SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wat een mooie moase heast doar.quote:
quote:
Betere uitvoeringquote:
quote:
quote:
Ow, was niet echt duidelijk.quote:Op maandag 5 maart 2018 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor de post boven je. Jannes ga maar weg
Quoten is niet mijn sterkste kant.quote:Op maandag 5 maart 2018 22:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ow, was niet echt duidelijk.![]()
Maar geeft niet
Ja ook niet mijn favo maar ja... mikey zn liedje wel schijnbaar hij vond zigeuner ook zo mooi ik denk doe ‘m ook es een plezier!quote:Op maandag 5 maart 2018 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor de post boven je. Jannes ga maar weg
Mikey is een grote fan van het 'levenslied'quote:Op maandag 5 maart 2018 22:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn favo maar ja... mikey zn liedje wel schijnbaar hij vond zigeuner ook zo mooi ik denk doe ‘m ook es een plezier!
je speelt af en toe een plaatje voor hemquote:Op maandag 5 maart 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey is een grote fan van het 'levenslied'
Zonder dollen hier geef ik je wel probs voorquote:
Mooi liedje mijn broertje moet altijd huilen.quote:Op maandag 5 maart 2018 22:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zonder dollen hier geef ik je wel probs voor
Tot over 5 minutenquote:
quote:
Ik neem aan dat dat een reden heeft.quote:Op maandag 5 maart 2018 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi liedje mijn broertje moet altijd huilen.
Jij en Haagse dat hij niet heeft gepost vannacht.quote:
Tsja, boeiequote:Op maandag 5 maart 2018 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij en Haagse dat hij niet heeft gepost vannacht.
Nee hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2018 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij en Haagse dat hij niet heeft gepost vannacht.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ivan zitten samen op het muurtje bij vogelvillage.
De bokser heeft vandaag veel commentaar moeten incasseren en daar wil Romy het even met hem over hebben. "Jij bent helemaal afgezeken", begint ze het gesprek. "De manier waarop je het doet is niet slim, maar wat je wil bereiken is een mooie gedachte", gaat Romy verder wijzend op zijn visie van 'alles naar de bv'. "Ik vind het niet fair dat je helemaal werd afgeblaft", laat Romy Ivan weten.
Ivan legt uit dat de inwoners te veel in het hier en nu denken en niet kijken naar het grotere plaatje. Als voorbeeld haalt hij het slopen van het oude
quote:Op maandag 5 maart 2018 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ivan zitten samen op het muurtje bij vogelvillage.
De bokser heeft vandaag veel commentaar moeten incasseren en daar wil Romy het even met hem over hebben. "Jij bent helemaal afgezeken", begint ze het gesprek. "De manier waarop je het doet is niet slim, maar wat je wil bereiken is een mooie gedachte", gaat Romy verder wijzend op zijn visie van 'alles naar de bv'. "Ik vind het niet fair dat je helemaal werd afgeblaft", laat Romy Ivan weten.
Ivan legt uit dat de inwoners te veel in het hier en nu denken en niet kijken naar het grotere plaatje. Als voorbeeld haalt hij het slopen van het oude
Dev helpt mike een handjequote:Op maandag 5 maart 2018 22:49 schreef devzero het volgende:
Meester murp, meester murp. devzero heeft vanacht niet gepost en nu heeft mikey meer puntjes dan ik en dat is gemeen.
Ik stond al voor héquote:Op maandag 5 maart 2018 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dev helpt mike een handje![]()
Waarom eigenlijk![]()
Mike red het niet alleen
Duidelijk dat hij het niet alleen red.quote:Op maandag 5 maart 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
#2 is makkelijk toe doen voor mikey, we geven hem een handje om naar #1 te gaan.
Haagse ook niet.quote:
Kiest zijn uurtjes uit.quote:
murp en streepje werken al een tijdje samen om robje dwars te zitten, maar het werkt niet zo.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij en ik nog een keer samen tegen beter weten in.
Is zijn batterij goed genoeg om een dag lang te kunnen Fok!kenquote:Op maandag 5 maart 2018 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.belsimpel.nl/(...)mobundel-1050-2-jaar
die heb ikquote:Op maandag 5 maart 2018 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.belsimpel.nl/(...)mobundel-1050-2-jaar
ja batterij is kapot moet nieuwe telefoonquote:Op maandag 5 maart 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Is zijn batterij goed genoeg om een dag lang te kunnen Fok!ken
beetje goed ding?quote:
beetje goed ding?quote:
prima nieuwe UIquote:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 23:07 schreef aloa het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost.Klik hier als je weinig geduld hebt.
Kan beter, maar ik heb geen zin om meer dan 10 minuten er aan te besteden. Was homijn hier maarquote:
yep topquote:Op maandag 5 maart 2018 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beetje goed ding?
[..]
beetje goed ding?
hoiquote:
dat heb ik 100 keer per cdagquote:Op maandag 5 maart 2018 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
dankjewelquote:
goede laura slechte lauraquote:
dan ga je lekker punten scoren deze nacht.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben net ontwaakt uit een iets te lang afterdinnerdippowernapje
denk het nietquote:Op maandag 5 maart 2018 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan ga je lekker punten scoren deze nacht.
bijna mark kunnen we daarna lekker koezen doe jij het licht uit.quote:
bestellen dan maar.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
denk het nietnog steeds moe
maar wou wat eten![]()
te veel gegeten?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben net ontwaakt uit een iets te lang afterdinnerdippowernapje
pics?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
slapen is belangrijk
blijf je knap van![]()
![]()
ik vind heerlijk om dan ff een kort dutje te doenquote:
Ja, is wel lekker om even een dutje te doen. Maar niet om lang te slapenquote:Op maandag 5 maart 2018 23:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind heerlijk om dan ff een kort dutje te doen
maar niet dat ik dan 4 uur later ontwaak
ja precies.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is wel lekker om even een dutje te doen. Maar niet om lang te slapen
ja hij is echt heel liefquote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 23:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als ik muziek draai zingt die mee of tjilpt mee
quote:Op maandag 5 maart 2018 23:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als ik muziek draai zingt die mee of tjilpt mee
leuk kan je biertjes kopenquote:Op maandag 5 maart 2018 23:21 schreef _--_ het volgende:
zojuist mijn eerste spaarrekening aangemaakt met 0,05% rente.
Nee! Ik blijf er vanaf tot aan m'n vervroegde pensioen.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 23:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee! Ik blijf er vanaf tot aan m'n vervroegde pensioen.
Soo lekker cashen!quote:Op maandag 5 maart 2018 23:21 schreef _--_ het volgende:
zojuist mijn eerste spaarrekening aangemaakt met 0,05% rente.
Gelukkig is de rente variabel. Kan die altijd nog omhoog.quote:
alleen hopen dat de bank dan niet failliet gaatquote:Op maandag 5 maart 2018 23:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de rente variabel. Kan die altijd nog omhoog.
Of omlaag.
Minister van Financienquote:Op maandag 5 maart 2018 23:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik zie streepje wel politicus worden
rabobank is de laatste bank die faillet zal gaan. of niet?quote:Op maandag 5 maart 2018 23:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen hopen dat de bank dan niet failliet gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |