SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
#ALTIJDREADYquote:
quote:
quote:
quote:
Stond het schuim je weer op te lippen.quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stond het schuim je weer op te lippen.
quote:
Ik ben fucking vervelend vraag Mikey maar je wil me echt niet altijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:35 schreef BoneThugss het volgende:
IK WIL JOU EN ANDERS NIET LALLALALALALALALLLLLLAAAALLLLLAAAAALLLAAAA
Kap es met het voor anderen het plezier in het spel te vergalenquote:
Hoebedoel jequote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kap es met het voor anderen het plezier in het spel te vergalen
Dat je als een kanjer debiel telkens reageert als mijn naam bij laatste post staat en bij anderen niet.quote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben fucking vervelend vraag Mikey maar je wil me echt niet altijd.
Je moet dan toch echt eens wat beter kijken hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je als een kanjer debiel telkens reageert als mijn naam bij laatste post staat en bij anderen niet.
quote:
quote:
want ik hou één blik op de klok gerichtquote:
quote:
Ik ken daar een liedje over met van der vaart die we altijd in Rotterdam zongen.quote:
Hugequote:
quote:
quote:
doe rustig danquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:47 schreef BoneThugss het volgende:
Huge is zeker weer weg,deze nikker is druk swa.
quote:
Hehequote:
Ja, ik moet minder blowen. Zeg maar niks.quote:
En anders krijg je een ban?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik moet minder blowen. Zeg maar niks.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik moet minder blowen. Zeg maar niks.
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben weer gekalmeerd, dat waren toch even wat spannende minuten
quote:
Niet gemerktquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
Helaas nog niks van jou mogen merkenquote:
Dan ben je echt stonedquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Helaas nog niks van jou mogen merken
quote:
Dit klopt wel.quote:
nee geen recordpogingquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
Topic gaat snel zeg. Is dit een recordpoging zonder streepje?
Met een slipje heb je daar waarschijnlijk geen last van, maar als je en boksersshort draagt dan heb je het zo.quote:
Ja op kant tekent het niet zoquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een slipje heb je daar waarschijnlijk geen last van, maar als je en boksersshort draagt dan heb je het zo.
Ik!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat er uit de lucht kwam dalen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
van god losquote:
en we zitten weer bij vulgair.quote:
Het perfecte plaatje !quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Haha.
Ik vind het wel een held![]()
beste plaatje ofzo....
ga weg rob geusquote:
Gordon in iets is altijd vulgairquote:
gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het perfecte plaatje !
Fotografie
En waarom niet?quote:
Ik vond Tygo wel een held om zo een selfie te maken op nl tv.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:06 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Lol het perfecte plaatje een homo met een douchekop en een andere homo die in de camera kijkt
zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik vond Tygo wel een held om zo een selfie te maken op nl tv.
Nee hoorquote:
Alleen haagse scoort punten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
jullie beseffen dat de avonden en weekenden de enige tijden zijn voor mij om punten te scoren? in tegenstelling tot jullie de hele week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |