En ook onthouden dat de vader van ToT's baby waarschijnlijk Raf isquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.Maar nu weet je het en onthouden he?
Ja baasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.Maar nu weet je het en onthouden he?
Dat had ik dan weer wél meegekregenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
En ook onthouden dat de vader van ToT's baby waarschijnlijk Raf is
Terug onder dat hunebed jij!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer wél meegekregen
Die staan met alle nummers al in de lijstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef peaceman het volgende:
hmm nu al bij Prince, dan zal Queen wel snel volgen...
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die staan met alle nummers al in de lijst
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja baas
*kruip weer terug onder hunebed*
Wat zegt Twan tegen peaceman ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Om volledig te zijn: Twan is niet de zoon van peaceman..
niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Lucky guy.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk dat je er bent Miel!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef MielMonteur het volgende:
Zal maar eens joinen dan. Ben benieuwd hoe snel mijn tracks er uit flikkeren.
Ik gok dat Airport mijn hoogste notering zal zijn
daar heb ik ook op gestemdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef MielMonteur het volgende:
Hey ouwe!quote:
Oh vandaar dat Lucky hier niet meer komtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lucky guy.
En nu mogen jullie raden wie ik daarmee bedoel
Het kan beide kanten opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lucky guy.
En nu mogen jullie raden wie ik daarmee bedoel
Geen papa dus... hij heeft wat mij betreft ook maar een echte vader. Die ziet hij ook regelmatig, dus prima zo!quote:
Welkomquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef MielMonteur het volgende:
Goed idee. Dat weet ik eigenijk ook niet meer....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet meer helemaal op wie ik gestemd heb![]()
Even mijn lijstje erbij zoeken.
ja daarom ben ik eigenlijk gek dat ik vandaag luister. Mijn inzendingen komen natuurlijk volgende week.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:06 schreef D. het volgende:
Even voor de volledigheid, alle nummers vanavond zijn nummers die 3 stemmen ontvangen hebben
waarom heb je niet gestemd?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef just me het volgende:
Ik heb helemaal niet gestemd, maar ik luister wel mee
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daarom ben ik eigenlijk gek dat ik vandaag luister. Mijn inzendingen komen natuurlijk volgende week.
Dan hebben wij dezelfde inzendingenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daarom ben ik eigenlijk gek dat ik vandaag luister. Mijn inzendingen komen natuurlijk volgende week.
En de tambourine manquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze kan samen met Piano Man een bandje gaan vormen.
Moeten ze wel hun inkomsten delen. Dat kunnen ze niet lijden, denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien kan Little Drummer Boy ook meedoen.
quote:
to be honest... ik denk niet dat veel van mijn oorspronkelijke lijstje genoeg stemmen hebben gehaald voor 1 van de beide uitzendingen. "het volk" heeft er gewoon geen verstand van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde inzendingen![]()
Tot nog toe heb ik nog op geen van deze gestemd, sorry.
Little drummer boy en I'm just a singer in rock n roll band erbij en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Helemaal vergeten denk ikquote:
Ergens halverwege komt een lang, hard nummer heb ik begrepen. Kan ook aan het eind zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden er ook plaspauzes in deze show zitten? Ik moet eigenlijk wel heel nodig
Dan moet er even een nummer van Kensington tussendoor komenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
ja zoiets moet het zijn... geen tijd was in jouw geval geen goed excuusquote:
Waar zou je op willen plassen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Volume op 10 en de deur naar de badkamer open laten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verwacht er hoogstens vier terug te horen, heb redelijk wat punk ingestuurd terwijl het draagvlak niet enorm zal zijn vermoed ikquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
to be honest... ik denk niet dat veel van mijn oorspronkelijke lijstje genoeg stemmen hebben gehaald voor 1 van de beide uitzendingen. "het volk" heeft er gewoon geen verstand van.
Ik denk het welquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
ja daaag.. wil mijn eten binnenhouden..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan moet er even een nummer van Kensington tussendoor komen
En die arme D. maar reminders versturen...quote:
Ik heb ook nergens een verzoekje gelezen om te stemmen, het zal wel weer eens aan mij liggenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zoiets moet het zijn... geen tijd was in jouw geval geen goed excuus
Of volgende week pasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ergens halverwege komt een lang, hard nummer heb ik begrepen. Kan ook aan het eind zijn.
niets ontvangenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
En die arme D. maar reminders versturen...
met 4 zou ik al heel blij zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik verwacht er hoogstens vier terug te horen, heb redelijk wat punk ingestuurd terwijl het draagvlak niet enorm zal zijn vermoed ik
heb je een pm van gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een verzoekje gelezen om te stemmen, het zal wel weer eens aan mij liggen
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daaag.. wil mijn eten binnenhouden..
We hebben een pm gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een verzoekje gelezen om te stemmen, het zal wel weer eens aan mij liggen
Ik heb op een nummer gestemd waarvan ik bijna zeker ben dat hij van jou af kwam. Maar kan natuurlijk ook van Diaan zijn.quote:
egt niet....quote:
tja ik weet niet welke je bedoelt....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb op een nummer gestemd waarvan ik bijna zeker ben dat hij van jou af kwam. Maar kan natuurlijk ook van Diaan zijn.
teveel gegolfd in de vakantie en te weinig op fok gezeten in de top 2000 topics?quote:
flowerpower-tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik weet niet welke je bedoelt....
Ik val gewoon niet opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
teveel gegolfd in de vakantie en te weinig op fok gezeten in de top 2000 topics?
---> die is van Diaanquote:
Ah, dan heb ik vast op niks van jou gestemd.quote:
schandalig! Vaker naar mij luisteren!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik vast op niks van jou gestemd.
Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat er veel op gestemd zou worden...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn, dat is jammer. Anders hadden we 4 stemmen gehad.
Ja, dan klopt het. Ik heb hier niet op gestemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |