Haha. Yes.quote:Op woensdag 7 maart 2018 23:27 schreef Bot13 het volgende:
[..]
That's the one. Arriving somewhere but not here.
Yes, ik had gelukquote:Op zondag 4 maart 2018 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Omg als hij Vermillioncore doet word ik gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home Invasion + Regret #9 van H.C.E. was ook niceOh en Ancestral
[ Bericht 5% gewijzigd door Guanabana op 08-03-2018 00:08:09 ]Koel en donker bewaren
progrockpubliek. Ik ben zeer regelmatig bij progrock concerten, altijd hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 7 maart 2018 23:58 schreef Guanabana het volgende:
vond het wel een behoorlijk dooie zaal hoor.
Geluid was prima. Dit is echt niet bijzonder hard in vergelijking met andere concerten.quote:Op donderdag 8 maart 2018 00:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik stond redelijk vooraan, 10/14 meter van podium af. Geluid was veeeeel te hard, echt absurd.
Verder was het volmaakt.
Misschien een gehoortestje doen?quote:Op donderdag 8 maart 2018 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geluid was prima. Dit is echt niet bijzonder hard in vergelijking met andere concerten.
Mijn gehoor is prima. Ja het is te hard om zonder gehoorbescherming te luisteren, maar ik denk dat je dan alleen nog naar een klavecimbeluitvoering kan.quote:
Inderdaad. Ik stond zo'n 20 meter van het podium en was goed te doen, helemaal met oordopjes.quote:Op donderdag 8 maart 2018 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn gehoor is prima. Ja het is te hard om zonder gehoorbescherming te luisteren, maar ik denk dat je dan alleen nog naar een klavecimbeluitvoering kan.
Dit was geen abnormaal hard volume voor een concert.
Er staan een aantal langere video's van hem op Youtube, waarin hij ook praat over muziek en zo, is inderdaad interessant om te horen, maar die ken je dan misschien al.quote:Op donderdag 8 maart 2018 07:44 schreef PimD het volgende:
Wat een baas. Hij moet een podcast doen, echt geweldig zoals ie over zichzelf en zijn muziek praat.
Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld die peperdure Roxy Music-doos aan me voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:02 schreef fripper het volgende:
SW compleet houden heb ik al jaren geleden opgegeven
http://www.voyage-pt.de/swdisco.pdf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |