quote:
Op zaterdag 3 maart 2018 13:34 schreef Aalscholver het volgende:[..]
Dispute openen had je kunnen doen,
voor 5 januari.
Meestal krijg je een waarschuwing als deze verzendingstijd bijna is verstreken. Dan kun je die tijd dus verlengen. Aangeven dat je langer wilt wachten op je bestelling.
Als je dat niet doet wordt er automatisch bevestigt dat je de bestelling hebt ontvangen en kun je geen klacht meer indienen.
Ik begin bijna te denken dat het aan misschien aan mn adblocker ligt dat ik bepaalde knoppen/opties niet zie. (zelf een hoop filters toegevoegd)
Want ik weet nog dat ik gezocht heb nadat ik op Open Dispute heb geklikt gezocht heb naar opties om te kiezen waarom ik een dispute opende. Ik zag geen opties maar wel een message veld dus had ik daar mijn klacht geschreven denkende dat een dispute nu geopend zou zijn. Achteraf is er helemaal geen dispute geopend.
Kan het nu niet testen want heb niks te gekocht jongstleden waarover ik nog een dispute kan openen.