Ik ben ook ontzettend in de war met al die wielertopics. Dat jullie hier 256 pagina's vollullen over Groenewegen en wat Alvaro Hodj helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet zij als vrouw mee aan Parijs tegen Nice? Dat lijkt me niet toegestaan.
Nu ga je echt te ver.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij krijgt nauwelijks kansen en moet knechten omdat hij er niks van kan.
Bauhaus is pure middelmaat, Ackermann is pure armoede.
Niet.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bouhanni is gewoon een ontzettende walgelijke lul. Heel soms win je dan heel veel Touretappes, meestal raak je dan in de vergetelheid omdat je niet de allerbeste bent zoals Cavendish.
Arnaud 'plakbidon' Demare kan dat aan. MSR 2016 kon hij toch ook winnen?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Overleeft die 11 kilometer aan bijna 4%?
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Overleeft die 11 kilometer aan bijna 4%?
Niet dat ik Bouhanni per se een eikel vind. Maar ik ben het er in zoverre mee eens: als je 'tegendraads' bent, moet je wel echt met kop en schouders boven de rest uitsteken om er mee weg te komen. Dat laatste heb ik bij Bouhanni nog niet heel vaak kunnen ontdekken.quote:
Benieuwd in welke categorie Moscon meer gaat vallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet dat ik Bouhanni per se een eikel vind. Maar ik ben het er in zoverre mee eens: als je 'tegendraads' bent, moet je wel echt met kop en schouders boven de rest uitsteken om er mee weg te komen. Dat laatste heb ik bij Bouhanni nog niet heel vaak kunnen ontdekken.
15.13quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand hoe laat de livestream vandaag begint? Heb gisteren bij toeval de laatste 50 km gezien, prima om de middag mee door te komen
Maar Oomen laten of lieten ze vrolijk doorrijden?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:02 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
knieproblemen. Sunweb komt na de race met meer info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |