SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Haags op 01-03-2018 17:37:34 ]
voor eeuwigquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe lang blijven we doorgaan met deze TT?
Tot ik de wereld overneem.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Nouwja er wordt al 5 seizoenen jacht gemaakt op mij.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
daarom...passende ttquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja er wordt al 5 seizoenen jacht gemaakt op mij.
Zodra ik (of jij) het nieuwe topic openen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
kan ookquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Zodra ik (of jij) het nieuwe topic openen.
blijft plakkenquote:
quote:
en WKNquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoelang loop je nou mee op Fok!? Of kom je alleen in MEN?
ONZ / Postopkriktopic!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:11 schreef devzero het volgende:
nog 4 mensen hier en we kunnen een recordpoging wagen
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:
ik post iedere dag in 2 topics in ONZ.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
1 post in deze reeks betekend ook 1 post elders in ONZ. Ik hou u in de gaten...
Valt een beetje tegen zegquote:Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 971
Deze maand tot nu toe: 971
Dit jaar tot nu toe: 58220
ik alleen hierquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik post iedere dag in 2 topics in ONZ.
Luie donder.quote:Aantal posts voor aloa
Vandaag tot nu toe: 294
Deze maand tot nu toe: 294
Dit jaar tot nu toe: 29986
Heb je betere dingen te doen ofzo?quote:Aantal posts voor devzero
Vandaag tot nu toe: 90
Deze maand tot nu toe: 90
Dit jaar tot nu toe: 4206
haha echt niet. Die is er komende nacht gewoon weer.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Die heeft de handdoek in de ring gegooid
zal het net zo druk zijn dan?quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha echt niet. Die is er komende nacht gewoon weer.
ja, lig boven schema. Maar dat is meer om de juni maand in te dekken want daar ga ik niet veel posten. En om daarna wat rustiger aan te kunnen doen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt het nog met je planning voor 222.222?
Het is voorjaarsvakantie, ik sluit niets uit. Maar ik ga er niet in meequote:
Dat was aloabotquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was er vannacht om 4 uur toch zag ik?
misschien even dan. kan jij mij weer bot noemenquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom je vanacht weer gezellig langs?
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
misschien even dan. kan jij mij weer bot noemen
dan krijg ik een psychose en ga ik voortaan met Edwin filmpjes maken.quote:
Is die nog steeds op FOK?quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan krijg ik een psychose en ga ik voortaan met Edwin filmpjes maken.
quote:
Ah okequote:Op donderdag 1 maart 2018 18:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Was voor vincenzo, omdat hij blij was met een -20 plek.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:46 schreef -sabine- het volgende:
We doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om alle plaatsen te vieren.
Jij bent ook zo’n vervelende vogel die op meest vreemde tijdstippen mijn uitgestippelde meesterplan in de war gooit.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als je meesterplan zo makkelijk in de war gegooid kan worden verdient het zeker niet de naam meesterplanquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n vervelende vogel die op meest vreemde tijdstippen mijn uitgestippelde meesterplan in de war gooit.
Jij bent meestal tussen 4 en 6 opeens wakker goffedomme
En anders ben ik er wel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n vervelende vogel die op meest vreemde tijdstippen mijn uitgestippelde meesterplan in de war gooit.
Hier zien we het resultaat van de uitzondering dat het sterkste zaadcelletje het eitje bevrucht.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:54 schreef BoneThugss het volgende:
Ging je moeder maar eens langs een klotedokter!!11
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:55 schreef BoneThugss het volgende:
Hee HAAAGS, ik weet al wat het eeste woordje van jouw kind wordt. F5 HAA!!!
Kuthaags!!!quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En anders ben ik er wel hoor
WOW jij hebt mij gewoon.....belegigd nuquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hier zien we het resultaat van de uitzondering dat het sterkste zaadcelletje het eitje bevrucht.
Als je het even meldt, ga ik ergens anders posten. No problemo.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beltegoed?? Wat probeerde je te spellen?quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
WOW jij hebt mij gewoon.....belegigd nu![]()
Ik doe niet aan meldplicht.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als je het even meldt, ga ik ergens anders posten. No problemo.
Ik vindt dit so niet erlik...quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beltegoed?? Wat probeerde je te spellen?
It’s the thuggish ruggish ....?quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik vindt dit so niet erlik...![]()
![]()
ik wordt uitgemaakd foor zaadcel![]()
Ik houd wel van vreemde vogelsquote:
Ik scoor elke avondquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:01 schreef -sabine- het volgende:
Vervelend ook niet.
Ik ben weg, kun jij scoren
Kon ik jou maar scorenquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:01 schreef -sabine- het volgende:
Vervelend ook niet.
Ik ben weg, kun jij scoren
hoezo vervelendquote:Op donderdag 1 maart 2018 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisternacht kwam die tailfox kk vervelend doen toen had Haagse voor deze maand al weer gewonnen.
quote:
4 users? Gokje: haags en aloa zijn daar de top 2 vanquote:In 2017 kwam 50% van de posts van 220 users, exact hetzelfde als in 2016.
In 2017 kwam 25% van de posts van 62 users, versus 65 in 2016
In 2017 kwam 10% van de posts van 14 users, versus 17 in 2016
In 2017 kwam 5% van de posts van 4 users, versus 7 in 2016
Dus enkele veelposters zijn het forum verder gaan domineren, wat op zichzelf slecht nieuws is. Maar het goede nieuws is dat 50% nog steeds van 220 users komt, net als in 2016. Eigenlijk suggereert dat dus dat de participatie zelfs breder is geworden in 2017, want als je de posts van de top-10 posters buiten beschouwing laat dan komt een groter percentage van de posts dus van de rest, vergeleken met vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |