Dan ben je dus lui.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:15 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Enige reden dat ik uitkering krijg is omdat de artsen en ambtenaren dat aangeven. Daar zeg ik geen nee tegen.
Maar waarom ga jij niet gewoon werken?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:15 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Enige reden dat ik uitkering krijg is omdat de artsen en ambtenaren dat aangeven. Daar zeg ik geen nee tegen.
Ik zou het beter vinden om een kogel door me hoofd te krijgen. Als ik zou kiezen tussen werken of een kogel , dan kies ik voor die kogel.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:16 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar waarom ga jij niet gewoon werken?
Leg dat dan eens beter uit, waarom?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:16 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik zou het beter vinden om een kogel door me hoofd te krijgen. Als ik zou kiezen tussen werken of een kogel , dan kies ik voor die kogel.
maar dan ben je toch psychisch ziek?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:16 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik zou het beter vinden om een kogel door me hoofd te krijgen. Als ik zou kiezen tussen werken of een kogel , dan kies ik voor die kogel.
Waarom zovelen die dood willen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:19 schreef Riann het volgende:
[..]
maar dan ben je toch psychisch ziek?
Nee het is alleen mijn mening. Ik mag toch wel een mening hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:19 schreef Riann het volgende:
[..]
maar dan ben je toch psychisch ziek?
tuurlijk mag jij een mening hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:20 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Nee het is alleen mijn mening. Ik mag toch wel een mening hebben?
Jaloezie.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:21 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
Ga nou gewoon werken.
dan kun je dus werkenquote:Op woensdag 28 februari 2018 16:54 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Je hoeft geen medelijden te hebben en ellende? Nee ik heb geen ellende of iets dat er op lijkt in me leven. Ik heb het goed en ben kerngezond.
waarom? Wat is er zo erg aan werken?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:16 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dit? Ik heb niks te maken met andere. Het boeit me verder ook niet wat andere doen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
dan kun je dus werken
Denk je dat alle andere mensen ook niet liever morgen gaan rentenieren?
Ik heb er geen zin in. Beter dood.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:34 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Wat is er zo erg aan werken?
Loop je tegen dingen aan? Omdat je ziek bent misschien?
Ja alleen heb je dat wel, want waar denk je dat het geld voor uitkeringen vandaan komt? Uit de lucht?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:36 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dit? Ik heb niks te maken met andere. Het boeit me verder ook niet wat andere doen.
Wat valt er te begrijpen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:14 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Sorry maar ik begrijp je niet.
Gewoon betalen. Morgen vroeg weer aan de slag. Hup werken zul je.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja alleen heb je dat wel, want waar denk je dat het geld voor uitkeringen vandaan komt? Uit de lucht?
Nee. Wat heeft dit met mij te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Wat valt er te begrijpen?
Doordat er mensen zijn die 'gewoon niet willen werken', is het voor mensen zoals ik moeilijker om de ZW/WIA in te komen/blijven. Onzichtbare ziekten zijn al kut zat, maar als je dan ook nog keilang bezig bent om te bewijzen dat je niet lui bent of nep-ziek (omdat er mensen rondlopen die de boel lopen te flessen en het UWV elke onzichtbaar-zieke als een mogelijke nepper beschouwt) neem ik dat liever-lui-dan-moe-figuren zoals jij zéker een beetje kwalijk.
Duidelijk, zo?
Jij jaquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:44 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Morgen vroeg weer aan de slag. Hup werken zul je.
Oh je ziekte is een laag IQ. Ik heb hem doorquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:45 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Nee. Wat heeft dit met mij te maken.
ja lekker voor je. bedankt voor het geld.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij ja
Ik werk gewoon en betaal belasting. Waar jij van wil profiteren
tja ik ben tenminste niet psychotischquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:46 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
ja lekker voor je. bedankt voor het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |