abonnement Unibet Coolblue
pi_177525399
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:18 schreef Zen90 het volgende:
Ik bereid me alvast voor No. 3.
Lichaamstaal zegt veel. Waylon oogde nerveus en je zag tijdens de performance dat de tekst hem duidelijk aan het hart ging. Wat ik al eerder schreef: het nummer is van de 4 misschien wel het meest oprecht en je gelooft waf hij zingt. Nummers met een bepaalde boodschap en emotie zijn toch ook vaak de liedjes die het goed doen bij juries en televoters, zeker als ‘emotion translates to the people.’ Dat wordt dan dus de uitdaging :P

Er valt met een sfeervolle staging echt wel wat van te maken. Maar dat neemt niet weg dat het nummer zelf na 3x luisteren wel gaat vervelen. Bijna irriteren. Het deuntje is ook niet verrassend en vernieuwend.

No. 2 had ik persoonlijk erg leuk gevonden, zeker na CATS. Totaal iets anders. Maar lichaamstaal zegt genoeg. Vond Waylon maandag erg ontspannen ogen en gisteren bij No.4 ook.
Ik hoop dat hij gewoon zware tijden heeft gehad, waardoor hij het lied over de Biebs met een brok in zijn keel ging zingen, en dat het verder niks, maar dan ook niks betekent :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177525429
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:08 schreef Redlegs het volgende:

[..]

Als Marc-Marie een vraag stelt dan is het zo mogelijk nog erger. Die man hoort vooral zichzelf erg graag, en vuurt 20 vragen op je af voordat je überhaupt adem hebt kunnen halen ;). Ik denk echt niet dat Waylon hier doelbewust heeft verzwegen dat hij het nummer niet zelf geschreven heeft.
Oh ja dat die lui veel vragen stellen en zelf het liefst aan het woord zijn dat ontken ik ook niet hoor. De situatie zoals die werd gesteld klopt alleen niet. Er was ruimte genoeg om te antwoorden en geen muziek die al werd ingestart, naar de kruk lopen of iets dergelijks. Bovendien kiest hij er zelf voor daar te gaan zitten ter promotie, dan moet je ook goed voorbereid zijn op deze vragen. Hij hoefde dat niet te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Meh, als ik zo terugkijk wordt hem twee keer gevraagd of hij alles zelf geschreven heeft.

Eerst door Matthijs helemaal in het begin al. Daar antwoord hij een beetje twijfelend ja op (al zegt hij daarna nog iets waar Matthijs doorheen lult waardoor ik het niet versta).

Later vraagt Marc-Marie het aan het einde nog een keer, waarop een volmondig ja komt.
Dit inderdaad.
pi_177525432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij gewoon zware tijden heeft gehad, waardoor hij het lied over de Biebs met een brok in zijn keel ging zingen, en dat het verder niks, maar dan ook niks betekent :')
Hoop ik ook. :) En dat vanavond nog een enorme verrassing uit de hoge hoed komt. Maar dat verwacht ik niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 12:26:05 #54
163650 Greys
pi_177525503
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:56 schreef libranl het volgende:

[..]

:?

De vraag werd gesteld door Marc Marie en hij zat nog gewoon aan tafel. Niets naar de kruk lopen etc. dus dit begrijp ik niet helemaal?
Hij heeft van deze vijf (tot nu toe vier) keer dat ie daar was toch maar één keer kort aan tafel gezeten waarna na het gesprekje naar de kruk liep om Lied 1 te gaan zingen en de band werd al ingestart nog voor hij zat? Of ben ik nou gek? :@ Zal vanavond even terugkijken. Dat MM de vraag stelde ipv Matthijs heb ik dan verkeerd gehoord/gezien idd. Sorry.

Edit: zie nu jullie andere posts erover dat beiden de vraag stelden.

quote:
Verder was hij in ieder geval (op hetzelfde moment) nog wel scherp genoeg om vlak voor het lied promotie te maken voor zijn optreden in het Muziekcafé (waar ik overigens niets op tegen heb en nog begrijp ook).
Da's volgens mij het programma van die Daniël Dekker toch? Dus dat zal ie sowieso wel hebben moeten zeggen van AVROTROS. :P

quote:
Hij had toch gewoon zonder lang verhaal kunnen zeggen dat hij het grootste deel van de songs zelf heeft geschreven? Komt toch niet zo'n lang verhaal achter weg? Er is niets op tegen om een lied van iemand anders in te zingen voor het ESF. :?
Dat laatste vind ik ook hoor :) En hij had het idd ook zonder lang verhaal kunnen melden en dat was ook veel beter geweest, mee eens.

Maar niet iedereen is continue geweldig goed met dat soort dingen in de media of op tv, hij zegt wel vaker dingen die later bij een deel niet goed vallen. Zo vonden anderen het een schande dat ie in 2014 in een interview antwoordde dat ie de inzending van België niks vond, ik zelf vind dat soort eerlijkheid juist weer graag en heb dat liever dan Og3ne die alleen maar politiek correct blijft en NIETS over andere deelnemers wilde zeggen. Ieder heeft zn eigen smaak en voorkeuren. Salvador had ook z'n voorkeuren en andere nummers vond ie helemaal niks. In míjn ogen niks mis mee, anderen vinden het niet kunnen. Ieder z'n ding.

Ik zie er persoonlijk hoe dan ook geen opzettelijke misleiding in met hoe dit ging. Ik vind het wél oerdom, want dit had makkelijk voorkomen kunnen worden. ^O^

(Misschien komt het wel gewoon dat ik er wat meer begrip voor heb omdat ik zelf ook echt niet goed ben in kort en bondig en duidelijk en ondanks goede bedoelingen ook vaak verkeerd begrepen wordt _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177525673
Ik begin me nu wel af te vragen waarom hij alleen bij Outlaw een gitaar erbij had.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 12:35:51 #56
163650 Greys
pi_177525682
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij gewoon zware tijden heeft gehad, waardoor hij het lied over de Biebs met een brok in zijn keel ging zingen, en dat het verder niks, maar dan ook niks betekent :')
Ik hoop met je mee en dit is nog steeds een mogelijkheid idd.
Maar dan zou ik het helemáál niet snappen waarom AD/Telegraaf/Matthijs zo pushen naar lied 3 als het dat niet eens is en bij het volk onderstaan staat. :D

Als het Outlaw niet wordt, welke heb jij dan daarna het liefst?

En jullie allemaal?

Ik zelf Lied 1. Puur omdat die niet de irritatie heeft van Lied 3, kwalitatief best goed is, ik na enkele dagen het refrein nog wist en Pannecoucke daar wel qua sfeer iets moois mee kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177525765
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee en dit is nog steeds een mogelijkheid idd.
Maar dan zou ik het helemáál niet snappen waarom AD/Telegraaf/Matthijs zo pushen naar lied 3 als het dat niet eens is en bij het volk onderstaan staat. :D

Als het Outlaw niet wordt, welke heb jij dan daarna het liefst?

En jullie allemaal?

Ik zelf Lied 1. Puur omdat die niet de irritatie heeft van Lied 3, kwalitatief best goed is, ik na enkele dagen het refrein nog wist en Pannecoucke daar wel qua sfeer iets moois mee kan.
Zeker lied 1, daar kan ik me nog een mooi optreden bij voorstellen, zou niet weten wat lied 3 nog een beetje omhoog zou kunnen krijgen qua staging
pi_177525793
Zijn er eigenlijk ook mensen van hier die naar de live uitzending van komende vrijdag gaan? Of is het heel moeilijk om kaarten te krijgen voor Dwdd? Ik heb er geen ervaring mee namelijk... Hopelijk kan iemand hier wat spoileren tijdens de repetities, zodat we iets minder lang in spanning zitten :)
pi_177525825
Wat zal het een verrassing zijn als het ineens No.1 wordt :D En niet geheel onmogelijk want: 3 minuten.

Iemand plaatste gisteren een YouTube filmpje met compilaties met korte stukjes van de eerste nummers en het reffrein van No.1 was best aangenaam om te horen in dat ‘geheel’.
pi_177525849
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:42 schreef Redlegs het volgende:
Hopelijk kan iemand hier wat spoileren tijdens de repetities, zodat we iets minder lang in spanning zitten :)
En met een #teamoutlaw spandoek in het publiek zitten :)
  donderdag 1 maart 2018 @ 12:48:18 #61
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177525907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:18 schreef Zen90 het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat het nummer zelf na 3x luisteren wel gaat vervelen.
Gelukkig ziet de gemiddelde Europese kijker het maar hooguit 2 keer.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 12:51:29 #62
163650 Greys
pi_177525951
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:44 schreef Redlegs het volgende:

[..]

En met een #teamoutlaw spandoek in het publiek zitten :)
_O-

Wij gaan in Lissabon straks ook gewoon met een #teamoutlaw spandoek rondlopen, of het de inzending nou wel of niet is :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 maart 2018 @ 12:52:03 #63
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177525960
Ik ben zelf geen fan van Outlaw, maar 't is tot nu toe wel het beste wat ie gepresenteerd heeft en maakt wellicht de meeste kans.
Aangezien covier afvalt, en ik the world can wait te repetitief vindt, zou het dan dus Lied 1 of Lied 5 worden.
Laten we vanavond hopen op een positieve verrassing.
:o)
  donderdag 1 maart 2018 @ 12:52:56 #64
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177525973
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:52 schreef Dave het volgende:
covier
Hallo! Vernaggel m'n woordspeling even met een smiley.
:o)
pi_177526025
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee en dit is nog steeds een mogelijkheid idd.
Maar dan zou ik het helemáál niet snappen waarom AD/Telegraaf/Matthijs zo pushen naar lied 3 als het dat niet eens is en bij het volk onderstaan staat. :D
Misschien is het zoiets als laatst bij The Voice als dat elk bericht over Samantha ging, en niemand over Jim schreef?


quote:
Als het Outlaw niet wordt, welke heb jij dan daarna het liefst?

En jullie allemaal?

Ik zelf Lied 1. Puur omdat die niet de irritatie heeft van Lied 3, kwalitatief best goed is, ik na enkele dagen het refrein nog wist en Pannecoucke daar wel qua sfeer iets moois mee kan.
Ik vind 4 zo passend voor ESF dat ik die misschien wel het allerliefst zie gaan, 2 daarna, of op gelijke plaats.
Daarna 1. En dan 5. Daarna 3 :7

ALLES is eigenlijk goed, maar gewoon niet het Why wai ai ai ai ai ai ai zeurgehalte van 3.
4 van 5, dat moet toch lukken zeg je. Ik zou heel blij zijn als veel mensen thuis 4 van mijn 5 liedjes goed genoeg vinden _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177526027
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft van deze vijf (tot nu toe vier) keer dat ie daar was toch maar één keer kort aan tafel gezeten waarna na het gesprekje naar de kruk liep om Lied 1 te gaan zingen en de band werd al ingestart nog voor hij zat? Of ben ik nou gek? :@ Zal vanavond even terugkijken. Dat MM de vraag stelde ipv Matthijs heb ik dan verkeerd gehoord/gezien idd. Sorry.

Edit: zie nu jullie andere posts erover dat beiden de vraag stelden.
Hoe je de situatie schetste bij DWDD had zomaar zo kunnen zijn, want het programma werkt wel zo. Dus ik kan me ergens wel voorstellen dat je dat beeld had, top dat je dat rechtzet. ^O^ (Sorry was ook niet beslist nodig).

quote:
Da's volgens mij het programma van die Daniël Dekker toch? Dus dat zal ie sowieso wel hebben moeten zeggen van AVROTROS.
Weet ik niet, hij had het over kaartverkoop voor zijn optreden met de band bij Muziekcafé. Zit wel een stukje eigen belang bij denk ik zo. :P

quote:
Dat laatste vind ik ook hoor :) En hij had het idd ook zonder lang verhaal kunnen melden en dat was ook veel beter geweest, mee eens.

Maar niet iedereen is continue geweldig goed met dat soort dingen in de media of op tv, hij zegt wel vaker dingen die later bij een deel niet goed vallen. Zo vonden anderen het een schande dat ie in 2014 in een interview antwoordde dat ie de inzending van België niks vond, ik zelf vind dat soort eerlijkheid juist weer graag en heb dat liever dan Og3ne die alleen maar politiek correct blijft en NIETS over andere deelnemers wilde zeggen. Ieder heeft zn eigen smaak en voorkeuren. Salvador had ook z'n voorkeuren en andere nummers vond ie helemaal niks. In míjn ogen niks mis mee, anderen vinden het niet kunnen. Ieder z'n ding.
Hij kiest er zelf voor bij DWDD te gaan zitten o.a. voor promotie. Dan kun je je voorbereiden op dit soort vragen, wel zo handig. Als het niet zijn ding zou zijn, kan hij daar misschien beter niet gaan zitten. Dat hij soms volgens mensen wat onhandige uitspraken doet staat hier in mijn ogen los van. En in dit geval gaf hij (hopelijk onbewust) ook geen eerlijk antwoord over de geschreven liedjes (terwijl je juist aangeeft eerlijkheid te waarderen dus ja) :P

quote:
Ik zie er persoonlijk hoe dan ook geen opzettelijke misleiding in met hoe dit ging. Ik vind het wél oerdom, want dit had makkelijk voorkomen kunnen worden. ^O^

(Misschien komt het wel gewoon dat ik er wat meer begrip voor heb omdat ik zelf ook echt niet goed ben in kort en bondig en duidelijk en ondanks goede bedoelingen ook vaak verkeerd begrepen wordt _O- )
Klopt en dat kan hoor ^O^ ik beschuldig hem ook niet direct van opzettelijke misleiding, hij had alleen wel de ruimte. Ik ga er maar vanuit dat hij gemakshalve 'ja' heeft geantwoord. Zelf ben ik ook niet altijd even duidelijk, ikzelf zou daarom dan ook niet bij DWDD gaan zitten. _O-
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 12:58:52 #67
43556 miss_dynastie
pi_177526085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:35 schreef Zen90 het volgende:
Ik begin me nu wel af te vragen waarom hij alleen bij Outlaw een gitaar erbij had.
Omdat dat zijn eigen voorkeur heeft maar hij (als hij voor liedje 3 heeft gekozen) Biebje heeft gevolgd? :+
pi_177526101
Back Together vind ik ook echt wel blijven hangen. Ik heb het refrein sowieso in mij hoofd zitten. Zie eigenlijk die het liefste gaan, na Outlaw in em natuurlijk.

1 Outlaw in em
2 Back Together
3 That's how she goes
4 The world can wait
  donderdag 1 maart 2018 @ 13:00:16 #69
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177526115
quote:
8s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:52 schreef Dave het volgende:

[..]

Hallo! Vernaggel m'n woordspeling even met een smiley.
_O-
Altijd fijn als dat gebeurt. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_177526174
Ik luister 4 nu even met koptelefoon op, ik word er nog steeds heel blij van. *O* Alleen dat einde _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 1 maart 2018 @ 13:04:15 #71
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177526185
Voordeel van How The World Can Wait is wel dat je er een nog nooit vertoonde, spectaculaire ballet act voor kunt bedenken voor op het podium.

:o)
pi_177526204
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:04 schreef Dave het volgende:
Voordeel van How The World Can Wait is wel dat je er een nog nooit vertoonde, spectaculaire ballet act voor kunt bedenken voor op het podium.

[ afbeelding ]
Ik word nu zo melig, er komt nu echt niks meer uit mijn handen vandaag _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177526323
Van mij mag 4 ook gaan hoor! Wordt er helemaal blij van.

En was het niet Waylon die zei dat het beste liedje moet gaan en dat het niet per se van zijn hand hoeft te zijn? :D

Alleen die ellende, nu al, over dat het een cover zou zijn en voor 1 september al uitgevoerd, etc.
pi_177526403
The world can wait was 3:10?
En Het Nummer mag maximaal 3:05 duren, right?

Als het TWCW wordt, waarom zou hij dan in vredesnaam een iets-te-lange-band-uitvoering doen? Diezelfde vraagtekens heb ik een beetje bij Outlaw.
  donderdag 1 maart 2018 @ 13:14:48 #75
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177526405
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:04 schreef Dave het volgende:
Voordeel van How The World Can Wait is wel dat je er een nog nooit vertoonde, spectaculaire ballet act voor kunt bedenken voor op het podium.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Aangezien hij al zei alleen op het podium te gaan zie ik nu Waylon voor me, met ruige baard en cowboyhoed, terwijl hij dit soort ballet pasjes doet en tussendoor af en toe The World Can Wait roept. _O- :'(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')