SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Dank je had ook al wat gevonden maar wat voor kledingstuk is geschikt om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:51 schreef -sabine- het volgende:
Ik volg https://www.bloglovin.com(...)t=autocomplete_enter
En https://grainlinestudio.c(...)ee-pattern-its-free/
Klik wat door en via de zoekfuncties kom je genoeg tegen.
Soms is er ook een actie om gratis te downloaden waar je normaliter voor moet betalen. Via die dagelijkse bloglovin word ik daarvan op de hoogte gehouden.
En uiteraard pinterest https://pin.it/mcn7ajunhabc5f
Succes.
Rok met elastiek bovenin.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dank je had ook al wat gevonden maar wat voor kledingstuk is geschikt om mee te beginnen.
Top die ga ik proberen in april naar de stoffenbeursquote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:48 schreef -sabine- het volgende:
Patroon http://www.madetosew.com/product/copen-shift-dress-top/
Tutorial
tuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja en ik hoop dat dat ook zo kan blijven
2 april (2e paasdag) WTC expo (fec) 10.00 uur tot 16.30 uur gratis entree.quote:
geloof niet dat ik het daar echt naar mijn zin zal hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Stoffenspektakel een beurs waar je stoffen en naai artikelen kunt vinden/kopen.
kamasutrabeurs?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nee denk het ook niet maar ik ken wel leukere evenementen maar daar werd niet om gevraagd
Neuh.. misschien ook wel maar nog nooit geweest. ik heb gehoord dat bobbi Eden ook van plan is zoiets op te zetten.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:41 schreef -sabine- het volgende:
Kind was hier en kaart ligt klaar in envelop.
beterquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ooh ik gun hem ook wel iets met zn vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jij en aloa nog steeds meer.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er maar 300 gepakt vandaag
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had je maar aanwezig moeten zijn
Waarvoor kleine laborant ?quote:
Wat lul jij dan weer.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Misselijkmakende fotos die je plaatst
Bepaalde users vroeger daarom.quote:
Heb je wel gevoel in je donder dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bepaalde users vroeger daarom.
Dat dode konijn was veel smeriger.
Schiet ook niet op he.quote:1. haags_kwartiertje / 467 / 404
2. aloa / 210 / 326
3. Dr.Mikey / 167 / 230
Moet je langs de huisarts.quote:
Sluit je ogenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
And all that I can see and all that I can see is just another lexy.
Nietquote:
Schijnt van wel.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Soep met Balluh!
Bij gebrek aan...
Je zou een vorkje mee mogen prikken hoor maar tegen de tijd dat jij er bent.. vind je de hond in de pot ben ik bangquote:
Met spekjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:23 schreef -sabine- het volgende:
Stamppot rauwe andijvie is wel lekker. Mmm
Ga ik ook eten.quote:
Lolquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je zou een vorkje mee mogen prikken hoor maar tegen de tijd dat jij er bent.. vind je de hond in de pot ben ik bang
Mag die daarna iets anders prikken zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je zou een vorkje mee mogen prikken hoor maar tegen de tijd dat jij er bent.. vind je de hond in de pot ben ik bang
gaatjes in het plastic om op te warmen in de magnetronquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag die daarna iets anders prikken zeker.
Dat mensje helemaal voor je koken en niet eens een wederdienst.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaatjes in het plastic om op te warmen in de magnetron
Zo goedkoop ben ik niet hoor dus je hoeft niet jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag die daarna iets anders prikken zeker.
Ik ben WOEST aantrekkelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo goedkoop ben ik niet hoor dus je hoeft niet jaloers te zijn.
Ik wil ook door Haags geprikt worden ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo goedkoop ben ik niet hoor dus je hoeft niet jaloers te zijn.
ben geen mug ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil ook door Haags geprikt worden ja.
Wat let je ... misschien wil hij wel bij je eten en kun je een move maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil ook door Haags geprikt worden ja.
Wat doe je zuur tegen mijn Alexandra.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat let je ... misschien wil hij wel bij je eten en kun je een move maken.
Ik bedoel maar zo goedkoop zou je wel zijn.
Alexa ... maar geeft niet een vergissing is menselijk.. of wacht es evenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat doe je zuur tegen mijn Alexandra.
Waar komt die pittige furrie vandaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Alexa ... maar geeft niet een vergissing is menselijk.. of wacht es even
Mensen hebben gevoel..
Ergens waar jij niet durft te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar komt die pittige furrie vandaan.
Ik misquote:
Vanwaar die agressieve houding naar mij Alex ?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ergens waar jij niet durft te komen.
Agressief ?? Waar heb jij het over dit is de omgang hier ik doe lekker mee zit helemaal in de flow.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanwaar die agressieve houding naar mij Alex ?
Sneekquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:44 schreef devzero het volgende:
Voor alle treurige mensjes, alsjeblieft een pepermuntje
[ afbeelding ]
Team mikey of team Alexia ?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:44 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:44 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:44 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |