SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 4 maart 2018 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Is het een keer rustig in de nacht, flikker ik in slaap
Ik voel me nu beroerder dan als ik dan wakker ben. Ben een beetje in het Olympische ritme blijven hangenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Een goede nachtrust is ook belangrijk.
ijs op de waddenzee? Serieusquote:Op zondag 4 maart 2018 10:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou is wel lekker weer nu... waait nu veel minder. Ik zo ff naar de Waddenzee ijs kijken.
Jup !quote:Op zondag 4 maart 2018 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ijs op de waddenzee? Serieus
Het is bros en meer schotsen!quote:Op zondag 4 maart 2018 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok, dat had ik nu niet verw8
ok ok. Ik woon direct aan de kust maar een bevroren Noordzee ga ik nooit meer meemaken denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het is bros en meer schotsen!
Maar Waddenzee is redelijk ondiep en niet erg hoge golven.dus het bevriest wel sommige diensten van de eilanden gaan ook niet door.
Nee inderdaad dat is heel zeldzaam tegenwoordig.maar komt wel weer !quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok ok. Ik woon direct aan de kust maar een bevroren Noordzee ga ik nooit meer meemaken denk ik.
denk je?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat is heel zeldzaam tegenwoordig.maar komt wel weer !
Het gaat alleen maar warmer worden, over 100 jaar bestaan er geen winters meer denk ikquote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat is heel zeldzaam tegenwoordig.maar komt wel weer !
Ik geloof daar geen reet van.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar warmer worden, over 100 jaar bestaan er geen winters meer denk ik
Gelukkig hebben we jouw billen nogquote:Op zondag 4 maart 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen reet van.
Als je kijkt naar de geschiedenis is het ook een golvende beweging.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar warmer worden, over 100 jaar bestaan er geen winters meer denk ik
Als je ver, heel ver terug in de tijd gaat dan was het hier veel kouderquote:Op zondag 4 maart 2018 11:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de geschiedenis is het ook een golvende beweging.
kloptquote:Op zondag 4 maart 2018 11:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is wel lekker weer vandaag.
Heerlijk lekker een rokje aan straksquote:Op zondag 4 maart 2018 11:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is wel lekker weer vandaag.
Als je naar Antarctica kijkt zie wel degelijk dat de aarde opwarmt en het ijs minder wordt daar en er veel breuken inzitten.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Het jaar 2008: was het nu koud of warm? Klimaatsceptici zien een daling in de temperatuur, terwijl het KNMI vertelt dat het jaar past in het plaatje van de huidige opwarming. Het hangt allemaal af van de gebruikte tijdsschaal. De sceptici houden tien jaar aan, terwijl meteorologen redeneren in tientallen jaren. Volgens wetenschappers die op tijdsschalen vanaf duizenden jaren denken, komt er zelfs een nieuwe ijstijd aan. En op die verschillende tijdsschalen spelen vele processen. Discussiëren over klimaat is daarom een tijdsschaaldiscussie.
komt wel weer goed, ooit.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:33 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als je naar Antarctica kijkt zie wel degelijk dat de aarde opwarmt en het ijs minder wordt daar en er veel breuken inzitten.
En dat kan niet meer aangroeien met een nieuwe ijstijd?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:33 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als je naar Antarctica kijkt zie wel degelijk dat de aarde opwarmt en het ijs minder wordt daar en er veel breuken inzitten.
Okequote:Op zondag 4 maart 2018 11:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En dat kan niet meer aangroeien met een nieuwe ijstijd?
Ik denk dat het een discussie word met voors en tegens ik ben hier van overtuigd eb jij misschien niet.
Dat kan... de tijd zal het leren.
Kan hier sinds vrijdag al niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Schaatsen was heerlijk ... voorlopig de laatste keer dit winterseizoen.
nog gevaarlijk ookquote:Op zondag 4 maart 2018 14:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja de gemalen zijn weer aan dan smelt het ijs van onder af dat merk je niet totdat je erdoor gaat
Ja absoluut ik kom er ook niet op.quote:
Niet als je er met 100 tegelijk op gaatquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ze rijden nog op de gracht hier maar onverantwoord
Klopt wel maar die andere factoren zorgen echt voor gevaarlijk ijs nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
lolquote:Op zondag 4 maart 2018 14:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niet als je er met 100 tegelijk op gaat![]()
En misschien wel als het nog vriest overdag en de gemalen stilstaan.
Maar de zon schijnt nu het 6 graden in de schaduw en de gemalen zijn weer aan.
Uhuh gelukkig is het druk en kunnen ze je eruit trekken maar die kademuur is focking hoogquote:
Echt wel Aloa !!quote:Op zondag 4 maart 2018 14:35 schreef aloa het volgende:
Wat een genot buiten![]()
Geen wind, volop zon...voelt gewoon zomers vergeleken met gister
IJsselmeer zat goed dicht iddquote:Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ijs op de Waddenzee vanuit de ruimte
Leukquote:Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ijs op de Waddenzee vanuit de ruimte
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:39 schreef murp het volgende:
V&A / [GEZ] Thunderdome 97 bomberjack the southern edition
Volhouder
Ja oke... maar laatste jaren niet meer 2012 konden we ook van Leeuwarden naar Dokkum schaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gaat redelijk snel hoor. 2012 en 2013 ook.Straks weer kruiend ijs
Oh netjes!quote:Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep maar 2 tellen later alsnog de goal
idd, toen gingen er nog heel veel alsnog de elfstedentocht rijden.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja oke... maar laatste jaren niet meer 2012 konden we ook van Leeuwarden naar Dokkum schaatsen.
Klopt!quote:Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef aloa het volgende:
[..]
idd, toen gingen er nog heel veel alsnog de elfstedentocht rijden.
Hoi Lexy... Alles goed?quote:
Ja ook prima hoor. Had eigenlijk zaterdagochtend willen gaan schaatsen maar door de sneeuw kon dat niet meer. Dat was wel jammer.quote:
Gezellig met popcorn en colaquote:Op zondag 4 maart 2018 15:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haai engine en Markmaar ik ga weer ff naar de bios!
quote:Op zondag 4 maart 2018 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
duurt nog wel wat jaartjes voor die uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |