Je kunt beter goed uitzieken voordat je weer gaat werken! Dus wel even goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekend
Ik heb nu ook de link van de websitequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister via de app of via de website radio 49.
Ow okay. Gek dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de link van de website
Maar het linkje werkte eergisteren wel
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard.... precies zoals het bij mij altijd gaat.
Daarom heb ik besloten om minder ziek te zijn. Gaat zoveel vrije tijd in zitten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik gebruik altijd de link via de website. Alleen als de website eruit ligt wijk ik uit naar de andere mogelijkheden.
En ik maar denken dat ze allebei van peace waren..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
De een is vanmiddag door zijn vader opgehaald,
Newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze allebei van peace waren..
Nee toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ben niet iemand die naar dat soort dingen gaat vragen en kom dan na jaren pas achter sommige zaken die voor anderen evident warenquote:
Je gaat je moed indrinkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ben niet iemand die naar dat soort dingen gaat vragen en kom dan na jaren pas achter sommige zaken die voor anderen evident waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |