Neh, het kan haast niet anders nu.quote:

Nee, het staat onder zijn account.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:32 schreef Greys het volgende:
En ik heb geen Spotify maar kan dat niet toegevoegd zijn door iemand die het als fan verbouwd en geupload heeft?

Ik hyper ook vrolijk mee terwijl ik het nog niet gehoord heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:33 schreef Guanabana het volgende:
(Ik heb het nummer nog niet eens gehoordstraks haat ik het
)

Nee joh, denk je dat er van andere liedjes ook een 3 minuten versie is gemaakt? Tis 'm!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu word ik toch weer bang dat we allemaal gefopt worden... Echt, ik blijf nog een beetje zenuwachtig.

Nee dat denk ik niet iddquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:35 schreef croissantlechat het volgende:
[..]
Nee joh, denk je dat er van andere liedjes ook een 3 minuten versie is gemaakt? Tis 'm!

Juist daar is dit geloof ik populairquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:36 schreef marcodej het volgende:
Weet trouwens niet of dit nummer gaat aanslaan bij onze Oost-Europese vrienden. Die vinden country en blues nog erger dan een vrouw met een baard.

Ik moest even dringend iemand bellenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Haha, Greys heeft een flauwte gekregen?

KoningPils is onze bonusheld.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:34 schreef lashatumbai het volgende:
Op twitter heeft nog niemand het over. Neem het even in je op... Wij zijn nu het selecte groepje na Waylon en de comissie die het weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |