Tis maar een kleine man, zo veel weegt ie vast niet, lekker aanstellertje vamme.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, dat hij bovenop me ging zitten en een quarter pounder begon te eten. Net toen ik het gevoel had dat ik ging stikken werd ik met een gil wakker. De ESF stress wordt me echt teveel, was het maar al mei.
Ligt eraan of Willem de bakvisjes/schandknaapjes van Europa voor zich kan winnen, dan moeten er nog wel wat quarter pounders vanaf.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis maar een kleine man, zo veel weegt ie vast niet, lekker aanstellertje vamme.
Gaan we winnen Mani?
Zeg ja.
En geef maar toe, je bent omquote:Op maandag 5 maart 2018 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het nummer inmiddels al 272 keer beluisterd.
Om?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Outlaw is echt te gek man. Hij zou het hele podium afbreken met dat liedje. Als hij die niet kiest ga ik echt huilen.
Voor de schandknaapjes is ie te oud - in ieder geval voor dit schandknaapje.quote:Op maandag 5 maart 2018 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ligt eraan of Willem de bakvisjes/schandknaapjes van Europa voor zich kan winnen, dan moeten er nog wel wat quarter pounders vanaf.
quote:Op maandag 5 maart 2018 15:53 schreef Greys het volgende:
Waylon nu #3 trending.
Kom op Mani, nog even 272 keer kijken.
Dit is ook een goed teken, een Spanjaard (ja echt) die Waylon boven hun eigen inzending zet en zijn twitternaam ervoor heeft aangepastquote:Op maandag 5 maart 2018 16:04 schreef Kyran het volgende:
Valt me op dat ik bij de reacties heel vaak "not a fan of country, but ...." zie. Dat is een goed teken
De bloemen waren vorig jaar alvast naar Italië gestuurd, en toen werden ze zesde.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:29 schreef Trumpinator het volgende:
Meeste odd checkers hebben NL nipt in top 10 op het komende ESF. Hoe goed zaten die er vorige jaren op met nog twee maanden te gaan?
Ja daarom, ik denk dat het beter is als we niet direct overal op 1 staan.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De bloemen waren vorig jaar alvast naar Italië gestuurd, en toen werden ze zesde.
Wedkantoren draaien op hypes, en bij veel van de winnaars/favorieten ontstond er pas een hype na rehearsals/halve finales. Over het algemeen is het een indicatie wie het goed zouden kunnen doen bij halve finales, daarna is het nog gissen.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:29 schreef Trumpinator het volgende:
Meeste odd checkers hebben NL nipt in top 10 op het komende ESF. Hoe goed zaten die er vorige jaren op met nog twee maanden te gaan?
De uiteindelijk top 10 ziet er altijd een stuk anders uit, maar het kan geen kwaad om alvast positief op te vallen door bij een van de kanshebbers te horen. Vooraf de gedoodverfde favorietenrol te hebben, daarbij is vaak gebleken dat die lastig is om waar te maken.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:29 schreef Trumpinator het volgende:
Overhypte acts hebben vaak zoiets als 'hier gaan we eens goed voor zitten > zo goed is dit nou ook weer niet.' En vaak klinkt een studioversie soms lekker, om later op het podium volledig weg te vallen. Frankrijk/Spanje 2016 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:33 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De uiteindelijk top 10 ziet er altijd een stuk anders uit, maar het kan geen kwaad om alvast positief op te vallen door bij een van de kanshebbers te horen. Vooraf de gedoodverfde favorietenrol is vaak gebleken dat die lastig is om waar te maken.
Dat staan we gelukkig idd nog lang niet. Maar er wordt wel over gepraat.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daarom, ik denk dat het beter is als we niet direct overal op 1 staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |