Dat bedacht ik mij bij dat tweede filmpje ook, waarschijnlijk bij het WK in Bergen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het al eerder over haar gehad.![]()
Dat filmje komt me bekend voor.

quote:Op maandag 18 september 2017 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier is zoveel mis mee dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Of een Cavendishjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
Team GB heeft meer snelheid dus dan is de enige optie om ze te slopen

Het lijkt wel noordse combinatie voor vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef heywoodu het volgende:
Halverwege en al vijf teams boven de nul

Overeenkomst: het staat allebei op het programma van de volgende Spelen waar dat van toepassing is (zomer/winter)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het lijkt wel noordse combinatie voor vrouwen.

M'n commentator zei net nog dat Archibald ziek was (!), dus die is helemaal vol gepufferdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Britten hebben een ketonenkuurtje gehad.

Sandbaggenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Archibald was bij scratch nergens en nu rijdt ze gewoon 100 meter dicht in een rondje

NOS.nl, Player. Op TV even niet neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef Max23 het volgende:
Het is nu twee minuten lang op geen één zender?

Even wat kenacort in je mik, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
M'n commentator zei net nog dat Archibald ziek was (!), dus die is helemaal vol gepufferd

British Cycling genotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
M'n commentator zei net nog dat Archibald ziek was (!), dus die is helemaal vol gepufferd

Allemaal verkeerd bezorgdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
britisch cycling heeft een grotere apotheek dan een gemiddeld academisch ziekenhuis

Ik ga ff pukenquote:

quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ga ff puken
Fotootje van Archibald is voldoende trigger

Komt door lagers zonder weerstand, rondere wieleren, lichtere carbon, zachtere kussens, geen Nutella meer eten, etc. etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef Columbiafan het volgende:
Bizar hoe dicht de Britse nog kwam in die slotsprint.

Samen met 4000 testosteronpleistersquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na matige eerste dag hebben de Britten dus rondere wielen laten overvliegen

quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na matige eerste dag hebben de Britten dus testosteronpleisters laten overvliegen

Hadden ze al eerder, maar die werden verkeerd bezorgd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na matige eerste dag hebben de Britten dus rondere wielen laten overvliegen

En d'r partner?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beter had Italië gewonnen inderdaad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Over Paternoster. "Ook populair op Instagram, je vraagt je af hoe dat zou komen..."quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zei die dan ?
Ik kijk op tweede scherm zonder geluid ivm met JoeKee Open.

Tja.... Ook Renaat heeft zijn ogen niet in zijn zak zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Over Paternoster. "Ook populair op Instagram, je vraagt je af hoe dat zou komen..."

Je kan ook genieten van het fenomeen Dygert natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik hoef niet te zien hoe AvV godin ingehaald wordt zo

dat hebben we vanmiddag al gedaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Je kan ook genieten van het fenomeen Dygert natuurlijk.

Zeker, tegenstander kan altijd materiaalpech krijgen he.quote:

Alles is mogelijk, het wiel is rond.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal gezien is ze volstrekt kansloos.

als ze niet ingehaald wordt heeft ze het al erg goed gedaan. En dat is niet cynisch maar de realiteitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal gezien is ze volstrekt kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |