De vloek der vloeken moet ik eerst opheffen.
Ja ik zie je heus wel met je voor je verder kan posten, maar de grap is dat ik weet dat ik geen homosexueel ben of in ZGL geloof, zelfde geslachts liefde.
En als je dan toch doorgaat met beweren dat ik wel zo ben, dan wordt je buiten de realiteit gezet.
Nou er zijn lichamen op de planeet en als een lichaam dan zegt dat een ander lichaam een homosexuele geest heeft voortgebracht, dan wordt de geest van het lichaam dat het blijft beweren terwijl het
pijn au
iedereen de realiteit uit
van de planeet uit
tenzij je zegt dat ik geen homosexueel ben
ophouden met je wat ben je dan wel
dag
nee ik ben dus niet homosexueel, ik geloof niet in de liefde, liefde is nul bij mij want je hebt een penis met spermacellen en vagina met baarmoeder nodig voor de liefde en ik heb nu eenmaal geen baarmoeder, geen vrouw, geen vriendin,
probeer maar niet naar mijn vorige vriendinnen te gaan, dat zijn nu eenmaal exen, afgewezen door mij of anderen of hoe dan ook.
Laat Deborah nu met rust, zij moet zich niet met mijn zaken bemoeien, net als iedereen!
Dus eerst de vloek opheffen, dan praten en communiceren we wel verder over de liefde en wat het ook is dat jij dacht dat liefde was.
Je!