SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
het is bijna gedaan met de kou.quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:58 schreef aloa het volgende:
Ik moet zo nog door deze Siberische kou
Er zit een eind aan iddquote:Op woensdag 28 februari 2018 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is bijna gedaan met de kou.
Hou kun jij het nou koud hebben? Ik dacht dat je altijd doucht met koud water.quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:58 schreef aloa het volgende:
Ik moet zo nog door deze Siberische kou
Ik zeg ook niet dat ik het koud hebquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou kun jij het nou koud hebben? Ik dacht dat je altijd doucht met koud water.
Wel vantevoren een rood touwtje eromheen gedaan?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja gekrompen rookworstje nu
Valt me op dat je veel verdrietig bent de laatste tijd ... wil je erover pratenquote:
dat is niet zoquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Valt me op dat je veel verdrietig bent de laatste tijd ... wil je erover praten
quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haags is niet voor het werst hier hij is meer dan bekend (berucht)
quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haags is niet voor het eerst hier hij is meer dan bekend (berucht)
Alfredquote:
Bijna goed.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Spettert in het water lekker in water ga maar vast naar huis er komt een druppel water
er = hijquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Spettert in het water lekker in water ga maar vast naar huis er komt een druppel water
Best seksistischquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spetter, pieter, pater, lekker in het water,
Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later,
Spetter, pieter, pater, lekker in het water,
Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later,
ik komt een druppel later...
Lyrics licensed by LyricFind
quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net een beetje cultuur in het topic komt die Murp met ze tetten.
WERELDNUMMERquote:
quote:
Vind cover ook mooi .... maar ik ben dan ook wel een beetje dol op Bartquote:
Wat cover ?quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vind cover ook mooi .... maar ik ben dan ook wel een beetje dol op Bart
koekeroenquote:
jaajaaquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Fuck iT... t is een toffe gast, maar niet op die manier voor mij
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Waarop ? ik hou niet van slechte covers van mooie nummers.quote:
dat is een mening ... wij worden over 1 ding zeker niet eens ... muziekquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarop ? ik hou niet van slechte covers van mooie nummers.
ja hoorquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
met je lil kleine als dertig plusserquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
dat is een mening ... wij worden over 1 ding zeker niet eens ... muziek
Geeft niet ..
heb ik iets te kijken vanavond,quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
belachelijk dat het doorgaat
Weet ik! Laat me lekker ... durf te wedden dat je de moves hebt van een 80 jarigequote:Op woensdag 28 februari 2018 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
met je lil kleine als dertig plusser
Niet van lil kleine houdenquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
met je lil kleine als dertig plusser
ik kijk Feyenoord vanavond en kijk nooit naar tokkie zender sbs6quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Weet ik! Laat me lekker ... durf te wedden dat je de moves hebt van een 80 jarige![]()
Kijk vanavond maar naar de wereld volgens 80- jarigen dan weet je wat ik bedoel 20.30 SBS6.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik kijk Feyenoord vanavond en kijk nooit naar tokkie zender sbs6
Ach ja ik wel zal ik wel een tokkie zijnquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik kijk Feyenoord vanavond en kijk nooit naar tokkie zender sbs6
zeg ik toch nergens.quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ach ja ik wel zal ik wel een tokkie zijnpfff vermoeiend hoor.
Oh dacht wel dat je in de gaten had dat ik het wel ga kijken.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh dacht wel dat je in de gaten had dat ik het wel ga kijken.
Dus dan bij deze.
moet jij wetenquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh dacht wel dat je in de gaten had dat ik het wel ga kijken.
Dus dan bij deze.
Sbs6quote:
Allemaal acteursquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik vind het geweldig om te zien dat er mensen zijn van 80 die niet achter de geraniums gaan zitten.
zie net een stukje van die afrikanen die al flippen bij die poppen in de efteling.quote:
Pics van je moederquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:09 schreef Dexter1 het volgende:
Ha, jij bent vies maar ik doe gemener
In de club, kom je moeder tegen
In KPD genoeg te vinden. En kan me niet voorstellen dat prum geen toegang heeft tot dat forum.quote:
En ik wil snel weg want we moeten wegenquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:09 schreef Dexter1 het volgende:
Ha, jij bent vies maar ik doe gemener
In de club, kom je moeder tegen
0-2 geen idee?quote:Op woensdag 28 februari 2018 19:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hoeveel gaat feyenoord winnen ?
Feyenoord bestaat uit een stel zwakkelingen die niet tegen de kou kunnen en daarom veel te dik ingepakt op het gras verschijnen. En rennen gaat dan niet zo snel. Dus ik denk dat ze flink gaan verliezenquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hoeveel gaat feyenoord winnen ?
Ik kijk toch SBS6quote:Op woensdag 28 februari 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mij interesseert die beker ook niets
vind ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
belachelijk dat het doorgaat
dagdagquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik groet u, fijne avond nog allen!
laters ouwe reusquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik groet u, fijne avond nog allen!
nu niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:07 schreef devzero het volgende:
Is er nog iemand die een plaatsje op of neer kan in de volgende 4 uur?
oh?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Exclusieve sletten zijn anders!!
lokaal belang moet ik op stemmen zegt kiez wijzerquote:
:’)quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
lokaal belang moet ik op stemmen zegt kiez wijzer
quote:
is dat zo iets als vlaams belang?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
lokaal belang moet ik op stemmen zegt kiez wijzer
weet ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is dat zo iets als vlaams belang?
en?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik vraag het de tarot kaarten moment!
gedenk monument ?quote:
Als het aan de tarot kaarten ligt trekt hij aan een dood paard.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik weet zeker dat ik vanavond meer ga lachen
lexy heb jij ook een pittig kapsel.quote:
Nee !quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lexy heb jij ook een pittig kapsel.
wel kort tochquote:
ik zit niet zo in de tarot wereld....quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als het aan de tarot kaarten ligt trekt hij aan een dood paard.
Verspilling van energie
#heldvandedagquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:52 schreef bondage het volgende:
Mooie weer![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_overvaller_ah.html
Nee kijk zo maar in je dmquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets denk ik,
quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets denk ik,
Volgens de tarot niey!quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:53 schreef aloa het volgende:
[..]
ik zit niet zo in de tarot wereld....
Gaat Haags niet winnen komende maand?
quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:52 schreef bondage het volgende:
Mooie weer![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:52 schreef bondage het volgende:
Mooie weer![]()
wil je nou dat ik je foto postquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
ik eis nu wel een rectificatie mikey !!
Ooh dat mag ook wel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wil je nou dat ik je foto post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
ben nog ziek hequote:
Heb ik niet !! Kijk in de spoiler dan ?!quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Kort en pittig wordt ie bij mij slap van.
qftquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Kort en pittig wordt ie bij mij slap van.
Nee dat wist ik al.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heb ik niet !! Kijk in de spoiler dan ?!
Ja zuinigheid he ben toch een tokkiequote:Op woensdag 28 februari 2018 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
er zit wel een gat in je onderbroek.
voor als je naar de wc moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Vind niet zo mooiquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Variant van deze ga me niet vertellen dat jullie van slip tot aan de oksels zijn.
[ afbeelding ]
Draag jij ondergoed voor de warmte??quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
is dat niet koud ? ik draag zelf altijd boxershorts.
zitten soms na een tijdje ook gaten in.
Alleen ondergoed of gewoon kleding?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou post het iets wat jij mooi vind?
Ondergoed geen lingerie????quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen ondergoed of gewoon kleding?
das heulj geen Elza en Pocahontas.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Elsa Sneeuwwitje en Pocahontas
Klein jeugdtrauma?
Ja, ik noem dat ondergoed.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ondergoed geen lingerie????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |