Hebben ze toch niet meer nodigquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Tchock het volgende:
Ik had laatst de kampioensschaal kunnen jatten.
Leuk verhaal hè.
Oke theo maassenquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Tchock het volgende:
Leuk verhaal hè.
Ik heb laatst een Porsche Cayenne gejat..quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Tchock het volgende:
Leuk verhaal hè.
PSVCL?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Porsche Cayenne gejat..
Die deed het ook echt, zo gek ben ik dan niet. Kom je ook niet mee weg trouwens als je geen BN'er bent #saynotodiscriminationquote:
NL heeft maar 2 grote stadions tho.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
In Spanje hangt het er jaarlijks gewoon van af in welk stadion ze de bekerfinale spelen. Maar dan gaan ze wel leuk pesterig doen; Real Madrid heeft dan altijd een excuus klaarstaan als Barça een bekerfinale moet spelen. Best humor.
Die onthulling bij jack vg blijft geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die deed het ook echt, zo gek ben ik dan niet. Kom je ook niet mee weg trouwens als je geen BN'er bent #saynotodiscrimination
Het hoeft toch ook niet per se in een groot stadion? Meestal verkoopt de wedstrijd niet eens uit, zeker als Fey/Ajax niet in de finale zit.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NL heeft maar 2 grote stadions tho.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Elk jaar de bekerfinale in de Kuip is wel oneerlijk.
en ditquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet per se in een groot stadion? Meestal verkoopt de wedstrijd niet eens uit, zeker als Fey/Ajax niet in de finale zit.
Ik werd gek van die gozer..quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal wel weer veel complotten hebben gezien.
Dit is niet leukquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op naar het Grindr topic.
Waarom gaat PSV niet uitbreiden eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NL heeft maar 2 grote stadions tho.
waarom?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Elk jaar de bekerfinale in de Kuip is wel oneerlijk.
Ik stuur deze vraag naar Guus. Die zal het wel weten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gaat PSV niet uitbreiden eigenlijk?
quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die onthulling bij jack vg blijft geweldig
Dikke pad..quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet witte druiven. Maar eigenlijk hebben ze meer de kleur van het veld waar Feyenoord op speelt. Daarom is het ontopic
Niet zo een verstandige keuze van je Mansjester. Jammer weer.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet witte druiven. Maar eigenlijk hebben ze meer de kleur van het veld waar Feyenoord op speelt. Daarom is het ontopic
quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Willem 2 zakt door het ijs. Op naar het Orlando topic.
Echt niet?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet per se in een groot stadion? Meestal verkoopt de wedstrijd niet eens uit, zeker als Fey/Ajax niet in de finale zit.
Dat valt reuze mee en dat team staat niet elk jaar in de finalequote:Op woensdag 28 februari 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat één team daar voordeel van heeft.
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet zo een verstandige keuze van je Mansjester. Jammer weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |