SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik dacht even dat ik een overdreven fanatieke dodetopicspeler had getroffenquote:
haha.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een overdreven fanatieke dodetopicspeler had getroffen
Kost punten dit
Hou die onzin lekker in MEN.
niet echtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:26 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik kan dit topic weer veilig negeren zonder dat één persoon veel meer punten krijgt dan ie verdient
als jij nu gaat slapen.. kan ik punten halenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:34 schreef Nattekat het volgende:
Word ik al die tijd lastig gevallen door een spammer, verdwijnt ie zodra ie nuttig kan zijn
Ik gun het je niet om de spam in het andere topic en verdenking van samenwerken met mark.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als jij nu gaat slapen.. kan ik punten halen
Ik werk niet samenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun het je niet om de spam in het andere topic en verdenking van samenwerken met mark.
En wie zegt dat ik niet al geslapen heb?
Erg verdacht dat ie verdwenen was plotselingquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg verdacht dat ie verdwenen was plotseling
En punt 1 blijft staan
Maar goed, versterking
Ik zie echt wel wat jij aan het doen bent hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien verbreekt hij 4045 wel
4041 danquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie echt wel wat jij aan het doen bent hoor
Oja, jij bent spamkoningquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die is hetzelfde als altijd eigenlijk
slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik hou het voor gezien.
Geniet van de punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik ook, allen heeft mn vrouw het raam open gedaan!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 07:52 schreef RobjeGeus het volgende:
Durf het niet te zeggen.. lig nog warm onder de dekens
Centimeter of 5. Maar ik keek net naar de voorspellingen vandaag. En om 11 uur geeft ie al weer +1 aan. Dus lang zal het er niet liggen.quote:
Waaromquote:Op zaterdag 3 maart 2018 07:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik ook, allen heeft mn vrouw het raam open gedaan!
Brrrrrr
ik ook. Maar werd net net niet betrapt door de oudste.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:00 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vind ik over het algemeen een prima luchtje
Hehehequote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:02 schreef murp het volgende:
[..]
ik ook. Maar werd net net niet betrapt door de oudste.
Struggles
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:02 schreef murp het volgende:
[..]
ik ook. Maar werd net net niet betrapt door de oudste.
Struggles
zo dat is langquote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zo, ze zitten er al 110 jaar in. Uithalen is geen optie meer.
okequote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zo, ze zitten er al 110 jaar in. Uithalen is geen optie meer.
Wat ga jij doen?quote:
aha, nice.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ga jij doen?
Ja, wij wonen in een oud huis Haagse. Met bijna alle oude bewaard. De vorige bewoners hebben de kunststof kozijnen geplaatst, kannonnedure. Daarom gaan wij door met kunststof. En het gemak![]()
Wat gaat iedereen doen vandaag? Leuks?
even bij familie langs.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ga jij doen?
Ja, wij wonen in een oud huis Haagse. Met bijna alle oude bewaard. De vorige bewoners hebben de kunststof kozijnen geplaatst, kannonnedure. Daarom gaan wij door met kunststof. En het gemak![]()
Beginnen met douchenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ga jij doen?
Jezus dagvullend programma ook nog eensquote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:29 schreef aloa het volgende:
[..]
ach ja...nog meer dan een uur rijden ook
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus dagvullend programma ook nog eens
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:02 schreef Dexter1 het volgende:
Blijf je nog bij me als ik niets heb baby?
mijn jasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:07 schreef Dexter1 het volgende:
Wie houdt je vast wanneer het buiten koud is?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:09 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ben een spits en als ik schiet dan schiet ik op het doel
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:09 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ben een spits en als ik schiet dan schiet ik op het doel
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:19 schreef Dexter1 het volgende:
Haags balbezit, Haags, Haags loopt naar voren, Haags schiet op het doel, HAAGS!!! HIJ SCOORT!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:19 schreef Dexter1 het volgende:
Haags balbezit, Haags, Haags loopt naar voren, Haags schiet op het doel, HAAGS!!! HIJ SCOORT!!
wou punten scoren maar rob kansloos is er dus ik ga wel wat anders doen.quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wou punten scoren maar rob kansloos is er dus ik ga wel wat anders doen.
Och gossie toch, met het verkeerde been uit bed gestapt ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wou punten scoren maar rob kansloos is er dus ik ga wel wat anders doen.
Haal die s achter boys maar weg. Hij begint gelijk weer met Rob kansloos. Zoals die ook begon met robje kneus, mensen met mongolen vergelijkt etc.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Correct. Betrek mij er dan niet bij in met boys.
Kap even aub. Geldt ook voor Rob trouwens. Gewoon gezellig doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij zit te verkondigen dat ik die night gozer ben tegen iedereen.
Wtf ? Ik doe niks en blijf gewoon doen zoals ik altijd doe. Dat hij mij uitscheldt voor pedo etc. En jullie daar niks aan doen dan blijft dit doorgaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kap even aub. Geldt ook voor Rob trouwens. Gewoon gezellig doen.
Bespreek dat soort zaken dan lekker uit in DM met elkaar. Ik hoef het allemaal niet te lezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wtf ? Ik doe niks en blijf gewoon doen zoals ik altijd doe. Dat hij mij uitscheldt voor pedo etc. En jullie daar niks aan doen dan blijft dit doorgaan.
Dm mag ik niet bespreken maar laten we het erop houden als iemand vaak het K woord gebruikt dat dus niet kan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bespreek dat soort zaken dan lekker uit in DM met elkaar. Ik hoef het allemaal niet te lezen.
dat kan ook niet. Maar wat in DM besproken wordt blijft lekker in DM daar heb ik geen controle over. Er bestaat wel zoiets als negeren of het normaal met elkaar uit praten als volwassen mannen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dm mag ik niet bespreken maar laten we het erop houden als iemand vaak het K woord gebruikt dat dus niet kan.
Klopt maar dat uitspreken kan niet dus gaat het hier verder.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat kan ook niet. Maar wat in DM besproken wordt blijft lekker in DM daar heb ik geen controle over. Er bestaat wel zoiets als negeren of het normaal met elkaar uit praten als volwassen mannen.
Dit brengt de sfeer hier ook niet ten goede zo.
kijk mijn punten score aantal door die gozer is mijn hele seizoen verpest gisteren elke post die ik zet zit hij er achter.quote:
Dan heb je optie 2 zoals ik net aangaf, negeren. Ik sprak net zowel Mikey als jou aan. En verder ben ik geen mod van onz, maar hoef ook geen last te hebben van jullie gekibbel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:47 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Klopt maar dat uitspreken kan niet dus gaat het hier verder.
Ik ben er wel klaar mee dat je me telkens tot de order roept, ik scheld niemand uit. Dus doe je werk Haags. En doe dat is goed.
Dat is het spelletje toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kijk mijn punten score aantal door die gozer is mijn hele seizoen verpest gisteren elke post die ik zet zit hij er achter.
Als je geen mod van onzin bent gedraag je dan niet zoquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je optie 2 zoals ik net aangaf, negeren. Ik sprak net zowel Mikey als jou aan. En verder ben ik geen mod van onz, maar hoef ook geen last te hebben van jullie gekibbel.
niet als de motivtie erachter is dat hij ruzie heeft met een andere user en vervolgens mij alleen saboteert omdat hij denkt dat ik die user ben.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het spelletje toch?
Het spel mag ik niet spelen, dan ben ik robje kneus, robje kansloos, een pedofiel etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:49 schreef aloa het volgende:
Het is een spel....deed Haags ook altijd bij mij![]()
Ik treed even op als gastmod. Kan het ook door laten sudderen hier maar dan blijft iedereen straks weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:50 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als je geen mod van onzin bent gedraag je dan niet zo
Mijn reactie is weggehaald, maar ik zei iets van : ik mijn excuses aanbieden ? Voor wat ? Dat jij mij uitscheldt voor robje kneus, pedo etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
robje als jij je excuses aan mij aanbied wil ik het wel overwegen om het achter me te laten.
Jij roept dat ik die night kneus ben maar laat maar ik ik heb het aangeboden we gaan er niet uitkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:06 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Mijn reactie is weggehaald, maar ik zei iets van : ik mijn excuses aanbieden ? Voor wat ? Dat jij mij uitscheldt voor robje kneus, pedo etc.
fijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja wel... maar ik kom terug ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |