SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
dat is een goede vraagquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En wie mag er volgens jullie niet ontbreken op NOOTJES FEEST!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Leuke mannen van dit topic?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is een goede vraag
leuke mannen dan
bijv.quote:
Nou perfect inderdaad .... ben benieuwd wie er mij wil vergezellen naar je feestjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en met een levensgroottwister veld/dansvloer op het feestje
dat is leuk toch![]()
je mag ook leuke vriendinnen meenemenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou perfect inderdaad .... ben benieuwd wie we er mij wil vrijgezellen naar je feestje
Nou zeker weten maar dan weet ik zeker dat alle mannen willen komen ... al was het alleen om te kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je mag ook leuke vriendinnen meenemen
is allemaal goed
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou zeker weten maar dan weet ik zeker dat alle mannen willen komen ... al was het alleen om te kijken
[ afbeelding ]
Niet dooooooenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even naar het tankstation
ijs halen![]()
zwaar zin in.
tot later
Lekker ... ik wil ook maar doe me toch maar warme chocomelkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ijs halen![]()
zwaar zin in.
tot later
ook dat is lekker, geniet ervanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lekker ... ik wil ook maar doe me toch maar warme chocomelk
lekker!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ijs halen![]()
zwaar zin in.
tot later
Thnxxquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook dat is lekker, geniet ervan
Mucho gracias!!quote:
ik bedoel...er zou toch misschien een revanche komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee andere knakker wel een sterke tegenstander
Ja ik ook wel maar ik denk niet dat hij het gaat redden tegen hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als die hier goed uitkomt verwacht ik wel dat hij rico zn uitdaging accepteert
Hij maakt wel een kans.. vorige x ging het ook gelijk opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar ik denk niet dat hij het gaat redden tegen hem.
Wat denk jij!?
Tegen dezelfde tegenstander (ik bedoel niet Rico)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hij maakt wel een kans.. vorige x ging het ook gelijk op
En wie Gaat het dan niet redden ? Badr of ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tegen dezelfde tegenstander (ik bedoel niet Rico)
Badr gaat het vanavond niet winnen denk ik..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:02 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
En wie Gaat het dan niet redden ? Badr of ?
Jawelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Badr gaat het vanavond niet winnen denk ik..
Neem een borreltjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Volgens mij heb ik ijs in Mn aderen ... sinds ik terug ben van de ijsbaan kan ik het niet warm krijgen!
Oké beterrquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja kijk nu via de link op youtube gestreamd op tv
Ja maar die kan zo tegen een klap oplopen dan ligt die..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mozny denk ik en goed lichaam heeft die gast!
Ja wat niet kan... zo ken ik er nog wel een paar..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:37 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja maar die kan zo tegen een klap oplopen dan ligt die..
Zag het tong op de grond bijna steeds knuffel kroel nog net geen kusje.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:42 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Niks gemist ze vechten nu als 2 vermoeide dames
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zag het tong op de grond bijna steeds knuffel kroel nog net geen kusje.
Maar mozny heeft gewonnen
Heeeeee het is 00.00 uur en je bent er weer jij bent niet erg avontuurlijkquote:
Ik geniet van mijn avondenquote:Op zondag 4 maart 2018 00:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heeeeee het is 00.00 uur en je bent er weer jij bent niet erg avontuurlijk
Dat bedoel ik niet ... ik ook trouwens maar jij bent een man van de tijd.quote:
niks mis mee.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet ... ik ook trouwens maar jij bent een man van de tijd.
Elke dag alles om dezelfde tijd
er gaat vast veel in je hoofd omquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er gaat vast veel in je hoofd om
een man van weinig woorden
dat houd hem niet tegenquote:Op zondag 4 maart 2018 00:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
We moeten hem niet plagen hoor Nootje straks schrikken we hem afvrouwen hihi
kloptquote:Op zondag 4 maart 2018 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat
je post vaak korte dingen dus daarom
Als vrouwen je de moeite van het bestuderen waard vinden.quote:
denk het niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar jij gaat in je eentje de nacht in volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |