dat zou wel a la Cocu zijn jaquote:Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ideale scenario is voor PSV - Ajax kampioen zijn en dan tegen Ajax met een half jeugdelftal startenGewoon omdat t kan. En de rest van de wedstrijden ook.
Zou ook het slimste zijn, de spelers die toch wel weg gaan lekker banken en de spelers waar je het volgend jaar van moet hebben alvast wat eredivisie minuten gevenquote:
Ik neem aan dat van Ginkel verstandig is en gewoon een contractje tekent hier. Die gast is overal al gefaald behalve in de EDquote:Op maandag 5 maart 2018 14:29 schreef Ciscus het volgende:
Misschien blijven jongens als Arias en Van Ginkel nog wel even hangen als ze CL kunnen spelen. Je weet het niet he...(of eigenlijk wel ja)
Ideale aanvoerder voor ons.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat van Ginkel verstandig is en gewoon een contractje tekent hier. Die gast is overal al gefaald behalve in de ED
Nee, daarvoor kampioen, erehaag van Ajacieden en dan nog één keer gas geven (pun intended) en ze dik vernederen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ideale scenario is de kampioenswedstrijd van Ajax winnen.
Genotquote:Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daarvoor kampioen, erehaag van Ajacieden en dan nog één keer gas geven (pun intended) en ze dik vernederen.
Mwah, ik zou het toch leuker vinden als die wedstrijd dit seizoen echt eens ergens om gaat. Lijkt me juist geweldig om je directe concurrent de genadeslag uit te delen en vervolgens het kampioensfeest te vieren terwijl het uitvak zo snel mogelijk leegstroomt met beteuderde gezichten.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daarvoor kampioen, erehaag van Ajacieden en dan nog één keer gas geven (pun intended) en ze dik vernederen.
En dan nog verliezen van Ajax ookquote:Op maandag 5 maart 2018 15:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het toch leuker vinden als die wedstrijd dit seizoen echt eens ergens om gaat. Lijkt me juist geweldig om je directe concurrent de genadeslag uit te delen en vervolgens het kampioensfeest te vieren terwijl het uitvak zo snel mogelijk leegstroomt met beteuderde gezichten.
Een erehaag is grappig. Maar vervolgens een wedstrijd zien tegen Ajax waar alle spanning van af is, heb ik niet zo'n zin in.
Als je zoals tegen Feyenoord speelt, vermorzel je Ajax in deze vorm.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dan nog verliezen van Ajax ook.
Nee ze hebben nog wat recht te zetten, Ajax moet eraf met minstens 2 goals verschil.
quote:Op maandag 5 maart 2018 13:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten. Genot.
Waar blijft Sjakie? Zit al de hele dag op je post te wachten man. Ga er godverdomme eens achteraan!quote:
Ben ook aan het wachten ,wordt meestal wel rond dit tijdstip geüpload dus nog ff geduldquote:Op maandag 5 maart 2018 16:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar blijft Sjakie? Zit al de hele dag op je post te wachten man. Ga er godverdomme eens achteraan!
UTRECHT WAS BETER!!!quote:Op maandag 5 maart 2018 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
Straks ook nog voetbal inside genot met die zure Ajacied van de Telegraaf. Heerlijk.
Zoiets zal het wel zijn ja. Valentijn heeft er zoals gewoonlijk in ieder geval alles aan gedaan PSVers geschorst te krijgen met zn Telegraaf. Helaas voor hem heeft t niks opgeleverd.quote:
quote:
2e aflevering die ik van ze zie pas eigenlijk. Maar vind ze tot nog toe helemaal niet zo onredelijk. Dan vind ik Sjakie grappiger.quote:
Same here. Ik weet pas sinds twee weken van hun bestaan af toen t in dit topic gepost werd.quote:Op maandag 5 maart 2018 17:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2e aflevering die ik van ze zie pas eigenlijk. Maar vind ze tot nog toe helemaal niet zo onredelijk. Dan vind ik Sjakie grappiger.
Ja, hier worden we niet vrolijker van, dat redelijke gedoe.quote:Op maandag 5 maart 2018 17:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2e aflevering die ik van ze zie pas eigenlijk. Maar vind ze tot nog toe helemaal niet zo onredelijk. Dan vind ik Sjakie grappiger.
Er komt vandaag geen video van sjaal, hij heeft na de wedstrijd van ajax een hartaanval gekregen en ligt aan de beademingquote:Op maandag 5 maart 2018 17:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, hier worden we niet vrolijker van, dat redelijke gedoe.
Volgend weekend beter een doelpunt vanuit een onterechte penalty in de 93e minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |