abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204339758
Ik bestel nu ook bij van Bruggen thee https://www.vanbruggenthee.nl/
Begonnen met hun zeer toffe thee adventskalender (heb je meteen 28 smaakjes om te proeven) en ze hebben ook andere proefpakketten. Goede chai, pittige thee is ook echt pittig.
Zwarte thee niet te wrang. En als ik al niet voorzien was op thee blikjes gebied had ik daar wel wat gekocht.

Alleen de rooibos smaakjes zijn hit and miss. De helft is lekker, de andere helft heeft een soort chemische zoete bijsmaak waardoor ze én niet lekker zijn én veel op elkaar lijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204340484
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bestel nu ook bij van Bruggen thee https://www.vanbruggenthee.nl/
Begonnen met hun zeer toffe thee adventskalender (heb je meteen 28 smaakjes om te proeven) en ze hebben ook andere proefpakketten. Goede chai, pittige thee is ook echt pittig.
Zwarte thee niet te wrang. En als ik al niet voorzien was op thee blikjes gebied had ik daar wel wat gekocht.

Alleen de rooibos smaakjes zijn hit and miss. De helft is lekker, de andere helft heeft een soort chemische zoete bijsmaak waardoor ze én niet lekker zijn én veel op elkaar lijken.
hmm ga ik volgende keer dan ook eens proberen
maar moet eerst nog even door mn Evan & watsons proefpakketjes heen... daar ben ik nog wel even zoet mee :)
pi_204340532
Morrocon mint vind ik ook erg lekker. Lang laten trekken in net geen kokend water.
pi_204340562
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:12 schreef Blues het volgende:
Morrocon mint vind ik ook erg lekker. Lang laten trekken in net geen kokend water.
hmm sinds ik hier munt in de tuin vond.. denk ik niet dat er nog munt uit zakjes in de theekopjes komt
die blaadjes zijn bijna vloeibare pepermunt... en erg lekker als thee dus.
Nog beter met een schijfje gedroogde sinaasappel/citroen erbij en een beetje honing.
Soort van gebakje vermomd als theebeker :)
pi_204341259
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:36 schreef Donna het volgende:
Mijn lievelingsthee komt van Filsen in Sneek. O+

Mijn favorieten verschillen per seizoen, maar ik drink nu een zoete fruitthee met de naam; Catch the unicorns if you can

[ afbeelding ]
Gadverdamme. Dat is geen thee, dat is snoep opgelost in heet water.
pi_204341385
Afgelopen weekend een nieuwe oolong gekocht, shui xian. Lekker, maar haalt 't niet bij de milky oolong die ik het liefst drink.
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 19:16:11 #107
382129 crew  Donna
pi_204341660
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef Farenji het volgende:

[..]
Gadverdamme. Dat is geen thee, dat is snoep opgelost in heet water.
Haha. Ja er zit her en der zo'n suiker unicorn doorheen, maar de rest is gewoon een fruit infusie hoor. Rustig maar.
pi_204345994
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:36 schreef Donna het volgende:
Mijn lievelingsthee komt van Filsen in Sneek. O+

Mijn favorieten verschillen per seizoen, maar ik drink nu een zoete fruitthee met de naam; Catch the unicorns if you can

[ afbeelding ]
ziet er wel heel zoet uit ja.... maar op de unicorns na wel met echt fruit..
beter dan chemische fruitsmaakjes dus per definitie
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 10:32:37 #109
382129 crew  Donna
pi_204346547
Ja klopt. Zo'n unicorn is ook bij lange na geen suikerklontje natuurlijk. Ik lust ook geen thee met suiker erin, echt smerig.
Maar een zoete thee van fruit vind ik wel lekker.
pi_204346786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 10:32 schreef Donna het volgende:
Ja klopt. Zo'n unicorn is ook bij lange na geen suikerklontje natuurlijk. Ik lust ook geen thee met suiker erin, echt smerig.
Maar een zoete thee van fruit vind ik wel lekker.
Het is wel mijn "pet peeve", al die rare dingen die mensen als thee zien. Smaakjes, fruit, eenhoorns, voor mij hoeft het allemaal niet. Voor mij is thee alleen de gedroogde en/of gefermenteerde blaadjes van de Camellia sinensis plant, maar ik ben dan ook wel een enorme thee-snob, dat geef ik meteen toe.
pi_204347194
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 10:56 schreef Farenji het volgende:

[..]
Het is wel mijn "pet peeve", al die rare dingen die mensen als thee zien. Smaakjes, fruit, eenhoorns, voor mij hoeft het allemaal niet. Voor mij is thee alleen de gedroogde en/of gefermenteerde blaadjes van de Camellia sinensis plant, maar ik ben dan ook wel een enorme thee-snob, dat geef ik meteen toe.
maar gedroogd fruit is niet heeeeeel abnormaal tussen je theeblaadjes :)

Ieder zn smaak he.. en ieder zn voorkeurssnibbigheid :)
pi_204347394
Mooie van thee is dat er voor ieder wat wils is. Ik hou ook niet van de zoete vruchtenthee.

Wel van munt uit eigen tuin. Ik zag dat de plant weer begint uit te lopen dus binnenkort weer groene thee (gunpowder) met verse munt.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 12:53:08 #113
382129 crew  Donna
pi_204347761
Ja ik zou gedroogd fruit nou niet meteen 'iets raars' in je thee willen noemen, maar goed.

Ieder z'n eigen smaak en voorkeuren. Niet heel aardig om dan meteen los te gaan met 'gadverdamme' toch?
pi_204348144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:53 schreef Donna het volgende:
Ja ik zou gedroogd fruit nou niet meteen 'iets raars' in je thee willen noemen, maar goed.

Ieder z'n eigen smaak en voorkeuren. Niet heel aardig om dan meteen los te gaan met 'gadverdamme' toch?
Ik vind het gadverdamme. Mijn mening. Je hoeft dat niet persoonlijk op te vatten.
pi_204360679
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:35 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ik vind het gadverdamme. Mijn mening. Je hoeft dat niet persoonlijk op te vatten.
Maar wat is dan jouw favoriete thee?
En mogen er wel bloemetjes tussen je theeblaadjes?

Ik hou van thee met en zonder fruit.. en op het moment geheel tegen alle verwachtingen in aan het genieten van “english caramel”.
Ik hou wel van fruit.. maar niet van rare dingen in mn thee _O-
En ik mag fruit dan wel niet heel raar vinden… caramel in mn thee vind ik wel eh… heel bijzonder noemen we dat tegenwoordig toch?
Nog onverwachter was dat ik het nog lekker bleek te vinden ook… had het proeven al maanden uitgesteld maar dat was dus redelijk overbodig.
pi_204360845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Maar wat is dan jouw favoriete thee?
En mogen er wel bloemetjes tussen je theeblaadjes?
Nee ik ben een purist, mijn thee bevat alleen thee. Vroeger dronk ik nog wel eens jasmijn of osmanthus thee maar die vind ik nu niet zo lekker meer. Favorieten heb ik hier al genoemd en zijn er veel. Er komt supergoede thee uit Yunnan in China, of Assam in India, daarvan drink ik vooral de zwarte thee. Qua groene thee is Japanse Sencha lekker, net als Pi lo chun of Dragonwell uit china. Zo zijn er nog veel meer soorten en herkomsten die allemaal een eigen karakter hebben. Uiteindelijk is kwalitatieve single estate thee beetje vergelijkbaar met de goede single malt whiskey, alleen van thee word je niet dronken. Goede thee heeft geen extra smaakjes nodig, net als dat je dure single malt whiskey ook niet door je cola gooit.
  zondag 8 mei 2022 @ 08:35:10 #117
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204663734
Gisteren deze gekocht. Heel lekker!

https://www.blanchedael.nl/thee/dael-s-droum
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204687345
Nieuwe lekkere thee gekocht, alleen zwarte want die gaat bij mij veel sneller. Groen heb ik nog genoeg.

pi_204719584
Kijk tip

quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Thee met een belofte.
Thee is niet zomaar thee meer, thee heeft tegenwoordig een nut: thee om beter te kunnen slapen, thee om meer energie te krijgen, thee om te ontspannen, thee voor je darmen, thee om te detoxen en zelfs thee om je libido te verhogen. Verzin een kwaal en er bestaat een thee voor. Wat gaat er dan allemaal in die thee? Wie stelt al die recepten samen, en waar zijn ze op gebaseerd? En heeft een thee als medicijn misschien ook niet allerlei ongewenste bijwerkingen? De Keuringsdienst dompelt zich onder.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 17:38:35 #120
382129 crew  Donna
pi_204719722
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:24 schreef potjecreme het volgende:
Kijk tip
[..]

Leuk! ^O^
pi_205017343
Hee wat leuk een thee topic :D
afspraak tandarts verzetten
pi_205017351
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 11:52 schreef Farenji het volgende:
Nieuwe lekkere thee gekocht, alleen zwarte want die gaat bij mij veel sneller. Groen heb ik nog genoeg.

[ afbeelding ]
Die Tonganagaon is wel echt lekker :9

Alhoewel de Assam Gold nog net iets lekkerder is wat mij betreft :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door Tyranoesauroes op 10-06-2022 21:56:33 ]
pi_205017453
Net geteld heb 22 soorten thee thuis liggen :@ :')
pi_205020145
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 21:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Die Tonganagaon is wel echt lekker :9

Alhoewel de Assam Gold nog net iets lekkerder is wat mij betreft :Y
Ik vind ze allebei erg lekker. De lekkerste van het rijtje vind ik de yunnan flowery orange pekoe, topthee, zoet maar toch pittig. Ik drink nu de kenya flowery orange pekoe en die is ook okay, ook vrij zoet maar wat vlakker.
pi_205020239
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 00:46 schreef richolio het volgende:
Als je de Darjeeling Second Flush drinkt ben je een echte baller en gaat het goed met je, aldus Pepijn Lanen

Moet ‘m zelf nog proeven
Dat is zo'n beetje de grootste faggot die ik me kan bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')