Wat een fucking kul. Als je minder punten pakt, dan betekent dat misschien wel dat je meer tegenstand hebt gehad en je dus een veel zwaarder bevochten titel hebt gepakt. Super knap dus. Als je alles maar wint en niemand je bedreigt, ben je misschien oppermachtig maar misschien speel je ook wel in een uiterst treurige competitie waar je met één fatsoenlijke voetballer al alles wint.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cocu werd kampioen met 88 en 84 punten. We zullen dit seizoen ook rond dat getal uitkomen of nog hoger. Frank de Boer werd kampioen met 71,76,76,73 punten. Als er iemand kampioen van de armoede was was het inderdaad Ajax. Die jaren van Frank de Boer was dankzij het falen van de concurrentie. Maar in de media werd het zo verdraaid dat Ajax het geweldig deed.

Dat snijdt verdomd veel hout Badder.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een fucking kul. Als je minder punten pakt, dan betekent dat misschien wel dat je meer tegenstand hebt gehad en je dus een veel zwaarder bevochten titel hebt gepakt. Super knap dus. Als je alles maar wint en niemand je bedreigt, ben je misschien oppermachtig maar misschien speel je ook wel in een uiterst treurige competitie waar je met één fatsoenlijke voetballer al alles wint.
Het aantal punten zegt letterlijk niets over de kracht van je competitie of de afwezigheid van serieuze concurrenten.

Eens.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een fucking kul. Als je minder punten pakt, dan betekent dat misschien wel dat je meer tegenstand hebt gehad en je dus een veel zwaarder bevochten titel hebt gepakt. Super knap dus. Als je alles maar wint en niemand je bedreigt, ben je misschien oppermachtig maar misschien speel je ook wel in een uiterst treurige competitie waar je met één fatsoenlijke voetballer al alles wint.
Het aantal punten zegt letterlijk niets over de kracht van je competitie of de afwezigheid van serieuze concurrenten.

Baddr is een houthakker.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat snijdt verdomd veel hout Badder.

We zijn het Manchester City en Barcelona van Nederland met onze straatlengte voorsprong.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]

Je snapt weer echt helemaal niets van wat ik type.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We zijn het Manchester City en Barcelona van Nederland met onze straatlengte voorsprong.
Nee maar serieus. Vond jij die jaren dat Ajax kampioen werd geweldig dan? Wij lieten het toen liggen tegen clubs als RKC Waalwijk en ADO. Wij hebben nu het "geluk" dat Ajax toen had alleen laten we onderweg minder liggen dan voorheen. Ajax had die jaren het geluk dat de concurrentie faalde.

ons aller PSV.nlquote:
Aanvallend vind ik het nog wel aardig moet ik zeggen. Als het daarom ging had hij wat mij betreft wel mogen staan. Voorzetten worden wat beter en hij heeft ook wel het vermogen om die linkerzijde te bestrijken. Alleen verdedigend is het gewoon superpijnlijk. Kijk voor de aardigheid de samenvatting nog eens na, werkelijk elke grote kans voor Utrecht is ongeveer een fout van Brenet. Wordt ook stelselmatig zowel links als rechts voorbij gelopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, zijn verdedigende werk lijkt in 7 van de 10 wedstrijden nergens op. Hij mist positioneel inzicht en oogt vaak ook nog eens slap en nonchalant. In aanvallend opzicht leidt hij veel te veel onnodig balverlies.
Het zegt ook genoeg dat we het nog steeds moeten hebben over PSV tegen United om een goede wedstrijd van hem aan te wijzen. Het lijkt me duidelijk dat dat een positieve uitschieter is ten opzichte van zijn normale niveau. En dat niveau is verre van PSV-waardig.

Was overtuigd dat je met Brenet het seizoen kon afmaken en kampioen kan spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:56 schreef nickhguitar het volgende:
Ben wel benieuwd of PSVCL nog steeds zo overtuigd is van Brenet.

1-4quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:24 schreef JaafkeJunior het volgende:
Slecht gevoel voor willem 2. sowieso nare club.
Achja, 10 punten genot!

Haha een slecht gevoel?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:24 schreef JaafkeJunior het volgende:
Slecht gevoel voor willem 2. sowieso nare club.
Achja, 10 punten genot!

Maar het is echt billenknijpen bij vlagen.. Nu win je telkens en valt het kwartje goed, maar ik overdrijf niet als ik zeg dat je door Brenet echt al wel een puntje of 6/7 minder had kunnen hebben dit seizoen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was overtuigd dat je met Brenet het seizoen kon afmaken en kampioen kan spelen.
Dus een nieuwe LB in de winterstop (waar bijna iedereen om huilden) was geen noodzaak.

Meen je dit?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:16 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap wel waarom "JaafkeJunior" een slecht gevoel heeft. Het publiek wil de trainer weg hebben en voeren dit weekend actie. Ze staan onder enorme druk, vorige week niet een keer op doel geschoten. Je zou dus zeggen appeltje eitje maar ik denk dat ze alles of niets gaan spelen en daar heeft PSV t doorgaans lastig mee.

Het is een degradatiekandidaat die de punten hard nodig heeft en waarbij er enorme druk op staat. Tegen Sparta hadden we t ook lastig een aantal weken terug. Maar ik heb dit bericht gequote zodat ik je ermee om de oren kan slaan als ik weer eens gelijk krijgquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ergo: Als iedereen voor de wedstrijd tegen PSV actie zou gaan voeren dan eindigen we gewoon op 0 punten![]()

Ik snap jou nooit zo goed. Dit weekend blies je nog zo hoog van de toren om je vervolgens 3 dagen later weer in te dekken voor Willem 2? De logica ontbreekt totaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is een degradatiekandidaat die de punten hard nodig heeft en waarbij er enorme druk op staat. Tegen Sparta hadden we t ook lastig een aantal weken terug. Maar ik heb dit bericht gequote zodat ik je ermee om de oren kan slaan als ik weer eens gelijk krijgAl hoop ik op een makkelijke overwinning maar ik verwacht dat ze de bus gaan parkeren.

We hebben het makkelijker tegen voetballende ploegen. Niks met indekken te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap jou nooit zo goed. Dit weekend blies je nog zo hoog van de toren om je vervolgens 3 dagen later weer in te dekken voor Willem 2? De logica ontbreekt totaal.

Het heeft alles met indekken te maken. Ik ben te lui om terug te kijken, maar volgens mij is er letterlijk geen ploeg in de ED waar jij niet iets als 'ik heb er een slecht gevoel over..' hebt gezegd. Statistisch gezien sta je trouwens ook niet erg sterk gezien het behaalde puntenaantal.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben het makkelijker tegen voetballende ploegen. Niks met indekken te maken.

Ze waren wel allemaal erg moeizaam tegen de degradatiekandidaten. Sparta, Twente enz noem ze maar op. Terwijl iedereen hier dingen riep als oh we winnen wel even met 4-0. We zijn vaak aan puntverlies ontsnapt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het heeft alles met indekken te maken. Ik ben te lui om terug te kijken, maar volgens mij is er letterlijk geen ploeg in de ED waar jij niet iets als 'ik heb er een slecht gevoel over..' hebt gezegd. Statistisch gezien sta je trouwens ook niet erg sterk gezien het behaalde puntenaantal.

Tsjah, naar mijn idee gaat het al 27 wedstrijden moeizaam op 1 of 2 wedstrijden na. Maar als je dan wel week in week uit wint dan moet dat toch ook eens vertrouwen geven voor de volgende weken?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze waren wel allemaal erg moeizaam tegen de degradatiekandidaten. Sparta, Twente enz noem ze maar op. Terwijl iedereen hier dingen riep als oh we winnen wel even met 4-0. We zijn vaak aan puntverlies ontsnapt.

Ik heb er ook wel vertrouwen in en we worden 100% kampioen. Maar ik denk niet dat we Willem II wel even gaan oprollen. Ik denk 0-1 of een 1-2 met billenknijpen in de laatste vijf minuten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, naar mijn idee gaat het al 27 wedstrijden moeizaam op 1 of 2 wedstrijden na. Maar als je dan wel week in week uit wint dan moet dat toch ook eens vertrouwen geven voor de volgende weken?
Daarnaast was het niet altijd flitsen, maar veel wedstrijden waren we wel gewoon de betere. Neem bijv. de wedstrijd tegen Twente waar je thuis 4-3 wint. Volgens mij schiet je zelf 400 keer op doel en Twente 4x. Wij scoren 4x en zij 3x. 6-1 was een heel normale uitslag geweest voor die wedstrijd, maar omdat PSV pas (door een eigen doelpunt ook nog) in blessuretijd scoort wordt het als lucky bestempeld. Ik vond het lucky Twente, dat ze uberhaupt zo lang in de wedstrijd bleven.

Is toch prima? Juventus rolt al jaren op die manier. Die winnen echt zelden met 6-0 ofzo. Ajax wel vaak, maar die hebben dan het probleem dat ze ook wel eens verliezen van een Vitesse of Utrecht. Ik heb echt heerlijke discussies met kameraden van mij op whatsapp over het voetbal van Ajax vs. dat van PSV. Die vinden dus echt oprecht dat je minimaal 80% balbezit moet hebben om überhaupt de punten te verdienen. Fascinerend. Als je dan voorstelt om iets in te zakken om de tegenstander uit de tent te lokken dan ben je gek, want je moet ze 'onze wil opleggen'.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in en we worden 100% kampioen. Maar ik denk niet dat we Willem II wel even gaan oprollen. Ik denk 0-1 of een 1-2 met billenknijpen in de laatste vijf minuten.

Dat ben ik wel helemaal met je eens ja. Als je niet volgens de Hollandse School speelt zoals ze in Amsterdam hebben uitgevonden wordt er schande van gesproken door iedereen en de media. Je moet inderdaad spelen naar de kwaliteiten van je team iets wat ze in t buitenland al jaren doen. In Nederland is het bijna verboden om je in te laten zakken en niet 4-3-3 te spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is toch prima? Juventus rolt al jaren op die manier. Die winnen echt zelden met 6-0 ofzo. Ajax wel vaak, maar die hebben dan het probleem dat ze ook wel eens verliezen van een Vitesse of Utrecht. Ik heb echt heerlijke discussies met kameraden van mij op whatsapp over het voetbal van Ajax vs. dat van PSV. Die vinden dus echt oprecht dat je minimaal 80% balbezit moet hebben om überhaupt de punten te verdienen. Fascinerend. Als je dan voorstelt om iets in te zakken om de tegenstander uit de tent te lokken dan ben je gek, want je moet ze 'onze wil opleggen'.

Zelden zo eens geweest met iemand.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel helemaal met je eens ja. Als je niet volgens de Hollandse School speelt zoals ze in Amsterdam hebben uitgevonden wordt er schande van gesproken door iedereen en de media. Je moet inderdaad spelen naar de kwaliteiten van je team iets wat ze in t buitenland al jaren doen. In Nederland is het bijna verboden om je in te laten zakken en niet 4-3-3 te spelen.

Je snapt weinig van Willem II en de situatie waar ze in zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is een degradatiekandidaat die de punten hard nodig heeft en waarbij er enorme druk op staat. Tegen Sparta hadden we t ook lastig een aantal weken terug. Maar ik heb dit bericht gequote zodat ik je ermee om de oren kan slaan als ik weer eens gelijk krijgAl hoop ik op een makkelijke overwinning maar ik verwacht dat ze de bus gaan parkeren.

0-7 dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapt weinig van Willem II en de situatie waar ze in zitten.
De 2 centrale verdedigers liggen er rest van het seizoen uit. De vervanging is Jupiler League niveau. Net als de buitenspelers. Hierdoor zit er geen voetbal in en krijgen we 0 kansen.
Tegen Heerenveen was er 1 keer op goal geschoten.
Dus we kunnen niet verdedigen en niet aanvallen. Hoe Willem II ook gaat spelen, dit wordt kut.

Brenet kopen? Zou het niveau net aan moeten kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapt weinig van Willem II en de situatie waar ze in zitten.
De 2 centrale verdedigers liggen er rest van het seizoen uit. De vervanging is Jupiler League niveau. Net als de buitenspelers. Hierdoor zit er geen voetbal in en krijgen we 0 kansen.
Tegen Heerenveen was er 1 keer op goal geschoten.
Dus we kunnen niet verdedigen en niet aanvallen. Hoe Willem II ook gaat spelen, dit wordt kut.

Exact. Dat had ik ook. Heel simpel, als je met de winterstop bovenaan staat, heb je het materiaal om kampioen mee te worden gewoon in huis. Dan kan Ajax zich in de winter nog zo versterken, als je zelf na de stop net zo veel punten haalt als daarvoor, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was overtuigd dat je met Brenet het seizoen kon afmaken en kampioen kan spelen.
Dus een nieuwe LB in de winterstop (waar bijna iedereen om huilden) was geen noodzaak.

Die gasten van AZ gaan hem ook nog compleet doldraaien. Verder geeft het wel het vrij sneue niveau van de Eredivisie weer dat er nauwelijks van zijn onkunde geprofiteerd wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact. Dat had ik ook. Heel simpel, als je met de winterstop bovenaan staat, heb je het materiaal om kampioen mee te worden gewoon in huis. Dan kan Ajax zich in de winter nog zo versterken, als je zelf na de stop net zo veel punten haalt als daarvoor, is er niets aan de hand.
En dat blijkt dus ook. Natuurlijk is Brenet niet wat je nastreeft, en maar de categorie buitenspelers in de Eredivisie is het genoeg. Een enkele maakt hem hem heel moeilijk, zoals die gozer van Utrecht.
Ga je volgend jaar Europa in, dan moet daar echt een ander staan. Dat moet gewoon. En als Arias vertrekt kun je niet volstaan met Brenet verhuizen.

Tegen een hele rits clubs lager dan Utrecht gaat het hem ook vaak genoeg mis. Dat we niet veel meer tegendoelpunten tegen hebben alleen al door hem is echt meer geluk dan wijsheid. Ik schrik me oprecht elke week de tyfus als ik die jongen zie voetballen. Die blijft gewoon fouten maken waarvan ik bij FC bal op het dak in de D2 al op m'n flikker zou krijgen. Stelselmatig de verkeerde kant afdekken, niet genoeg doen om de voorzetten er uit te halen etc etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact. Dat had ik ook. Heel simpel, als je met de winterstop bovenaan staat, heb je het materiaal om kampioen mee te worden gewoon in huis. Dan kan Ajax zich in de winter nog zo versterken, als je zelf na de stop net zo veel punten haalt als daarvoor, is er niets aan de hand.
En dat blijkt dus ook. Natuurlijk is Brenet niet wat je nastreeft, en maar de categorie buitenspelers in de Eredivisie is het genoeg. Een enkele maakt hem hem heel moeilijk, zoals die gozer van Utrecht.
Ga je volgend jaar Europa in, dan moet daar echt een ander staan. Dat moet gewoon. En als Arias vertrekt kun je niet volstaan met Brenet verhuizen.

quote:PSV is in de zoektocht naar defensieve versterkingen naar verluidt neergestreken in de Major League Soccer. Volgens Cable Onda Sport heeft de Eindhovense club zijn oog laten vallen op Michael Amir Murillo, een 22-jarige rechterverdediger van New York Red Bulls.
Onbekend is hoe hoeveel Murillo PSV zou moeten kosten, maar zeker lijkt dat Eredivisionist nog voor het WK van aankomende zomer zaken wil doen met New York Red Bulls. De verdediger is immers een vaste waarde in de selectie van Panama en zal vrijwel zeker met het land afreizen naar Rusland voor het mondiale eindtoernooi.
Murillo komt sinds januari 2017 uit voor New York Red Bulls, dat hem destijds overnam van San Francisco. De rechtsback, die ook uit de voeten kan als centrumverdediger, speelde sinds zijn komst naar de MLS twintig competitiewedstrijden en wist daarin twee doelpunten te maken. Het zou PSV er veel aan gelegen zijn hem nog voor het begin van het WK in te lijven, om andere geïnteresseerde clubs daarmee voor te blijven.
De koploper van de Eredivisie lijkt daarmee alvast in te spelen op een eventueel vertrek van Santiago Arias. Laatstgenoemde is bezig aan zijn vijfde seizoen in Eindhovense dienst en heeft al meermaals laten weten toe te zijn aan een stap hogerop.

quote:Bondscoach van Mexico bij PSV voor Lozano: 'Intensiteit van trainen heel hoog'
Bondscoach Juan Carlos Osorio van Mexico was dinsdag op bezoek bij de training van PSV, samen met Guus Hiddink. De Colombiaan maakt een toer door Europa en bezocht afgelopen week ook voormalig PSV'er Andrés Guardado, bij Real Betis. Dinsdag was hij op bezoek in Eindhoven om de vorderingen van Hirving 'Chucky' Lozano te bekijken.
Osorio was onder de indruk van de intensiteit waarmee PSV trainde. ,,De sessies hier zijn niet lang, maar wel erg intensief. Dat is een groot verschil met de situatie bij ons, waar we vaak wat meer uren met een lagere intensiteit draaien." Na de training sprak hij met Lozano. ,,Het is ontzettend goed dat hij hier naar toe is gegaan. Ik heb de technisch directeur er bijna om gesmeekt om hem te laten gaan", zegt hij. ,,En ook Andrés (Guardado, red.) heeft inderdaad een belangrijke rol gespeeld. Hij is bij PSV gaan scoren en maakt nu kennis met een andere druk. Verkijk je overigens niet op de Mexicaanse competitie en het niveau. Vier van de tien buitenlanders die er gaan spelen, komen er niet aan te pas en spelen nog geen wedstrijd voor hun nieuwe ploeg."
Blijven
Of Lozano er goed aan doet nog een jaar bij PSV te blijven? Osorio durfde zich er niet over uit te laten. ,,Er zullen zich voor hem altijd clubs melden. Het is aan hemzelf, maar het kan ook zo gaan als met Davinson Sánchez, dat is niet te zeggen nu. Wel vind ik dat hij zich hier goed kan ontwikkelen. In algemene zin moeten spelers altijd blijven zoeken naar een zo hoog mogelijke druk. Alleen dan ontwikkelen ze zich fysiek en mentaal het best. Ik ben veel met dat soort dingen bezig. Zelf geloof ik bijvoorbeeld niet in velden waar nog een atletiekbaan omheen zit. Je moet als speler de druk van het publiek voelen. Kijk ook eens naar een klein land als Uruguay. Er komen zoveel goede spelers vandaan, omdat het voor veel jonge spelers als de enige manier voelt om iets te bereiken."
IJsland
Terug naar Lozano, die komende week sowieso bij de Mexicaanse selectie zit. Osorio maakt deze komende week bekend. De ploeg speelt deze maand onder andere tegen IJsland, in voorbereiding op het grote doel van dit jaar: het WK. ,,We hebben een zware poule bij het WK, dat is duidelijk. Het beste Aziatische land misschien wel (Zuid-Korea, red.), een ploeg die Italië en Nederland heeft uitgeschakeld (Zweden, red.) en met Duitsland een absolute topfavoriet. We hebben dertien spelers die nu in Europa actief zijn. Als er daarvan in mei ongeveer zeven of acht goed in vorm zijn, maken we en goede kans om een hoog niveau te halen."
Osorio vindt ook dat Érick Gutiérrez van Pachuca toe is aan een stap naar Europa, een speler die vaak gelinkt wordt aan PSV. Of PSV een goede club voor hem is? ,,Hij moet nu een stap naar Europa gaan maken, denk ik. Hij zal naar een club moeten gaan waar hij als middenvelder met zijn manier van spelen het beste tot zijn recht komt. Hij leert in het buitenland nieuwe dingen en een van de dingen waarin hij zich dan kan ontwikkelen, is dat hij nog vaker voor de goal kan komen."
Tenslotte nog even over Lozano en zijn temperament. De Mexicaan zit momenteel een schorsing uit na zijn tweede rode kaart van het seizoen. ,,Het hoort wel een beetje bij hem, maar hij moet het op een goede manier zien te gebruiken. Het kan soms iets minder, maar hij is nou eenmaal moedig. Ik zie wel op trainingen dat hij zichzelf af en toe wat inhoudt."

quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kenden we maar iemand die in de VS woont en meer over hem zou kunnen vertellen 🤔

quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kenden we maar iemand die in de VS woont en meer over hem zou kunnen vertellen 🤔

Ja, iemand met verstand van voetbal en een objectieve blik. Even denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]

Iemand die een voorgevoel heeft of hij hier uberhaupt kan aarden.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, iemand met verstand van voetbal en een objectieve blik. Even denken.

Wat voor kleur schoenen draagt hij? (om je analyse even volledig te maken)quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
Murillo speelt volgens mij overal met nummer 62, geen idee waarom. Zowel als back als wanneer hij centraal speelt zeer offensief en betrokken bij de opbouw. Ook erg doelgericht.
Zo. Mijn analyse op basis van YouTube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |