SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
stel halve garen.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://twitter.com/kevintend/status/970327250045407234?s=21
quote:
Mensen onder een IQ van 60 mogen niet meer posten dus nooit meer Lexyquote:
dan val ik ook afquote:Op zondag 4 maart 2018 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen onder een IQ van 60 mogen niet meer posten dus nooit meer Lexy
quote:Op zondag 4 maart 2018 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij gedraagt je dat zien we door de vingers.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij gedraagt je dat zien we door de vingers.
quote:
mij iq jaquote:Op zondag 4 maart 2018 17:29 schreef murp het volgende:
Mij iq is zo hoog dat het weer naar beneden hangt
dat zou ik leuk vindenquote:Op zondag 4 maart 2018 17:31 schreef murp het volgende:
[..]
ik doe wel een “ gefeliciteerd” op je FB. Dat hoort
mn schoonmoederquote:Op zondag 4 maart 2018 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flodder kont terug ik weet wel iemand voor ma Flodder.
wordt nooit meer zoals het was.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flodder kont terug ik weet wel iemand voor ma Flodder.
vroeger was alles beter....quote:Op zondag 4 maart 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wordt nooit meer zoals het was.
Dat klopt maar de oude serie was al niet zo als de film was.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wordt nooit meer zoals het was.
achquote:Op zondag 4 maart 2018 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klopt maar de oude serie was al niet zo als de film was.
De mannelijke Kees was in de eerste film geen mongooltje in de serie opeens wel.
Ja personages veranderen.quote:
wordt steeds ergerquote:Op zondag 4 maart 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb ook een paar grijze haren ( op mijn hoofd )
Back for kicking Some asssquote:Op zondag 4 maart 2018 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gewoon collectief negeren gaat ze wel weg .quote:
quote:
Nou dat vondt ik ook .... maar wat voor nut heeft het om zo over/tegen mij te doen? Als hij niet dat soort dingen roept krijgt hij ook geen aandacht van me.quote:
vondt?quote:Op zondag 4 maart 2018 17:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou dat vondt ik ook .... maar wat voor nut heeft het om zo over/tegen mij te doen? Als hij niet dat soort dingen roept krijgt hij ook geen aandacht van me.
gelijk heb je.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou dat vondt ik ook .... maar wat voor nut heeft het om zo over/tegen mij te doen? Als hij niet dat soort dingen roept krijgt hij ook geen aandacht van me.
quote:Op zondag 4 maart 2018 17:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
If thats my only flaw... maar goed ik vond jou ook wel aardig.
quote:
Kom es met wat nieuws tokkie, granny en slet grappen hebben we nu wel gehad. Wees eens wat scherper!quote:
Misschien kan je een nieuw topic zoeken voor je dagelijkse potje borderline aandacht.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kom es met wat nieuws tokkie, granny en slet grappen hebben we nu wel gehad. Wees eens wat scherper!
is niet nodigquote:Op zondag 4 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dit zo doorgaat gooi ik gewoon even het topic een uurtje dicht ofzo.
Wat is er dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Be my guest! Ik heb al zo vaak gezegd, zolang hij mij negeert.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jaja klaar nuquote:Op zondag 4 maart 2018 18:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Be my guest! Ik heb al zo vaak gezegd, zolang hij mij negeert.
En me niet uitmaakt voor al wat niet mooi is. Kan ik prima met hem in 1 topic maar hij kan het niet laten.
En ik laat me niet op Mn kop schijten, ik ben verbaal veel sterker, hij kan alleen maar schelden. O ja endoen als ie het niet winnen kan.
kksstttquote:Op zondag 4 maart 2018 18:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Mag je Mark, Aloa, dev, allemaal navragen zolang hij niet zuigt doe ik normaal. Hij is diegene die hier mensen uitscheldt.
Veendamquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Bruyne is na Messi en Ronaldo de beste.
quote:Op zondag 4 maart 2018 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Bruyne is na Messi en Ronaldo de beste.
Of 3 en 4 ?quote:
Prima tipquote:Op zondag 4 maart 2018 18:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vergeet niet te eten
anders ben je chaggie
Jaja weer een bak met ijs zekerquote:Op zondag 4 maart 2018 18:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vergeet niet te eten
anders ben je chaggie
nee.quote:
De soep neem ik aan?quote:Op zondag 4 maart 2018 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee.
zowaar een soepje met zalmwraps. en zelfgemaakt
de wrap niet, de inhoud erin wel, en het soepje is uit blikquote:
Heb je de zalm zelf gekweekt?quote:Op zondag 4 maart 2018 18:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de wrap niet, de inhoud erin wel, en het soepje is uit blik![]()
ok toch niet helemaal zelfgemaakt
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 18:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]nee ook niet, ok ik neem me woorden terug
vaker eten, blijer levenquote:Op zondag 4 maart 2018 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekkah wil ik ook wel.
Ik ontbijt lunch en avondeet weer eens in 1
jaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 18:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/970333965054816256
team peterquote:
jaquote:Op zondag 4 maart 2018 18:46 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Tenzij je een emotie eter bent dan heb je een probleem
Ik vind avocado zoooooo smerig en trouwens ook best duurquote:Op zondag 4 maart 2018 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
en avocado gesneden, komkommer en sla gesneden
zieligquote:
Weinig doekoquote:
het is best duur jaquote:Op zondag 4 maart 2018 18:47 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik vind avocado zoooooo smerig en trouwens ook best duur
Had je gezocht op eenzaamheid ?quote:
Gezond eten hoeft niet duur te zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja lastig wel dan, eten is duur
Stond in de nieuwsfeed.quote:
idd en als je gewoon al basis dingen in huis hebt kan je dat aanvullen en wat lekkers makenquote:
Yup, maar als je bijvoorbeeld alle slechte dingen laat staan hou je ook veel overquote:Op zondag 4 maart 2018 18:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
idd en als je gewoon al basis dingen in huis hebt kan je dat aanvullen en wat lekkers maken
Toch moet het geen obsessie worden maar gewoon balans erin vindenquote:Op zondag 4 maart 2018 18:50 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Yup, maar als je bijvoorbeeld alle slechte dingen laat staan hou je ook veel over
quote:Op zondag 4 maart 2018 18:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch moet het geen obsessie worden maar gewoon balans erin vinden
ja henk ia topquote:
mooi doe maar postenquote:Op zondag 4 maart 2018 18:58 schreef Dexter1 het volgende:
Er zijn chickies met dubbel D's in de tent
Kerkradequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |