Dat bedacht ik mij bij dat tweede filmpje ook, waarschijnlijk bij het WK in Bergen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het al eerder over haar gehad.![]()
Dat filmje komt me bekend voor.
quote:Op maandag 18 september 2017 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier is zoveel mis mee dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Of een Cavendishjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
Team GB heeft meer snelheid dus dan is de enige optie om ze te slopen
Het lijkt wel noordse combinatie voor vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef heywoodu het volgende:
Halverwege en al vijf teams boven de nul
Overeenkomst: het staat allebei op het programma van de volgende Spelen waar dat van toepassing is (zomer/winter)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het lijkt wel noordse combinatie voor vrouwen.
M'n commentator zei net nog dat Archibald ziek was (!), dus die is helemaal vol gepufferdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Britten hebben een ketonenkuurtje gehad.
Sandbaggenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Archibald was bij scratch nergens en nu rijdt ze gewoon 100 meter dicht in een rondje
NOS.nl, Player. Op TV even niet neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef Max23 het volgende:
Het is nu twee minuten lang op geen één zender?
Even wat kenacort in je mik, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
M'n commentator zei net nog dat Archibald ziek was (!), dus die is helemaal vol gepufferd
British Cycling genotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
M'n commentator zei net nog dat Archibald ziek was (!), dus die is helemaal vol gepufferd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |