), maar dat is ok.
In de examentijd straks zal het wel nodig zijn om 's avonds te werken denk ik, maar voor nu red ik het zo wel denk ik. :Y.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:53:59 #244
221912 minilot
Puer aeternus
pi_177720876
Het punt met deze periode.. Zowat alle kraamkadootjes waren in maat 62 en nou heeft O. deze weken dus vooral gekregen kleertjes aan en da's toch.. Naja.. Anders. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar eigengekocht en minder macho 68-spul. *)

[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 10-03-2018 12:17:11 ]
Wo ist der Führer, der mich führt?
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 11:56:21 #245
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_177720904
Die kop :') O+
disclaimer
Friettijdpietvoeding
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:06:57 #246
221912 minilot
Puer aeternus
pi_177721014
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Die kop :') O+
Ja, terecht hoor. Het was even het enige dat nog schoon en droog was. :') Gauw omkleden straks! :D
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 12:08:52 #247
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_177721047
Veel plezier cygne! Wij vieren het ook vandaag. Niet zo'n volle bak hoor.
De roze auto die zuslief voor m had uitgezocht viel iig in de smaak :')

G9Zicj7.jpg

En waar kind 1 nog een zelfgemaakte suikervrije kwarktaart met vers fruit en rogge-dadelbodem kreeg gaan we deze straks volpompen met suiker, slagroom en kleurstoffen *O*
#sorrytweedekind #maarikhouminstensnetzoveelvanje
disclaimer
Friettijdpietvoeding
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:10:00 #248
221912 minilot
Puer aeternus
pi_177721060
Gefeliciflapstaart Wolfje en overige kersverse dreumesen! *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 10-03-2018 12:16:44 ]
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:14:46 #249
221912 minilot
Puer aeternus
pi_177721115
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

En waar kind 1 nog een zelfgemaakte suikervrije kwarktaart met vers fruit en rogge-dadelbodem kreeg gaan we deze straks volpompen met suiker, slagroom en kleurstoffen *O*
#sorrytweedekind #maarikhouminstensnetzoveelvanje
:D
Naja, past mooi bij de roze auto! ;) ^O^

Wat een toffe trui trouwens? Waar is -ie van?
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 12:17:25 #250
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_177721160
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:14 schreef minilot het volgende:

[..]

:D
Naja, past mooi bij de roze auto! ;) ^O^

Wat een toffe trui trouwens? Waar is -ie van?
4 funky flavors. Past precies in jouw straatje gok ik ;) wintercollectie van een jaar geleden!
https://www.4funkyflavour(...)ruien/my-boy-16w3112
disclaimer
Friettijdpietvoeding
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')