Nee.....is binnen Europa (Polen en Tsjechie)quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:43 schreef bartje006 het volgende:
Hoi,
Als ik iets bestel via het G-W-4 of G-W-5 warehouse, heb ik dan kans op invoerkosten/douanekosten? Of niet?
Alvast bedankt!
PS. Het gaat om de Yeelight: https://www.gearbest.com/ceiling-lights/pp_596249.html?wid=89
Ja, deze dienen ook mee gestuurd te worden. Je zou verdere instructies later via een ticket moeten ontvangen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Het gaat om zaken die erbij horen, zoals een rolletje filament. Ik zal alles zo goed mogelijk weer inpakken zodra ik de verdere instructies heb gekregen.
Er kunnen altijd douanekosten optreden, maar wij kunnen helaas geen garantie geven of deze wel of niet optreden bij ieders pakketje. Vandaar dat wij een tamelijk nieuw beleid hebben voor douanekostenvergoeding en wanneer je aan de vereisten voldoet dan kun je een vergoeding aanvragen wanneer er zich douanekosten voordoen (krijgt deze dus vergoed). Deze luidt als volgt:quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:43 schreef bartje006 het volgende:
Hoi,
Als ik iets bestel via het G-W-4 of G-W-5 warehouse, heb ik dan kans op invoerkosten/douanekosten? Of niet?
Alvast bedankt!
PS. Het gaat om de Yeelight: https://www.gearbest.com/ceiling-lights/pp_596249.html?wid=89
Na je melding heb ik er met mijn collega spoed achter gezet. Er zit nu vooruitgang in je order, want deze is inmiddels al aangemeld en onderweg. Ik verwacht zelf wel dat je douanekosten krijgt doordat je met DHL hebt besteld.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:37 schreef Repelsteler het volgende:
[..]
Het vermelde nummer is 8305322001. Maar buiten een paar 'niet zichtbare images' valt er bij de tracking niet veel te zien
Bedankt ... heb net een aanvraag tot betaling van de douanekosten gekregen. Maar deze had ik al ingecalculeerd dus geen probleemquote:Na je melding heb ik er met mijn collega spoed achter gezet. Er zit nu vooruitgang in je order, want deze is inmiddels al aangemeld en onderweg. Ik verwacht zelf wel dat je douanekosten krijgt doordat je met DHL hebt besteld.
Dit zijn de laatste status meldingen.
2018-03-22 07:34
HONG KONG-HKG, Departed Facility in HONG KONG-HKG
2018-03-22 07:19
HONG KONG-HKG, Processed at HONG KONG-HKG
2018-03-22 03:22
HONG KONG-HKG, Arrived at Sort Facility HONG KONG-HKG
2018-03-21 23:57
HONG KONG-HKG, Shipment picked up
Thanks, heb net inderdaad via een ticket alle instructies gekregen om het naar een warehouse in Spanje terug te sturen. Maakt het nog uit via wie ik het pakket verstuur (dlh of postnl bijv.)?quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja, deze dienen ook mee gestuurd te worden. Je zou verdere instructies later via een ticket moeten ontvangen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2018 08:12 schreef Repelsteler het volgende:
[..]
Bedankt ... heb net een aanvraag tot betaling van de douanekosten gekregen. Maar deze had ik al ingecalculeerd dus geen probleem
Super! Ik zou gewoon de goedkoopste pakkenquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:51 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Thanks, heb net inderdaad via een ticket alle instructies gekregen om het naar een warehouse in Spanje terug te sturen. Maakt het nog uit via wie ik het pakket verstuur (dlh of postnl bijv.)?
Bedrag wordt toegevoegd aan je GB Walletquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef PassieWater het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat zien als het geregeld is want nu denkt GB dat ik de laptop terug wil sturen.... Moet ik daar nog op antwoorden of beter dat jij het verder oppakt? Het gaat nog steeds om order W1803071046475196 en ticket T18031602159.
Is inmiddels gebeurd :-)quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:04 schreef Gearbest het volgende:
Bedrag wordt toegevoegd aan je GB Wallet
Beste gearbest, ik heb de xiaomi laptop opnieuw gekocht uit een g-w warehouse. Echter krijg ik nu allemaal gezeik met credit card verification waarbij ik identiteitsdocumenten moet opsturen. Dit wil ik dus absoluut niet doen en heb daarom in de live chat aangegeven dat ik dit niet wilde. De live chat agent zei dat ik dan gewoon een credit card statement kon opsturen en dat het zo voldoende zou zijn (hier heb ik de chat transcript van als bewijs). Ik heb dit vervolgens aangegeven in de ticket en de statement geupload, nu krijg ik opeens een reactie die nergens op slaat en alsnog om hetzelfde vraagt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Super! Ik zou gewoon de goedkoopste pakken
[..]
Bedrag wordt toegevoegd aan je GB Wallet
Maar er staat in dezelfde verzendregel ook Priority..quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ahh oke, nu is het duidelijk Hier heb ik wat meer informatie voor je wat betreft deze verzendmethode en hoe het in zijn werk gaat:
Europe Railway Registered: Dit is een heel trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Nadat je pakketje in Polen is aangekomen zal je geen tracking updates meer krijgen. Je pakketje zal vanuit Polen naar Nederland/België verzonden worden. De verzending duurt in totaal ongeveer 6-7 weken.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.
Bij grote aankoop bedragen wordt dit weleens gedaan om fraude te voorkomen. Bij creditcard weet ik dat het sws wel eens voorkomt. Ik meen zelf dat het ook af en toe voorkomt bij PayPal.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:20 schreef foktopp het volgende:
[..]
Beste gearbest, ik heb de xiaomi laptop opnieuw gekocht uit een g-w warehouse. Echter krijg ik nu allemaal gezeik met credit card verification waarbij ik identiteitsdocumenten moet opsturen. Dit wil ik dus absoluut niet doen en heb daarom in de live chat aangegeven dat ik dit niet wilde. De live chat agent zei dat ik dan gewoon een credit card statement kon opsturen en dat het zo voldoende zou zijn (hier heb ik de chat transcript van als bewijs). Ik heb dit vervolgens aangegeven in de ticket en de statement geupload, nu krijg ik opeens een reactie die nergens op slaat en alsnog om hetzelfde vraagt.
Mijn vragen:
1. Is hier wat aan te doen, zodat de bestelling toch doorgaat zonder dat ik allerlei dingen moet uploaden?
2. Vraagt gearbest ook om verificatie bij paypal betalingen of alleen bij credit cards?
Alvast bedankt
Er staan geen Priority Line . Zoals ik het zie zal het de verzendmethode zijn die ik hierboven heb beschreven.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:25 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Maar er staat in dezelfde verzendregel ook Priority..
Nu ben ik in de war
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:13 schreef PassieWater het volgende:
[..]
Is inmiddels gebeurd :-)
Ik wil je HEEL HARTELIJK BEDANKEN voor je bemiddeling.
laat maarquote:Op donderdag 22 maart 2018 11:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bij grote aankoop bedragen wordt dit weleens gedaan om fraude te voorkomen. Bij creditcard weet ik dat het sws wel eens voorkomt. Ik meen zelf dat het ook af en toe voorkomt bij PayPal.
Heb je voor mij een ordernummer?
[..]
Er staan geen Priority Line . Zoals ik het zie zal het de verzendmethode zijn die ik hierboven heb beschreven.
Heb je voor mij een link naar de 3D printer dan kan ik eens kijken.
[..]
Graag gedaan.
Okequote:
Ik weet niet of het dit model is of niet.quote:
Deze staat al heel lang op dezelfde status inderdaad. Ik ga deze doorgeven met de voorkeur tot een refund. Je zal hier spoedig een ticket over ontvangen in je account. Houd me op de hoogte hoe het is verlopenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:43 schreef StephanS1984 het volgende:
De vorige keer perfect geholpen hier. Maar nu toch weer een probleempje..
- Orderdatum: Jan 23, 2018 04:59:05 AM
- Product: XIAOMI Mi A1 4G Phablet 4GB RAM Global Version
- Ordernummer: WP1801230459053371
- Trackingnummer: RG965542994BE
- Verzendmethode: Bpost
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Bedankt alvast,
Stephan
Edit ik lees hetzelfde net in de eerste post :p Wordt blijkbaar vergoed als er toch douanekosten komen.quote:Yes, the G-W-5 warehouse is in Europe.
Unfortunately, we are unable to predict or avoid if there is Customs tax or other related duty fee.
De Zhiyun Smooth Q 3-axis Stabilization Gimbal is nu in de grote Flash Sale voor ¤82,07 inderdaad. Echt een hele mooie prijs.quote:Op maandag 26 maart 2018 08:29 schreef Musta het volgende:
So tijdje geleden dat ik wat heb besteld, maar wil nu toch wel voor de smooth q gaan.
https://www.gearbest.com/gimbal/pp_620374.html?wid=89
Is G-W-5 echt uit de EU warehouse is?
Want in de comments lees ik
[..]
Edit ik lees hetzelfde net in de eerste post :p Wordt blijkbaar vergoed als er toch douanekosten komen.
Ik heb echt heel lang niks besteld merk ik
Hallo Hanfi,quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:54 schreef hanifi het volgende:
- Orderdatum: 22-03-2018
- Product: soocare x3
- Ordernummer:WP1803221635015337
- Tracking nummer: 102902853216
- Verzendmethode: GLS
- Probleem: verzending aangemaakt maar nog niet aangeleverd aan gls.
- Voorkeur: Status ervan..... resend.
Hoi ik zie al meer dan een week lang dat de bestelling niet is overgedragen aan gls, enkel een order aangemaakt is. Warehouse GW4 zou binnen een week thuis moeten zijn normaal.
Graag even meer informatie over de status ervan wanneer deze daadwerkelijk wordt verstuurd.
Groet,
Hanifi
Hallo Preau,quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:39 schreef Preau. het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik heb 26 februari iets besteld en het is dezelfde dag nog verzonden, echter is de status na een maand nog steeds niet veranderd. Zou je misschien kunnen kijken?
Gaat om:
Order No.:W1802260513035393
Tracking Number: 1Z30W5786842798981
Alvast bedankt
Hallo Tunnelboormachine,quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:27 schreef Tunnelboormachine het volgende:
- Orderdatum:
29-03-2017
- Product:
198986302
- Ordernummer:
WW1703291547380146
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
Laptop adapter stopte er al gelijk mee, wel een nieuwe gekregen, maar de laptop zelf stopte met werken na drie maanden, eerst windows toets die ermee kapte, nu doet het hele toetsenbord en usb het niet meer en kan ik er niets meer mee. Ik heb video's en alles naar de support gestuurd maar die boden een lachwekkende 30 euro aan. Ik heb het een tijdje laten rusten omdat ik geen weg meer zag maar ik probeer het nog maals via deze weg want ik heb nu een baksteen van 150 euro...
- Voorkeur: Refund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |