SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
koning, keizer of admiraal,quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
De ene E penis is nog niet gestreeld of de volgende moet ook even in de tt.
krijgen we nu nog king god keizer the situation en admiraal hebben we ze allemaal gehad.
Het is veel raak deze week,quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
jezelf voordoen dat je een geslaagd leven hebben en afgeven op anderen en dan om punten geven hier, gooi jezelf weg of zo
lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
Eventjes een gehaktstaaf bereiden in mijn porseleinen pan
gewoon kapsalon bestellenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:14 schreef tailfox het volgende:
Ik heb honger maar had geen brood gekocht
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
Eventjes een gehaktstaaf bereiden in mijn porseleinen pan
of pizza of andere maaltijden of weet ik veel wat je allemaal kan laten bezorgenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of pizza of andere maaltijden of weet ik veel wat je allemaal kan laten bezorgen
Lol, grapje zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet jullie iets bekennen:
ik heb nog nooit eten laten bezorgen
zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Er gebeuren wel meer rare dingen... of niet Aloa
dm je adress krijg je pizza van mijquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet jullie iets bekennen:
ik heb nog nooit eten laten bezorgen
Nee echt, ik kook zelf of ga naar paps en mams of ga uiteten.quote:
ja doei heb al genoeg fanboys en girls aan mn deurquote:
wat doe jij er mee dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:19 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Mensen die hun flessen naar de winkel nemen voor hun 25 cent
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee echt, ik kook zelf of ga naar paps en mams of ga uiteten.
Lol dat laaste geloof ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat doe jij er mee dan ?
is voor een beter milieu he pik tegenwoordig kan je bij veel winkels ook op een knopje drukken dat je het doneert ipv van zelf terugkrijgt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]En een kapsalon is te duur en je hebt zelf geen eten
Laat ik zeggen dat ik vergevingsgezind ben. Tot op zekere hoogte... dan ben je ff op de hoogte!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Hey sexy, minder boos op me?
Oke ja dat wist ik al. Bedankt voor de herinformatiequote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik vergevingsgezind ben. Tot op zekere hoogte... dan ben je ff op de hoogte!
je doet zeker nooit boodschappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol dat laaste geloof ik niet
Jawel en heb ook wel voor zo'n apparaat gestaan, heb toen nooit een knopje voor donatie gezien ofzoquote:
Nou niet gelijk weer katten he...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:22 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke ja dat wist ik al. Bedankt voor de herinformatie
Lol alsof ik dat kan, ik ben een man, ik kan alleen katerenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou niet gelijk weer katten he...
eigenlijk wil ik mijn vriendin niet wakker makenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
net gedaan en nu komt er een pizzabezorger aan
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
net gedaan en nu komt er een pizzabezorger aan
is ook iets recent van de laatste 3 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jawel en heb ook wel voor zo'n apparaat gestaan, heb toen nooit een knopje voor donatie gezien ofzo
hij laat de ontvanger betalen hequote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]En een kapsalon is te duur en je hebt zelf geen eten
opgaf voor wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Elke gebruiker die hier al 10+ jaar is en zijn leven hier vanaf hangt weet trouwens dat ik mijn account zelf opgaf, daarom staat er ook 'something funny', Maar ik begrijp dat niet iedereen dat echt heeft meegekregen
Lol kan ik me voorstellen, goede doelen zijn kutquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is ook iets recent van de laatste 3 jaar ofzo.
Heb er wel eens per ongeluk op geklikt dan baal je.
haha dat ze het niet gelijk snapt ook he.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij laat de ontvanger betalen he
ik ben hier plus 10 jaar wie was je dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Elke gebruiker die hier al 10+ jaar is en zijn leven hier vanaf hangt weet trouwens dat ik mijn account zelf opgaf, daarom staat er ook 'something funny', Maar ik begrijp dat niet iedereen dat echt heeft meegekregen
Ik gaf mijn account op voor praljakquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ben hier plus 10 jaar wie was je dan.
weet wel dat Bone vroeger frenzy was.
dan geeft dat een goed gevoelquote:
dat weet k niet hansquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
laat maar zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik gaf mijn account op voor praljak
Nou hier gewoon naar lokale voetbalclub dus dan valt dat bovenstaande weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan geeft dat een goed gevoel
ondertussen verdient de directeur van het goede doel veel meer dan de premier en gaan medewerkers aan de andere kant van de wereld minderjarige hoertjes neuken met het geld.
geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
iedereen is praljak al vergeten merk ik
grappen maken over zo iets.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
iedereen is praljak al vergeten merk ik
Jawel murp anders gelijk stoppen als mod.quote:
oh dan is goedquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou hier gewoon naar lokale voetbalclub dus dan valt dat bovenstaande weg.
Beter nooit meer sneeuw vanafmorgenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Sneeuw?? Hier schaatsen we op de Grachten !
plus alle buren op vakantie.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil zonnetje en met t-shirt buiten koel biertje in je hand
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil zonnetje en met t-shirt buiten koel biertje in je hand
ok. Ik stop als modquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel murp anders gelijk stoppen als mod.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Praljak
die gast zitten hier grappen te maken over etnische zuiveringen
Dan vier ik een week feest !quote:
beetje algemene kennis en opleiding mag er wel van mods verwacht worden op het forum.quote:
Ik woon drie hoog achter he dat overleef je niet lang.quote:
Nee een pauper flatje is niks voor mijquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon drie hoog achter he dat overleef je niet lang.
Ik ben een ONZ mod. Ik weet weer van de hureserb.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beetje algemene kennis en opleiding mag er wel van mods verwacht worden op het forum.
die kerel was heel veel in het nieuws toen die tijd.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon drie hoog achter he dat overleef je niet lang.
Als eckte ecte fokkers.quote:
ga lkker daar posten dan.quote:
post eens linkje naar je channel.quote:
beetje lullen om wat punten te scoren. maar de toegevoegde waarde van tailsc tov andere sc ontgaat me.quote:
Ah Eindhoven sorry dat ik laatst een beetje lullig tegen je was.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ONZ / [tailSC #4] Met extra OP hier staat alles
echt?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje lullen om wat punten te scoren. maar de toegevoegde waarde van tailsc tov andere sc ontgaat me.
Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah Eindhoven sorry dat ik laatst een beetje lullig tegen je was.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hoop dat er snel een goeie active slowchat komt kunnen Lexy en co daar lekker gaan keuvelen.
er staat dj from eindhoven in je instagram.quote:
Het ik houdt niet op... niet vanzelf!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hoop dat er snel een goeie active slowchat komt kunnen Lexy en co daar lekker gaan keuvelen.
lolquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
er staat dj from eindhoven in je instagram.
maar ik doe niet graag lullig tegen mensen die het van nature al wat moeilijker hebben
dus mijn excuses .
Kunnen wij lekker punten scoren maat gaan die lui lekker ergens anders aandacht vragen.quote:
mooi op tijd precies om 12u weer beginnen met posten. kan je geen treindienstleider worden?quote:
keeltje dichtknijpen met liefde.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Alles is netjes onder controle gehouden Haags
het was glad buiten, was even de vraag of ik wel op tijd thuis zou zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi op tijd precies om 12u weer beginnen met posten. kan je geen treindienstleider worden?
lucht die er langzaam uitloopt genieten manquote:
Tof hoor, heel stoerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lucht die er langzaam uitloopt genieten man
uitgegaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was glad buiten, was even de vraag of ik wel op tijd thuis zou zijn.
je ogen die er uitpuilen,quote:
Zoooooquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je ogen die er uitpuilen,
lijkt me echt lekker gevoel.
gezelligquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
even op bezoek bij opa en oma
jawel, maar opa was grieperig, opzich geen probleem maar die begon ineens halverwege te brakenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch leuk, even grootouders weer zien?
Nou pak je moment je hebt iedereen zijn aandacht.quote:
wat voor bier en als je me verder niet bespringt lijkt me dat wel een puik plan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nee geen sex alsjeblieft bij dit niet zeg...ik zou graag op de bank bij mij uitnodigen onder het genot van een flesje bier ...... tromgeroffel !!! Dr.Mikey en Night
Als jij bang bent dat ik je bespring zegt dat weer meer over hoe jij over mij denkt dan dat ik daadwerkelijk ben.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat voor bier en als je me verder niet bespringt lijkt me dat wel een puik plan.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Voor de duidelijkheid er hebben al achterbank gesprekken plaats gevonden.
Ik zal me niet uitlaten over de inhoud.
Maar bij deze hoop ik dat de hetse dan nu eindelijk opgelost is... en hoop ik ook dat er verder niet meer gezeurd wordt over Kloons en mekaar het licht in de ogen word gegund. LETTERLIJK
zag je al tijdje nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
natuurlijk waarom zou ik niet bestaan?
dan is het tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
twee long chickens en snel weer trek, kut kou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
hiquote:
Nu snap ik er niks meer van...welke bank wil je nou. Jouw bank of achterbank of Rabobank ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Voor de duidelijkheid er hebben al achterbank gesprekken plaats gevonden.
Ik zal me niet uitlaten over de inhoud.
Maar bij deze hoop ik dat de hetse dan nu eindelijk opgelost is... en hoop ik ook dat er verder niet meer gezeurd wordt over Kloons en mekaar het licht in de ogen word gegund. LETTERLIJK
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan is het tijdga wat boterhammetjes etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
wil ik ook wel long chicken is zo beetje het enige wat ik wel eet bij de burger king.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
twee long chickens en snel weer trek, kut kou
Niks mis mee krijg je goeie stevige billen vanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb dit vandaag gehaald was 2 voor 3 euro
1 zo'n bakje al opgegeten in 1 x![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dacht dat je ergens vastgevroren was
Yo die grote van 450 g ook nogquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb dit vandaag gehaald was 2 voor 3 euro
1 zo'n bakje al opgegeten in 1 x![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:24 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Niks mis mee krijg je goeie stevige billen van
moet je wel trainen anders krijg je er alleen viesvadsige billen vanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:24 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Niks mis mee krijg je goeie stevige billen van
heb je lactose intolerantie?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Yo die grote van 450 g ook nog
Maar ik kan niet tegen te veel melkproducten, als ik dat doe krijg ik spetterkak
iig beter te eten dan die normale kwark, maar dan doe ik banaan of appel of ander fruit erdoorheen en klein beetje poedersuikerquote:
beetje denk ik. glas melk kan wel, maar nog een glas snel erna krijg ik weer problemen op de potquote:
dat is dan echt shitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje denk ik. glas melk kan wel, maar nog een glas snel erna krijg ik weer problemen op de pot
Fruit extra een nog suiker extra...met chocolade...dan ga je voor extra stevige billenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
iig beter te eten dan die normale kwark, maar dan doe ik banaan of appel of ander fruit erdoorheen en klein beetje poedersuiker![]()
Kom jij ook even op de achterbank zitten ??quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nu snap ik er niks meer van...welke bank wil je nou. Jouw bank of achterbank of Rabobank ?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kom jij ook even op de achterbank zitten ??
ik train niet zo hard sport wel maar sporadisch laatste tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:27 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Fruit extra een nog suiker extra...met chocolade...dan ga je voor extra stevige billen
Gelijk heb je. Gewoon genietenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik train niet zo hard sport wel maar sporadisch laatste tijd
en doe het niet daarvoor gewoon omdat ik het smakelijk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |