Je Duitse vriendin moet nog wat meer eten. Blijkbaar heb je 40 kilo overgewicht nodig voor je echt kan schroeien.quote:
Kan nog wel wat vet in spier worden omgezet ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou weet ik dat Ligtlee sowieso de kleinste niet is, maar ze staat hier toch wel heel erg stevig of ligt dat aan mij?
De Tankquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou weet ik dat Ligtlee sowieso de kleinste niet is, maar ze staat hier toch wel heel erg stevig of ligt dat aan mij?
Je hebt de Ster van Zwolle ook wel gekeken toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Broekje is sowieos niet meer aan gegaan na Strade.
Dit zei de bondscoach eind vorig jaar:quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Het is haar in de tussentijd niet echt gelukt om die kilo's kwijt te spelen, denk ik.quote:En de boodschap van de nieuwe bondscoach, Bill Huck, is overduidelijk. ,,Elis heeft gewoon overgewicht. Ze zal moeten afvallen, want met dit gewicht kan ze geen wereldprestaties leveren’’, zegt Huck.
Ze was zonder truitje te zien op tv net. Mag wel wat kilootjes kwijt ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Nee, wat Qatar Stars League genot.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de Ster van Zwolle ook wel gekeken toch?
Ik keek net haar Keirin race in Rio terug daar leek ze wel iets lichter jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Zal wel het schip ingaan jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:55 schreef Max23 het volgende:
Ik heb een slecht gevoel bij Jan Willem op de eliminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |