Jij woont ik een dorp waar je moeder ook je zus en je vader je opa is? Lekker openminded en modern!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:09 schreef M.Ritcher het volgende:
Niet gezien maar ik woon dan ook niet in een stad waarin mensen als ratten bij elkaar opgestapeld zijn en zich daar druk om maken.
Nee dat is ook niet waar. Bewijst maar weer eens hoe verknipt een mens word als hij in een stad woont. Dat jij nu je moeder neukt wil niet zeggen dat mensen dat in een dorp ook doen.Totaal van het padje deze man.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:10 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij woont ik een dorp waar je moeder ook je zus en je vader je opa is? Lekker openminded en modern!
“Een mens word”, is dat lokale spelling?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:12 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet waar. Bewijst maar weer eens hoe verknipt een mens word als hij in een stad woont. Dat jij nu je moeder neukt wil niet zeggen dat mensen dat in een dorp ook doen.
Krijg de tering kutmongool. Eerst iemand van incest bedwingen en dan de taalnazi uithangen. Gefrustreerde lul.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:14 schreef squatt3r het volgende:
[..]
“Een mens word”, is dat lokale spelling?
Ik vond wat foto’s van je dorpsgenoten, doe ze de groeten en jij ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:15 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Krijg de tering kutmongool. Eerst iemand van incest bedwingen en dan de taalnazi uithangen. Gefrustreerde lul.
Het is niet dat ik het niet accepteer. Het maakt mij echt niet uit wat voor geaardheid iemand heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:05 schreef Anneloos het volgende:
Ik zag ook deze reclame en ik vond hem ‘niet zo zeer’ nodig dit, omdat dit een reclame is voor een pakkenwinkel, maar het valt op (duh, reclame)!
Mijn vraag zou eerder zijn waarom accepteren we dit in deze tijd nog steeds niet en waarom kan dit niet als normaal gezien worden? ( 2 mannen/ 2 vrouwen samen)
We zien ook mannen en vrouwen samen zoenen etc. kan dat dan ook niet?
En ja zij hadden inderdaad hun punt op een andere manier kunnen maken! Maar voor wat wordt erotiek tegenwoordig niet ingezet?![]()
En nee naar mijn idee hoef je niet alles te accepteren, maar het idee dat sommige het nog steeds niet kunnen accepteren dat ook een man-man vrouw-vrouw een relatie kunnen hebben vind ik erg bekrompen!![]()
Gun elkaar liefde
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:17 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik vond wat foto’s van je dorpsgenoten, doe ze de groeten en jij ook een fijne avond!
[ afbeelding ]
Ik ben totaal niet bang voor homo's, kan over het algemeen zelfs heel goed met ze opschietenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:06 schreef squatt3r het volgende:
Wel bijzonder dat een vergelijkbare “erotische” foto van een heterostel niet voor opschudding zorgt. Waarom zeg je “normale hetero”? Ben je soms bang voor homo’s?
Wow! Waar “bedwing” je mij nou eens van, heftig hoor. En erg stedelijk, dit soort ongepaste aantijgingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:20 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:21 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Wow! Waar “bedwing” je mij nou eens van, heftig hoor. En erg stedelijk, dit soort ongepaste aantijgingen.
Je zou een vergelijkbare foto van hetero’s ook onsmakelijk vinden las ik. Mijn punt komt te vervallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:21 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bang voor homo's, kan over het algemeen zelfs heel goed met ze opschieten
'Normaal' hetero, omdat dat tegenwoordig bijna als 'simpel' wordt gezien.
Laat maar weer eens zien hoe dom dorpelingen zijn!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:22 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Laat maar weer eens zien hoe dom dorpelingen zijn!
Betekent in een dorp “einde discussie” dat je jezelf steeds herhaalt, ongeacht de lompheid van de herhaling?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:25 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Betekent in een dorp “einde discussie” dat je jezelf steeds herhaalt, ongeacht de lompheid van de herhaling?
Goed punt Socios!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:26 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je bent zielig maar dat wist je al. Einde discussie met jou. Je bent het niet waard. Je hebt duidelijk een probleem. Je bent ongelukkig en probeert dat op iemand anders af te schuiven. Zoek hulp.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:27 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nou, dat was juist wel een probleem. De man in pak, naast een (mooie) naakte vrouw werd als seksistisch en ouderwets gezien. Dus nu dachten ze er vanaf ze zijn, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:06 schreef squatt3r het volgende:
Wel bijzonder dat een vergelijkbare “erotische” foto van een heterostel niet voor opschudding zorgt. Waarom zeg je “normale hetero”? Ben je soms bang voor homo’s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |