Alles boven 10% is viesdik.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb ben nochtans best atletisch gebouwd en vrij gespierd. Ik schat 15-17 procent vetpercentage.
als hij zijn wattage en pufjessaldo niet weet, slaat de paniek toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou helemaal in de war raken omdat het scherm van z'n fietscomputer vol modder zit.
Enge jongen inderdaad. Mag toch hopen dat ie geschorst wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoef Froome nergens meer te zien fietsen, schijnheilige graftak
Zijn nog moe van vorig weekend (degenen die gereden hebben he).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:41 schreef TheArt het volgende:
Waar waren Gatto, de Luts, Moser, kortom heel Astana?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker aan de motor hangen, heeft 'ie genoeg ervaring mee in Italie.
Nee, want je bent het al. HAHAHA.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:42 schreef Mykonos het volgende:
Anti-brood hype is onzin, het is gewoon makkelijk om mee te nemen, ik wordt er iig niet dik van.
Ik laat me gewoon niets aanpraten, #genot.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:42 schreef Mykonos het volgende:
Anti-brood hype is onzin, het is gewoon makkelijk om mee te nemen, ik wordt er iig niet dik van.
Dit. Als je meer koolhydraten inneemt dan je nodig hebt word je dik. Heeft niets met brood te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:42 schreef Mykonos het volgende:
Havermout door de skyrquote:
Jij moet je vooral niet mengen in dit soort gesprekken. Jij eet frikandellen als tussendoortje.quote:
Au, die spellingsfout doet pijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, want je bent het al. HAHAHA.
Tevens, ik wordt!
Net weer een heerlijke zak lays oven chips op.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij moet je vooral niet mengen in dit soort gesprekken. Jij eet frikandellen als tussendoortje.
jellymadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij moet je vooral niet mengen in dit soort gesprekken. Jij eet frikandellen als tussendoortje.
Of die Tour waar hij uitvielquote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Froome reed ooit Parijs-Roubaix (ver voor zijn Tourzege-tijdperk). Sunfield zat in een auto in de koers en zag hem als eerste lossen op de eerste kasseistrook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |