SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
gutgut tis watquote:Op maandag 5 maart 2018 19:30 schreef devzero het volgende:
luie mods die een beetje door het slotje posten en dan ook nog het volgende deel kapen
communicatie is niet goedquote:Op maandag 5 maart 2018 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, hebben ze niet goed afgesproken
boeiequote:Op maandag 5 maart 2018 19:30 schreef devzero het volgende:
luie mods die een beetje door het slotje posten en dan ook nog het volgende deel kapen
quote:
luister ik nooitquote:Op maandag 5 maart 2018 19:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]altijd leuk zondag van 12 tot 2 op nporadio1
quote:Op maandag 5 maart 2018 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
komende nacht weer alle punten voor je grote vriend?
quote:
Dat is wel het plan ja.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
komende nacht weer alle punten voor je grote vriend?
quote:Op maandag 5 maart 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
Mijn doel deze maand is om boven streepje te eindigen. Zal nog lastig worden
quote:
Best flauwquote:Op maandag 5 maart 2018 20:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook leuk
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef Dexter1 het volgende:
Waarom ineens achter een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey die er achter komt dat zijn dealer al dicht is?
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Streepje is een beetje verlegen als het gaat om condooms kopen in de winkel
Hij word nooit serieus genomenquote:Op maandag 5 maart 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
En terecht, die vrouw lacht hem gewoon uit
Nee niet echtquote:Op maandag 5 maart 2018 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je dat gevoel ook altijd als je doortrekt op de wc?
Ach schijt aan hebbenquote:Op maandag 5 maart 2018 20:47 schreef devzero het volgende:
Af en toe moet ik een traantje laten als ik een mooie drol wegspoel. Zoveel moeite ingestopt en dan in 10 tellen is het weg.
Hahahahahagagagagigigigihihihihibquote:Op maandag 5 maart 2018 20:52 schreef Dexter1 het volgende:
Wanneer Murp even komt kijken of alles goed gaat
[ afbeelding ]
Zieligquote:Op maandag 5 maart 2018 20:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7381143/10e0750b Jeemig trechter dr bij en volgieten die ouders !!![]()
![]()
Echt maar dit zijn ook geen smaken voor een kind van die leeftijd.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Er zijn andere manier om je kind nieuwe smaken bij te brengen.
Wel zo makkelijk als je nog amper tanden hebtquote:Op maandag 5 maart 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Echt maar dit zijn ook geen smaken voor een kind van die leeftijd.
Alhoewel mijn kids met 1,5 jaar al sushi aten maar dan zonder wasabi
Met 1,5 geen tanden hebben?quote:Op maandag 5 maart 2018 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk als je nog amper tanden hebt
Dat is snelquote:Op maandag 5 maart 2018 21:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké mijn kids hadden toen alles al
quote:Op maandag 5 maart 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Pavlov reactie. Murp = tieten = lekker
quote:Op maandag 5 maart 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Pavlov reactie. Murp = tieten = lekker
die ga ik straks terug kijkenquote:
Vroeg ik me ook al af.quote:
Wil je linkje sturen.quote:
Nee ben een Autist hequote:Op maandag 5 maart 2018 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je na 12K zou stoppen met tellen
quote:Op maandag 5 maart 2018 21:26 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Als je er van eet, komt het langs je oren er weer uit.
Denk het wel..quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef Dexter1 het volgende:
Fokken is toch ook een vorm van meditatie?
Beter dat, dan omgekeerdquote:Op maandag 5 maart 2018 21:26 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Als je er van eet, komt het langs je oren er weer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
7 pakken 5euro bij de coopquote:
Nou dr zijn dr bij die haast een hartaanval krijgen als er bepaalde users online zijnquote:
O vertel?quote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou dr zijn dr bij die haast een hartaanval krijgen als er bepaalde users online zijn
quote:Op maandag 5 maart 2018 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, Olga had altijd al 2 puntjes voorsprong
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Tot over twee uurquote:Op maandag 5 maart 2018 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wou ik nog ff meegeven .... ik heb er de kracht niet voor ik ga naar bed
Ninja edit. Ik lust wel een pint.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haha nee hoor ... tot over een uurtje of 8/9 tenzij Mn mikey alarm weer afgaat dus hou jij je mond des te meer punten voor jou
Slaap lekker liefjequote:Op maandag 5 maart 2018 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haha nee hoor ... tot over een uurtje of 8/9 tenzij Mn mikey alarm weer afgaat dus hou jij je mond des te meer punten voor jou
Mag ik ook een pintjequote:Op maandag 5 maart 2018 22:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan Mn schaduw![]()
Maar dat pintje krijg je!
[ afbeelding ]
Lucky Luukquote:Op maandag 5 maart 2018 22:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan Mn schaduw![]()
Maar dat pintje krijg je!
[ afbeelding ]
quote:
Dank uquote:Op maandag 5 maart 2018 22:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor een pintje !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |