@ShaoliN: thnx. Mijn vrouw kiest de kleuren. Deze kleur had eigenlijk geler moeten zijn naar haar smaak, maar ze is mooi genoeg om niet opnieuw te gaan doen vinden we.
quote:
Ik heb het eerst geprobeerd met de losse hand en een puntkwast:
![G0ICv3P.jpg]()
al bij al niet zo tevreden van, dus dan toch alles tegen mijn zin afgeplakt en de lijnen zijn nu wel zuiver genoeg.
@PJ: bij ons leeft de associatie tussen oranje en Nederland niet zo erg. Het is wel een kleur die toevallig veel terug komt in ons interieur.
@Gieliovd en verita: het is eerder een keuze dan dat het echt nodig is. In principe zou je met een groep of 6 ook wel alles kunnen. Ik wil echter precies kringen kunnen afzetten en dus heeft elke kamer 1 kring voor licht en minstens 1 voor de stopcontacten. Een automaat kost 5¤ oid, dus daarvoor moet je het niet laten. In het woonhuis zitten er nog 2 kasten. Een kleine hoofdzekeringenkast en dan de huiskast met een stuk of 12 groepen.
@belle1608,Brighteyes,Molo en suge2000: thnx

De andere kamers en gang zullen iets zachter getint zijn omdat daar ook meer in wordt vertoefd dan een slaapkamer
quote:
Op maandag 12 maart 2018 20:32 schreef Barreltje het volgende:mooie kleur weer BBAch!
ik dacht bij die eerste foto echt : " wat doet die zeehond in die kamer ?!?!? "
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

nu zie ik het ook. Het is een vuilniszak
quote:
Op maandag 12 maart 2018 21:02 schreef DaMook het volgende:Mooi kleurtje

.
Ow en echt een signaal lamp bij de deur

, geweldig! Ik zou trouwens voor 12v gaan denk ik.
quote:
Het is niet zo heel bijzonder hoor. Boven de deur komen 2 lichten: 1 voor 'berging licht aan' en 1 voor 'CV ketel aan'. Het bergingsignaallicht zou logisch op 220 kunnen werken want staat toch zelden aan. De ketel staat wat vaker aan, dus daar zou ik dan eerder voor een low power lampje gaan. Vermoedelijk worden het gewoon 2 LEDjes op 5 V of zo. Arduino enzulks komen er niet tussen.