Ik denk van de Gulen beweging, niet?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is zij nou weer bekend van?
Van dat TV-spelprogramma waar bekende Nederlanders aan meedoen.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is zij nou weer bekend van?
Waar zijn de vliegen?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik denk van de Gulen beweging, niet?
Ze is een behoorlijk succesvol onderneemster.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Van dat TV-spelprogramma waar bekende Nederlanders aan meedoen.
Plus ze heeft een beweging. De Gulen beweging.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze is een behoorlijk succesvol onderneemster.
Maar de meeste ondernemers zijn geen BN'ers. Hoe succesvol dan ook.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze is een behoorlijk succesvol onderneemster.
De meesten hebben ook geen relatie gehad met een van de beste Nederlandse voetballers ooit.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de meeste ondernemers zijn geen BN'ers. Hoe succesvol dan ook.
Ik vond het programma waar ze andere ondernemers hielp behoorlijk aardig, was niet zo een suf programma maar erg realistisch.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de meeste ondernemers zijn geen BN'ers. Hoe succesvol dan ook.
Oh, dat heb ik gemist. Dan heb ik niks gezegd!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond het programma waar ze andere ondernemers hielp behoorlijk aardig, was niet zo een suf programma maar erg realistisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |