SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 01-03-2018 01:22:33 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
su6quote:Op donderdag 1 maart 2018 01:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik was 10e![]()
En nu wil ik de koppositie
boeiequote:Op donderdag 1 maart 2018 01:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haags gaat morgenvroeg de leiding pakken.
quote:
monquote:
mensergerjeniet zie ik nuquote:
ik ook maar die reclame herinner ik me nog.quote:
bergkamp goalquote:
verkrachter moordenaar.quote:
kutzooiquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oui oui
Raammechaniek kapot. Kan godverdomme heel die deur strippen
quote:
dankje kan je hem in de kom kussen?quote:Op donderdag 1 maart 2018 01:49 schreef -sabine- het volgende:
Ja daag, ik lig net. Lekker.
Kusje derop.
Naar voren buigen en dan naar boven.quote:Op donderdag 1 maart 2018 01:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
dankje kan je hem in de kom kussen?
mijn arm?quote:Op donderdag 1 maart 2018 01:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Naar voren buigen en dan naar boven.![]()
Ik heb EDS, de uitdekomziekte. Echt!
liefquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:51 schreef -sabine- het volgende:
Als ik mijn diploma heb wil ik met demente bejaarden handwerken.
idee van een huwelijk is toch eeuwig bindenquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kinderen binden voor het leven. Een huwelijk niet.
Een auto ook niet.
iets te hard gesportquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja. Maar is dit de eerste keer uit de kom?
Dan zou ik naar een arts gaan.
Deed ik ook toen ik 14-15 was. Werkje klaar, haalden we alles uit en gaven de bol aan de buuf. Zou ik nu niet meer doen.quote:
welk dorpcentrum is datquote:
Als hij er echt uit is, moet je naar een arts. Door zwelling krijg je hem er dan zelf niet meer in. Bij mij gebeurt dat tijdens het staan en lopen al. Ik moet continu opletten.quote:
had hem er al in gedramt maar zit nog niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als hij er echt uit is, moet je naar een arts. Door zwelling krijg je hem er dan zelf niet meer in. Bij mij gebeurt dat tijdens het staan en lopen al. Ik moet continu opletten.
een coop naast een cafe met woningen erboven ook nog.quote:
tokkieeequote:Op donderdag 1 maart 2018 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een coop naast een cafe met woningen erboven ook nog.
Das pijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2018 01:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
had hem er al in gedramt maar zit nog niet helemaal lekker
dankje kan niet slapen nu want liggen is dat gbiedquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Das pijnlijk.
Sterkte, succes en beterschap.
heb ik niet. kan fles jager pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2018 02:00 schreef -sabine- het volgende:
Koelelementen eronder leggen. Die heb ik standaard in bed.
Nu echt weg
je reageert te snel we zijn met 3 man.quote:
raar want je laat hem zo wel winnen.quote:
Altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2018 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
mark waarom hebben wij altijd die random figuren en haagse nooit in de ochtend.
echt he zijn ook altijd van die gasten die irritant willen zijn.quote:
ik heb meer dan 8 puntenquote:Op donderdag 1 maart 2018 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je over 30 dagen terug komt, dan zul je zien dat we allemaal punten hebben
Ach, ik heb een hoop malloten gesproken in de afgelopen 6 maanden hier, heb een note gekregen omdat ik er 1tje uitmaakte voor "onze kleine hitler", maar ik ben bang dat ik zelf ook wel een beetje een malloot benquote:Op donderdag 1 maart 2018 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
echt he zijn ook altijd van die gasten die irritant willen zijn.
krijgen te weinig liefde in het eggie denk ik.
haha _-_quote:Op donderdag 1 maart 2018 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik heb een hoop malloten gesproken in de afgelopen 6 maanden hier, heb een note gekregen omdat ik er 1tje uitmaakte voor "onze kleine hitler", maar ik ben bang dat ik zelf ook wel een beetje een malloot ben
beter was je gaan slapen zodat je morgen vroeg naar het spreekuur kon voor die schouder maar je bent liever een troll online nu ga je misschien dood .quote:
dankje nu klopt die wel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 02:31 schreef devzero het volgende:
helemaal actueel op de laatste post van tailfox naScorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 1-3-2018 2:30 door devzero-stats
Alle puntjes: 39
nr / user / score / tot. aant. post in reeks / % van totaal
1. tailfox / 16 / 72 / 41.0%
2. Dr.Mikey / 6 / 76 / 15.4%
3. Homijn / 6 / 41 / 15.4%
4. Sexy_Lexy_83 / 4 / 21 / 10.3%
5. Vanillekwark / 3 / 4 / 7.7%
6. TheNightIsFullOfTerrors / 3 / 12 / 7.7%
7. Amoeba / 1 / 28 / 2.6%
8. haags_kwartiertje / 0 / 1 / 0.0%
9. -sabine- / 0 / 15 / 0.0%
10. defokkingfoker / 0 / 3 / 0.0%
11. hemarookworst / 0 / 2 / 0.0%
12. devzero / 0 / 5 / 0.0%
13. markdeajaxfan / 0 / 48 / 0.0%
heb sws nog geen huisarst hierquote:Op donderdag 1 maart 2018 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beter was je gaan slapen zodat je morgen vroeg naar het spreekuur kon voor die schouder maar je bent liever een troll online nu ga je misschien dood .
sociale werkplaatsquote:
geen doet hij straks alquote:Op donderdag 1 maart 2018 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe weinig dagen gaat het duren voordat haags weer de koppositie neemt?
mooie uiquote:Op donderdag 1 maart 2018 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
ok ik stop voorlopig en lees zo nu en dan mee, tot morgen op z'n vroegst
Het is vaak net een grens waar men op zit, realtime is helaas geen optie.quote:Op donderdag 1 maart 2018 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Bondage scraper loopt iets van 10-15 minuten achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |