quote:
Oh sorry ik had je niet gezien. Ik verdamp nicotine en ik heb nog laatste restjes CBD.
Roken is niet verdampen, sigaretten verbranden op een hogere temperatuur en is ongezonder dan verdampen plus zijn er veel meer schadelijke stoffen in tabak dan de verdamp vloeistoffen, koop er een Heatwave en lees het zelf.
En als je roken als argument wil gebruiken om aan de vloek te ontsnappen, dan dien je voortaan een gasmasker te dragen in auto's en overal waar er uitlaatgassen zijn anders krijg je verbrande lijken van dinos en allerlei prehistorie flora en fauna in je lichaam geest en mogelijk ziel.
En doe ook dan eens wat aan je adem, zo een spatel voor je tong schrapen of flink met je tandenborstel en dan krijg je hypersensitieve reuk en smaak organen, dan laat je lichaam dat allemaal binnen maar let wel op dat wcs flink kunnen stinken en mogelijk krijg je dan hoofdpijn omdat je geest al die stimuli doorlaat en je het ervaardttdtdtdtd.
En kerosine van vliegtuigen ja is ook zeer ongezond als je ervan overtuigd bent dat het zo is en dan keert je geest zich tegen je lichaam, geest over materie ja.
Dus dat is de vloek wat betreft reuk en smaak, dan is er nog zien horen en voelen.
De vloek zien, bijvoorbeeld met een 3e oog of 1 oog, kan allebei, net als horen, 3 oren of 1 oor. Het komt natuurlijk samen in 1 punt via 2 oren en ogen en anders moet je maar een nul tekenen en ernaar staren; het gevecht wat nooit heeft plaatsgevonden en dus nul punten voor beiden en eeuwig gelijkspel omdat de vloek er nog is en daarom de punten toch niet tellen, geteld kunnen worden enzovoorts.
Liegen hoort ook bij de vloek ja zoals liegen dat iets nog niet was gezegd.