abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177573575
2e x dat ik iets niet heb ontvangen, beide keren zouden ze het geld terugboeken maar er komt niks en ze reageren niet meer. Het zijn maar kleine bedragen 1,60 euro en die andere ook zoiets.

Hoe moet je dan verder ? Niet dat ik er wakker van lig maar ik hou wel van gerechtigheid.

Weten die chinezen niet hoe ze moeten terugboeken? Misschien hebben ze wel teruggeboekt maar een fout gemaakt. Ervaringen ?
pi_177573934
quote:

Dit is nu de status, wat ik dus heb gedaan is open dispute en dan stuur ik een bericht dat het niet is ontvangen, dan zeggen ze okay ik stuur het geld op voor die datum. En dan komt er dus niks.
Doe ik het niet goed?


Als ik nu op open dispute klik krijg ik dit:


Maar dat slaat toch nergens op want ik heb niks ontvangen. Snap er niet veel van. :')

[ Bericht 20% gewijzigd door perezoso op 03-03-2018 13:14:40 ]
  Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 13:21:57 #4
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_177574267
Je hebt blijkbaar al bevestigd dat je ze hebt ontvangen, of dat is vanzelf gegaan na een maand of twee. Dan moet je de tijd handmatig verlengen als je langer wil wachten.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_177574437
Je bent dan net een maand te laat inderdaad.
Je zou AliExpress er zelf nog over kunnen mailen, maar dat is misschien wel erg veel moeite voor die paar euro..
pi_177574479
Nee dat heb ik niet gedaan, conformation timeout.

Ben nu aan het chatten met aliEx medewerker, zal wel goedkomen, maar voor de toekomst is het wel handig om te weten wat ik nu fout doe. Ik dacht stap 1 open dispute en dan je klacht schrijven is een dispuut openen. Maar blijkbaar niet.
pi_177574545
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:31 schreef perezoso het volgende:
Nee dat heb ik niet gedaan, conformation timeout.

Ben nu aan het chatten met aliEx medewerker, zal wel goedkomen, maar voor de toekomst is het wel handig om te weten wat ik nu fout doe. Ik dacht stap 1 open dispute en dan je klacht schrijven is een dispuut openen. Maar blijkbaar niet.
Dispute openen had je kunnen doen, voor 5 januari.
Meestal krijg je een waarschuwing als deze verzendingstijd bijna is verstreken. Dan kun je die tijd dus verlengen. Aangeven dat je langer wilt wachten op je bestelling.
Als je dat niet doet wordt er automatisch bevestigt dat je de bestelling hebt ontvangen en kun je geen klacht meer indienen.
pi_177574858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:34 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Dispute openen had je kunnen doen, voor 5 januari.
Meestal krijg je een waarschuwing als deze verzendingstijd bijna is verstreken. Dan kun je die tijd dus verlengen. Aangeven dat je langer wilt wachten op je bestelling.
Als je dat niet doet wordt er automatisch bevestigt dat je de bestelling hebt ontvangen en kun je geen klacht meer indienen.
Ik begin bijna te denken dat het aan misschien aan mn adblocker ligt dat ik bepaalde knoppen/opties niet zie. (zelf een hoop filters toegevoegd)
Want ik weet nog dat ik gezocht heb nadat ik op Open Dispute heb geklikt gezocht heb naar opties om te kiezen waarom ik een dispute opende. Ik zag geen opties maar wel een message veld dus had ik daar mijn klacht geschreven denkende dat een dispute nu geopend zou zijn. Achteraf is er helemaal geen dispute geopend.

Kan het nu niet testen want heb niks te gekocht jongstleden waarover ik nog een dispute kan openen.
pi_177811828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:50 schreef perezoso het volgende:

[..]

Ik begin bijna te denken dat het aan misschien aan mn adblocker ligt dat ik bepaalde knoppen/opties niet zie. (zelf een hoop filters toegevoegd)
Want ik weet nog dat ik gezocht heb nadat ik op Open Dispute heb geklikt gezocht heb naar opties om te kiezen waarom ik een dispute opende. Ik zag geen opties maar wel een message veld dus had ik daar mijn klacht geschreven denkende dat een dispute nu geopend zou zijn. Achteraf is er helemaal geen dispute geopend.

Kan het nu niet testen want heb niks te gekocht jongstleden waarover ik nog een dispute kan openen.
Als je in je overzicht met bestellingen ("My Orders") op "Open Dispute" hebt geklikt. Ga je naar de review pagina, en daar heb je nógmaals een "Open Dispute" optie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')