SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Your the blue god fix itquote:
Het is de b tot de a tot b a Bel.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:02 schreef Dexter1 het volgende:
Darryl komt dit jaar strakker dan latex pakken
Oke topquote:Op zondag 4 maart 2018 19:05 schreef murp het volgende:
[..]
momenteel ook negatief, maar het gaat de goede kant op!
quote:
quote:
Is iets wat normale mensen hebben.quote:
Komt aan van een dikke lesbische negerinquote:Op zondag 4 maart 2018 19:23 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik bij jou nog aan hoor
Edwin God.quote:
Kom we halen hem terug.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zal die gast nou toch zijn?
Ik zal eens op je gezicht zitten met mijn dikke holquote:Op zondag 4 maart 2018 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt aan van een dikke lesbische negerin
Stuck in a blackhole.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik zal eens op je gezicht zitten met mijn dikke hol
jaquote:Op zondag 4 maart 2018 19:28 schreef Dexter1 het volgende:
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, neuken, trekken, dikke tieten graaien, pikke voelen, kittelaartje likken, klaarkomen, sperma slikken, shaamlippen, penis, anus, vingeren, met je lange piemel slingeren, hete wijven, met je klote knallen, op je ballen naar de wallen.
quote:
Was possetje zo bezig met Danny en Yvonne?quote:Op zondag 4 maart 2018 19:43 schreef murp het volgende:
ONZ / De vloek der vloeken
is bovenstaande niet possetje iin ene psychose?
zou me niets verbazenquote:Op zondag 4 maart 2018 19:43 schreef murp het volgende:
ONZ / De vloek der vloeken
is bovenstaande niet possetje iin ene psychose?
Ik wist niet dat je een necrofiel was Haags. Ouwe lijkenneuker.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zei je moeder gisteravond ook een paar keer.
quote:Op zondag 4 maart 2018 19:47 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een necrofiel was Haags. Ouwe lijkenneuker.
quote:Op zondag 4 maart 2018 19:48 schreef tailfox het volgende:
Ik ben live op twitch mis kan ik daardoor 1 punt krijgen
jammer volgende week beterquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:24 schreef arno_johnsson het volgende:
Ja goede afsluiting van dit topic, geen onzin meer tot ik mijn huissleutels terug heb, de vloek gaat verder buiten fok op straat.
Wat voor overwatch kloon is dat ?quote:
Ja, niet dat ie aan het vloggen wasquote:Op zondag 4 maart 2018 19:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Possetje, die ken je toch wel?
quote:
tuurlijk wel ajax moet kampioen wordenquote:
quote:
He Rob had je dit gevecht ook al gezien van Badr tegen Hesdy van x jaren terug geen vergelijking met gister.quote:
Jaa zeker welquote:Op zondag 4 maart 2018 20:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
He Rob had je dit gevecht ook al gezien van Badr tegen Hesdy van x jaren terug geen vergelijking met gister.
Nee, wattan?quote:
Nee inderdaad..een stuk minder !quote:Op zondag 4 maart 2018 20:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jeetje hier was Badr wel een beest.
Dat issie nu niet meer
Jawel.quote:
Aah ok, thanxquote:
Ik kan hem nog terugsturenquote:
Ze (melin) houdt nu een referendum waarover kan ik hier niet neerzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
Mooiquote:
Prima bondscoachquote:
droom schoolquote:
ken ik nietquote:
het helpt mensen.quote:
Lekker hoor ik hou van curvyquote:Op zondag 4 maart 2018 22:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ben ik wel blij met mijn smaak voor vrouwen.
[ afbeelding ]
Een opsomming van het script van je nieuwe show.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2018 22:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hi Mark zit je eerste rang ?
[ afbeelding ]
![]()
Wel dooreten duurt niet zolang
quote: