Na de derde keer heb je hem pas echt uitgespeeld. Dan heb je het hele verhaal gezien en de gameplay is ook totaal anders de derde run.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus serieus?ik kap er gelijk mee
huehue, zit nu iig in run 2, dus dat komt wel goed
ik heb dankzij deze game een fetish ontwikkeld voor upskirt witte stringetjes grgrquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet ff je OS-chip unequippen is geheime cheat om 2B in d'r blootje te zien gr gr
maar kan je alle trophies opeens kopen dan? :/ das wel heel vaagquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Na de derde keer heb je hem pas echt uitgespeeld. Dan heb je het hele verhaal gezien en de gameplay is ook totaal anders de derde run.
Yup. Ze hebben zoiets van, als je hem 3 keer uitgespeeld hebt heb je wel genoeg moeite gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar kan je alle trophies opeens kopen dan? :/ das wel heel vaag
prima, gratis platquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:28 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Yup. Ze hebben zoiets van, als je hem 3 keer uitgespeeld hebt heb je wel genoeg moeite gedaan.
gl hfquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb dankzij deze game een fetish ontwikkeld voor upskirt witte stringetjes grgr
quote:
3x uitspelen is niet 3x hetzelfde uitspelen. Het zijn 3 verschillende verhalen met 3 personenquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus serieus?ik kap er gelijk mee
huehue, zit nu iig in run 2, dus dat komt wel goed
ben nu door de 2e run heen, idd met een ander character (einde lijkt echter wel t zelfde :/)quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:56 schreef wdn het volgende:
[..]
3x uitspelen is niet 3x hetzelfde uitspelen. Het zijn 3 verschillende verhalen met 3 personen
Oh en dat kopen kost ook tijd want het is niet goedkoop.
beter dan WOIquote:
Komt een extra scene na de credits van 9s zijn side.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu door de 2e run heen, idd met een ander character (einde lijkt echter wel t zelfde :/)
die trophy's kopen dat cheese ik dan wel met een cloudsave, las dat de duurste 200k was, dat heb ik wel, dus dat komt wel goed
ah nice, zit nu precies op dat puntquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Komt een extra scene na de credits van 9s zijn side.
dat is de prologue voor de 3e run met een verhaal wat verder gaat.
photoshop dit datquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:33 schreef Gezicht het volgende:
Vind dat hele BFV plaatje wel een modern/vergelijkbaar met BF4 thema hebben.
Sinds BF4 lijken al die interfaces op elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:33 schreef Gezicht het volgende:
Vind dat hele BFV plaatje wel een modern/vergelijkbaar met BF4 thema hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |