SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Zittend een concert kijken voelt altijd een beetje vreemd inderdaad. Zeker bij de Killers moet je wel een beetje kunnen bewegenquote:Op maandag 5 maart 2018 11:33 schreef -sabine- het volgende:
Ja, maar dan wel de sta plaatsen. Ik was te laat voor een plek in het mankementenvak, waar ik normaal sta, en had nu zitplaatsen. Ik vind dat niks. Ik wil swingen.
Ik heb Elbow in 2011 op LL gezien. En genoten.
kloptquote:Op maandag 5 maart 2018 11:47 schreef noodgang het volgende:
Ik wil ook wel wat meer staand werken. Hele dag zitten is ook niet goed
Staan achter je bureau geen optie ? Of zit je niet op kantoor ?quote:Op maandag 5 maart 2018 11:47 schreef noodgang het volgende:
Dan ga je liggenquote:Op maandag 5 maart 2018 11:47 schreef noodgang het volgende:
Op een yogabal zitten dan zit je actiever!quote:
HA!quote:Op maandag 5 maart 2018 12:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Op een yogabal zitten dan zit je actiever!
Deed ik ook toen ik nog kantoorwerk deed.
Oké hoezo grappig? Dit zie je op heel veel kantoren welquote:Op maandag 5 maart 2018 12:28 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik had even beeld, zag er best grappig uit.
Het bureau waar ik meestal zit is niet verstelbaar. Soms ga ik op een flexplek werken, daar zijn wel verstelbare bureaus en ga ik vaker staanquote:Op maandag 5 maart 2018 12:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Staan achter je bureau geen optie ? Of zit je niet op kantoor ?
Oh echt? Gewoon ik zie je dan op zo'n Skippy achtige bal zittenquote:Op maandag 5 maart 2018 12:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké hoezo grappig? Dit zie je op heel veel kantoren wel
Ja dat is wel fijn ik ging ook wel eens met Mn laptop bij een tekentafel staan hele dag zitten word je gaar.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het bureau waar ik meestal zit is niet verstelbaar. Soms ga ik op een flexplek werken, daar zijn wel verstelbare bureaus en ga ik vaker staan
quote:Op maandag 5 maart 2018 12:35 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Oh echt? Gewoon ik zie je dan op zo'n Skippy achtige bal zitten
Dus je traint terwijl je zitquote:Op maandag 5 maart 2018 12:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus! Zit wel lekker hoor maar kost veel spiergroepen dus na een uurtje ben je weer fris en ga je weer op een gewone bureaustoel zitten.
Ja je traint je core omdat je jezelf in evenwicht moet houden.quote:
Ik was weg werd het nog drukker en toch heeft ie nog ergens 200 gescoord erbij.quote:
Schandalig is het he?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was weg werd het nog drukker en toch heeft ie nog ergens 200 gescoord erbij.
Haha het blijft Haagsequote:
Hij schrijft volgens mij zichzelf extra punten toe, er zit heus geen notaris netjes alles te controleren.quote:
Precies als die niet scoort tussen 5 en 7 dan maar tussen 8 en 10quote:
Ik dacht dat er een notaris was ingehuurd hiervoor?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:52 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Hij schrijft volgens mij zichzelf extra punten toe, er zit heus geen notaris netjes alles te controleren.
Dat denk ik ook wel eens.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:52 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Hij schrijft volgens mij zichzelf extra punten toe, er zit heus geen notaris netjes alles te controleren.
Waar haal jij nou toch die 200 puntenquote:
Hahaquote:
quote:
Krijg je al angst André ?quote:
Dealquote:Op maandag 5 maart 2018 13:48 schreef Dexter1 het volgende:
De winnaar mag met zijn blote kont in het doel staan en wij mogen een balletje trappen
Ditquote:Op maandag 5 maart 2018 13:54 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat voor elkaar krijgen om niet te winnen?
Mikey wint vooral in de nachtenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:54 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat voor elkaar krijgen om niet te winnen?
Maar jij pakt ze in de ochtend net zo hard weer.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey wint vooral in de nachten
Je loopt al veel te ver vooruit, succes kent ook een keerzijde chefquote:Op maandag 5 maart 2018 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey wint vooral in de nachten
prima toch. Ik vind het ook prima om de tweede plek te strijdenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:57 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Je loopt al veel te ver vooruit, succes kent ook een keerzijde chef
Ik verwacht ook wel wat pipo's die gaan kloten in de nacht ja.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:57 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Je loopt al veel te ver vooruit, succes kent ook een keerzijde chef
Jij wordt eerste en wij mogen op je billen schietenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
prima toch. Ik vind het ook prima om de tweede plek te strijden
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
prima toch. Ik vind het ook prima om de tweede plek te strijden
Nee hoorquote:Op maandag 5 maart 2018 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey zit er bovenop. Hij moet de winnaar worden!
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen drukke dag en vannacht maar vijf uur slaap gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Puntjes sinds middernacht.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was weg werd het nog drukker en toch heeft ie nog ergens 200 gescoord erbij.
quote:1. Dr.Mikey / 263 / 206
2. haags_kwartiertje / 149 / 241
ja, als je in dienst ben van Dr. En je post in de onz SC dan snap ik datquote:
Betaald goedquote:Op maandag 5 maart 2018 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, als je in dienst ben van Dr. En je post in de onz SC dan snap ik dat
lolquote:Op maandag 5 maart 2018 14:46 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja betaal mij maar ik vul alle topics wel
Met hem niet of met uitbetalen niet?quote:Op maandag 5 maart 2018 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny betaald alleen nog maar uit in bitcoin en dat gaat niet zo lekker meer de laatste tijd
quote:
Ey gaat billy utopia winnen ?quote:
quote:
Obsessies gaan ver vriendquote:Op maandag 5 maart 2018 15:00 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Je moet er maar zin in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |