SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Het heeft je wel geraakt hé.quote:
Maar als dit weekend die Rob Geus niet had gepost had ik al een veel hoger aantal gehaald zo worden we beide geholpen.quote:
ik dacht dat jij dat wasquote:Op maandag 5 maart 2018 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als dit weekend die Rob Geus niet had gepost had ik al een veel hoger aantal gehaald zo worden we beide geholpen.
Ja joh tuurlijkquote:
kanquote:Op maandag 5 maart 2018 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk![]()
En jij bent die nightwish gast
Beide zijn die jodelcity denk ik.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beide zijn die jodelcity denk ik.
Ruzie maken om een UI met je eigen kloon
Utopia ?quote:
nee staat op teletext gelderlandquote:
De echte Rob geus is Feyenoord fan die fokker is voor Ajax.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:33 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
nee staat op teletext gelderland
Not found.quote:
Ik ga altijd stuk als hij die stickertjes uitdeelt aan Turken die hem aankijken alsof hij niet goed wijs is.quote:
stickertjesquote:Op maandag 5 maart 2018 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk als hij die stickertjes uitdeelt aan Turken die hem aankijken alsof hij niet goed wijs is.
yepquote:Op maandag 5 maart 2018 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die bande is toch die neger uit België waar ze in België er niks van begrepen dat Ajax zoveel geld voor hem overhad?
wiequote:Op maandag 5 maart 2018 15:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
driegos staat 10 septemer is paradiso
quote:Op maandag 5 maart 2018 15:50 schreef devzero het volgende:
Maar ik weet niet of Mark het nivo van een streepje zal halen
streepjegodquote:Op maandag 5 maart 2018 15:50 schreef devzero het volgende:
Post streepje veel?quote:Op maandag 5 maart 2018 15:50 schreef devzero het volgende:
Niet weten dat streepje djeeez isquote:Op maandag 5 maart 2018 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Post streepje veel?
Heb 1 bericht van hem gezien daar was niks mis mee.
Paarselans.quote:
Vind je?quote:Op maandag 5 maart 2018 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
browser versie van fok! werkt een stuk minder
Live update loopt niet lekker bij mij.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind dat echt veel fijner werken
Eensquote:Op maandag 5 maart 2018 15:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind dat echt veel fijner werken
Daar heb ik wel af en toe last van, maar alleen als ik >200 post open hebquote:Op maandag 5 maart 2018 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Live update loopt niet lekker bij mij.
Als mensen heel veel posten loopt die vast.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb ik wel af en toe last van, maar alleen als ik >200 post open heb
chroome firefox edge internet explorerquote:
heb sinds jaar en dag vuurvosjequote:
Ik gebruik nu een tijdje vivaldi (gebaseerd op chrome), werkt (meestal) ook best lekker.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
De nieuwste vuurvos werkt prima bij mij(Chrome en Opera trouwens ook)
neem maar een dag vrijquote:Op maandag 5 maart 2018 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik morgen thuis werken of niet
Maakt het uit?quote:Op maandag 5 maart 2018 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik morgen thuis werken of niet
Ook wel eens geprobeerd, werkt volgens mij best aardigquote:Op maandag 5 maart 2018 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een tijdje vivaldi (gebaseerd op chrome), werkt (meestal) ook best lekker.
Dat klopt, ik laat vrijwel alles doen.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht maar aan hoeveelheid werk. Ik geloof niet dat haags veel doet op zijn werklplaats.
quote:
quote:
quote:
wil je mijn foto die ik in vertrouwen dm niet openbaar maken.quote:
Dat was haags die aan het typen is.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wil je mijn foto die ik in vertrouwen dm niet openbaar maken.
quote:Op maandag 5 maart 2018 16:25 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat was haags die aan het typen is.
Deze video heb ik van jou gekregen
[ afbeelding ]
genoeg dieren daarquote:
dan moeten ze ook niet zeuren over honger.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
had ooit een msn account en geen inspiratie dus noemde mezelf maar fietsbelquote:
Wow haags je kan pratenquote:Op maandag 5 maart 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had ooit een msn account en geen inspiratie dus noemde mezelf maar fietsbel
Baldr ookquote:Op maandag 5 maart 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hartmassage ja op de ehbo cursus
mquote:Op maandag 5 maart 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hartmassage ja op de ehbo cursus
Klinkt goed. En voor een 10 eentje met happy ending zeker?quote:Op maandag 5 maart 2018 17:02 schreef -sabine- het volgende:
Ja, ik laat lln nablijven en voor een voldoende masseren ze mij.![]()
Shiatsumassage, iedere euro waard.
op jezelf? Da's niet heel erg lollig als je dat bij bewustzijn doetquote:Op maandag 5 maart 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
m
Zo'n defribidingetje wil ik graag eens proberen. Voor de lol.
Een 20quote:Op maandag 5 maart 2018 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt goed. En voor een 10 eentje met happy ending zeker?
Ja, daarom heb ik dat ook nog niet kunnen doen. Zelfde gevoel als met een brandblusser. Of vroeger de noodrem in de trein.quote:Op maandag 5 maart 2018 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op jezelf? Da's niet heel erg lollig als je dat bij bewustzijn doet
nooit ehbo cursus gehad?quote:Op maandag 5 maart 2018 17:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik dat ook nog niet kunnen doen. Zelfde gevoel als met een brandblusser. Of vroeger de noodrem in de trein.
jammerquote:Op maandag 5 maart 2018 17:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik wil geen foute seksgrappen over mijn lln maken. Kost moeite, maar ik laat het hierbij.
Ehbo is altijd goedquote:Op maandag 5 maart 2018 17:10 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga mij opgeven voor EHBO. Kan sowieso geen kwaad.
Kijk eens hoe nuttig dit FOK!en is.
Ik denk dat je korting krijgt van haags!!quote:Op maandag 5 maart 2018 17:10 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga mij opgeven voor EHBO. Kan sowieso geen kwaad.
Kijk eens hoe nuttig dit FOK!en is.
Een trein tot stoppen brengen of potentieel je hart tot stoppen brengen is net iets andersquote:Op maandag 5 maart 2018 17:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik dat ook nog niet kunnen doen. Zelfde gevoel als met een brandblusser. Of vroeger de noodrem in de trein.
alles voor een tienquote:Op maandag 5 maart 2018 17:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat je korting krijgt van haags!!
Hoezo niet?quote:Op maandag 5 maart 2018 17:13 schreef devzero het volgende:
Ik zou geen happy ending van haags willen hoor
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 5 maart 2018 17:13 schreef devzero het volgende:
Ik zou geen happy ending van haags willen hoor
Ruwe handen. Maar mischien zijn mijn vooroordelen over haagse werkers wel niet waar, haags gaat tenslotte iedere woensdag naar de pedicure.quote:
Ik vind het ook altijd wel een beetje ongemakkelijk als hij weer met zn voeten in de weer gaat iddquote:Op maandag 5 maart 2018 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ruwe handen. Maar mischien zijn mijn vooroordelen over haagse werkers wel niet waar, haags gaat tenslotte iedere woensdag naar de pedicure.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |