Klassen heeft overal een bazentijd staan. Gewoon bizar. Al helemaal omdat ze stammen uit 2005/2006.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet de 3km sneller. Wat heeft Klassen daar een bazentijd staan trouwens.
Dat lijkt nu wel zeker ja, maar met 2 medailles in verschillende onderdelen, was ze al favoriet voor die award.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:32 schreef Remzz het volgende:
Jorien onderscheid zich nu wel voor de sportvrouw van jaar award t.o.v de andere medaillewinnaars.
Gewoon Wüst met allroundgoud.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:32 schreef Remzz het volgende:
Jorien onderscheid zich nu wel voor de sportvrouw van jaar award t.o.v de andere medaillewinnaars.
Ireen Wust die wereldkampioen word dan word het nog spannend.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt nu wel zeker ja, maar met 2 medailles in verschillende onderdelen, was ze al favoriet voor die award.
Ik zit me net te bedenken wat de concurentie voor haar is volgende week, ik zou het echt niet weten.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een allroundgoud voor Wust vind ik nou ook weer niet zo uitzonderlijk.
Takagi, De Jong en Sablikovaquote:Op zondag 4 maart 2018 11:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken wat de concurentie voor haar is volgende week, ik zou het echt niet weten.
Volgend jaar WK allround daarquote:Op zondag 4 maart 2018 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jorien moet een keer ongekend uithalen op 1500m in SLC of zo
Interessante combinatie ja, afstanden uitkiezen oidquote:Op zondag 4 maart 2018 11:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar WK allround daar
Week erop nog WC finale Salt Lake
op de 500 heeft ze al wel voorsprong van 0,12quote:Op zondag 4 maart 2018 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessante combinatie ja, afstanden uitkiezen oid
Waarom zou je niet geilen op Kjeld?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de zegetocht van Lorentzen.
Waarom geilt de NOS zo op Nuis?
Mooie jongenquote:Op zondag 4 maart 2018 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar zappen er weinig mensen weg als hij praat of er over hem wordt gepraat.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |