abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177632498
Hoi mensen,

Een irritatie op de late avond die ik graag met jullie wil delen.

Zoals jullie vast al hebben gezien, hangen er overal van die reclameposters van suitsupply met 2 mannen die elkaar aflebberen.
Ik lees net een artikel waarin staat dat de posters bedekt worden met tape of zelfs worden ingeslagen met een steen.

Ik heb zelf niets tegen welke geaardheid dan ook. Maar kom op, waarom moeten wij dit soort dingen zien en het maar accepteren. Het gaat om een erotische foto, waarom kan hun punt niet gemaakt worden met een normalere foto. Zr kunnen bijvoorbeeld 2 mannen plaatsen die hand in hand staan.

Tegenwoordig moet je maar alles accepteren en slikken, want anders ben je intolerant. Dat er intolerant met jou als normale hetero wordt omgegaan doet er vervolgens niet toe.
  maandag 5 maart 2018 @ 23:58:44 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177632533
waar je je druk om maakt

niks mis met liefde tussen volwassen mensen.. laat ze
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177632606
Ik zag ook deze reclame en ik vond hem ‘niet zo zeer’ nodig dit, omdat dit een reclame is voor een pakkenwinkel, maar het valt op (duh, reclame)!

Mijn vraag zou eerder zijn waarom accepteren we dit in deze tijd nog steeds niet en waarom kan dit niet als normaal gezien worden? ( 2 mannen/ 2 vrouwen samen)

We zien ook mannen en vrouwen samen zoenen etc. kan dat dan ook niet?

En ja zij hadden inderdaad hun punt op een andere manier kunnen maken! Maar voor wat wordt erotiek tegenwoordig niet ingezet? ;)

En nee naar mijn idee hoef je niet alles te accepteren, maar het idee dat sommige het nog steeds niet kunnen accepteren dat ook een man-man vrouw-vrouw een relatie kunnen hebben vind ik erg bekrompen! :N

Gun elkaar liefde *O*
-
pi_177632607
Wel bijzonder dat een vergelijkbare “erotische” foto van een heterostel niet voor opschudding zorgt. Waarom zeg je “normale hetero”? Ben je soms bang voor homo’s?
pi_177632643
Niet gezien maar ik woon dan ook niet in een stad waarin mensen als ratten bij elkaar opgestapeld zijn en zich daar druk om maken.
pi_177632660
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:09 schreef M.Ritcher het volgende:
Niet gezien maar ik woon dan ook niet in een stad waarin mensen als ratten bij elkaar opgestapeld zijn en zich daar druk om maken.
Jij woont ik een dorp waar je moeder ook je zus en je vader je opa is? Lekker openminded en modern!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 00:12:47 ]
pi_177632682
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:10 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Jij woont ik een dorp waar je moeder ook je zus en je vader je opa is? Lekker openminded en modern!
Nee dat is ook niet waar. Bewijst maar weer eens hoe verknipt een mens word als hij in een stad woont. Dat jij nu je moeder neukt wil niet zeggen dat mensen dat in een dorp ook doen.Totaal van het padje deze man.
pi_177632718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:12 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Nee dat is ook niet waar. Bewijst maar weer eens hoe verknipt een mens word als hij in een stad woont. Dat jij nu je moeder neukt wil niet zeggen dat mensen dat in een dorp ook doen.
“Een mens word”, is dat lokale spelling?
pi_177632730
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:14 schreef squatt3r het volgende:

[..]

“Een mens word”, is dat lokale spelling?
Krijg de tering kutmongool. Eerst iemand van incest bedwingen en dan de taalnazi uithangen. Gefrustreerde lul.
pi_177632751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:15 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Krijg de tering kutmongool. Eerst iemand van incest bedwingen en dan de taalnazi uithangen. Gefrustreerde lul.
Ik vond wat foto’s van je dorpsgenoten, doe ze de groeten en jij ook een fijne avond!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 00:17:59 ]
pi_177632764
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:05 schreef Anneloos het volgende:
Ik zag ook deze reclame en ik vond hem ‘niet zo zeer’ nodig dit, omdat dit een reclame is voor een pakkenwinkel, maar het valt op (duh, reclame)!

Mijn vraag zou eerder zijn waarom accepteren we dit in deze tijd nog steeds niet en waarom kan dit niet als normaal gezien worden? ( 2 mannen/ 2 vrouwen samen)

We zien ook mannen en vrouwen samen zoenen etc. kan dat dan ook niet?

En ja zij hadden inderdaad hun punt op een andere manier kunnen maken! Maar voor wat wordt erotiek tegenwoordig niet ingezet? ;)

En nee naar mijn idee hoef je niet alles te accepteren, maar het idee dat sommige het nog steeds niet kunnen accepteren dat ook een man-man vrouw-vrouw een relatie kunnen hebben vind ik erg bekrompen! :N

Gun elkaar liefde *O*
Het is niet dat ik het niet accepteer. Het maakt mij echt niet uit wat voor geaardheid iemand heeft.

Ik vind de foto alleen erg onsmakelijk om zo te zien. Ze zoenen op een erotische manier. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om twee romantisch zoenende mannen te laten poseren.

Als het man/vrouw koppel was geweest, had ik het overigens ook onsmakelijk gevonden.

Intiem zijn doe je maar lekker thuis, niet buiten waar allemaal kinderen lopen en blootgesteld worden aan jouw geilheid :P
pi_177632774
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:17 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Ik vond wat foto’s van je dorpsgenoten, doe ze de groeten en jij ook een fijne avond!

[ afbeelding ]
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.
pi_177632796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:06 schreef squatt3r het volgende:
Wel bijzonder dat een vergelijkbare “erotische” foto van een heterostel niet voor opschudding zorgt. Waarom zeg je “normale hetero”? Ben je soms bang voor homo’s?
Ik ben totaal niet bang voor homo's, kan over het algemeen zelfs heel goed met ze opschieten ;)

'Normaal' hetero, omdat dat tegenwoordig bijna als 'simpel' wordt gezien.
pi_177632799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:20 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.
Wow! Waar “bedwing” je mij nou eens van, heftig hoor. En erg stedelijk, dit soort ongepaste aantijgingen.
pi_177632803
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:21 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Wow! Waar “bedwing” je mij nou eens van, heftig hoor. En erg stedelijk, dit soort ongepaste aantijgingen.
pi_177632816
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:21 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet bang voor homo's, kan over het algemeen zelfs heel goed met ze opschieten ;)

'Normaal' hetero, omdat dat tegenwoordig bijna als 'simpel' wordt gezien.
Je zou een vergelijkbare foto van hetero’s ook onsmakelijk vinden las ik. Mijn punt komt te vervallen.
pi_177632817
Echt smerig ja. Alles onder het mom van zo progressief mogelijk te zijn toch :r
pi_177632827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:22 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Laat maar weer eens zien hoe dom dorpelingen zijn!
pi_177632831
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:24 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Laat maar weer eens zien hoe dom dorpelingen zijn!
pi_177632840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:25 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Betekent in een dorp “einde discussie” dat je jezelf steeds herhaalt, ongeacht de lompheid van de herhaling?
pi_177632846
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:26 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Betekent in een dorp “einde discussie” dat je jezelf steeds herhaalt, ongeacht de lompheid van de herhaling?
pi_177632849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:26 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Goed punt Socios!
pi_177632852
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:26 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Goed punt Socios!
pi_177632878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:27 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

pi_177632879
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:06 schreef squatt3r het volgende:
Nou, dat was juist wel een probleem. De man in pak, naast een (mooie) naakte vrouw werd als seksistisch en ouderwets gezien. Dus nu dachten ze er vanaf ze zijn, is het weer niet goed.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')