Is dat niet nog smeriger?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon oplossen in water en dan atten
Geen idee, heb al de hele week koppijn en kan prikkels van buiten niet echt verdragen merkte ik.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef Bucketlist het volgende:
Paracetamol, wat heb je in hemelsnaam dat je dat nodig hebt?
Krijg je niet zonder recept of coursequote:
Of als je echt een mietje bent kun je van die paracetemol/citroenoplossing kopen. Kopje met heet water heb je soort van citroenthee.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon oplossen in water en dan atten
Laat mij raden je bent grieperig. Nou dan is dat overbekende parace...de slechtste optie je maar nemen kan want het werk gewoon niet. Beter:quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:03 schreef Aiciu het volgende:
Echt ranzig
Die pillen blijven altijd in m'n keel hangen en dan spuug je ze weer uit en durf je niet nog een keer en heb je weer die ranzige smaak in je bek
Klacht: pillen zijn ranzig, waarom geen smaakje eraan zodat je erop kan kauwen.
Ga eerst naar de dokter.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat mij raden je bent grieperig. Nou dan is dat overbekende parace...de slechtste optie je maar nemen kan want het werk gewoon niet. Beter:
[ afbeelding ]
i.c.m.
[ afbeelding ]
Anders even langs de Chinese apotheek gaan waar je een combinatie van takken en ander boomgeruis krijgt (ja, ik weet) wat je vervolgens thuis met water moet koken elke dag, zodat er een soort zwarte "koffie" smurie onstaat die je moet opdrinken. Dat 3 dagen doen i.c.m. warm inpakken in bed (en dan slapen) zodat je flink gaat zweten en na 3-4 dagen is de hele griep weg. Geen koorts en zelfs het gesnotter, waar je vaak nog een week ofzo na de koorst last van hebt, is ook weg. Je bent dan ineens wer echt 100%.
Bij een nachtapotheker wel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krijg je niet zonder recept of course![]()
Voortaan beter je neus snuitenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:18 schreef Aiciu het volgende:
Voorhoofdholteontsteking![]()
Nog minstens een week vrij
TS heeft behoefte aan tips. Niet aan een taalnazi die het internet een tikkeltje te serieus neemtquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:04 schreef devzero het volgende:
Zetpil te ver naar binnen gedrukt en nu komt hij je mond weer uit?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:08 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
TS heeft behoefte aan tips. Niet aan een taalnazi die het internet een tikkeltje te serieus neemt
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:44 schreef Bastoenie het volgende:
Koop zetpillen en druk die lekker in je reet. Vindt je vast nog lekker ook. Win Win!
Ik dacht dat dit KLB was, maar ik zie nu dat we in LIF postenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:08 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
TS heeft behoefte aan tips. Niet aan een taalnazi die het internet een tikkeltje te serieus neemt
Klopt hoef je niet te quoten. Zetpil druk je er anaal in niet oraal. Dan heb je het voordeel dat je het niet proeft! Goede tip dus! En je kan het lekker vinden, daarom win win situatie! Nou kom op nu de tip van jou?quote:
Maakt niks uit het is een schreeuw om aandacht! We zijn op de aarde om elkaar voort te helpen! Ik zal mijn auto correct beter instellen dank daarvoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit KLB was, maar ik zie nu dat we in LIF posten
Eerlijk gezegd heb ik geen nieuwe tip, paracetamol kauw ik gewoon op en bedenk me dat het erg vies is. Ibuprofen werkt bij mij een stuk beter, maar die tip was al gegeven.quote:
Rtrtrt, daarom altijd die filmomhulde ibuprofen-tabletjes als pijnstillers.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:03 schreef Aiciu het volgende:
Echt ranzig
Die pillen blijven altijd in m'n keel hangen en dan spuug je ze weer uit en durf je niet nog een keer en heb je weer die ranzige smaak in je bek
Klacht: pillen zijn ranzig, waarom geen smaakje eraan zodat je erop kan kauwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |