Heb het ijskoud tijgertje .quote:
Ik heb het ook koudquote:
Dan hebben we het samen koudquote:
Dat sowieso danquote:
Kan ff niks vinden. Ga lasagna bakken. Virtuele kusjes voor je koude wangetjesquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Kan ff niks vinden. Ga lasagna bakken. Virtuele kusjes voor je koude wangetjes![]()
Naisquote:
Smerig tuig die de Westerse samenleving om zeep helpen met hun zwarte en Arabieren promotie, net als dat Arabier rap tuig op de buis.quote:
Zie mijn post hierboven om te weten over wie het nou eigenlijk gaatquote:Op youtube schreef John Leduc 1 jaar geleden
Goddam ! Hoyt Axton's mother, Mae Axton, wrote "Heartbreak Hotel" in 1955 and gave it to Elvis. Hoyt was a fantastic music man- way before the Kingston Trio he did "Greenback Dollar" way better, IMHO. (Not the same "Greenback Dollar" that Woody Guthrie did in 1938). Hoyt's music had guts, man.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:36 schreef heracles het volgende:
Vandaag ben ik serieus gestresst. Niet goed voor me hart.
Kijk. Is hetzelfde liedje![]()
Werk. Sorry moest t ff weghalen. Je weet niet wie er meeleest he. Hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik ga goed op stress
Mijn hart niet altijd
![]()
Maar waarom ben je zo gestrest vandaag dan ?
Vette video van Conjecture![]()
Doet me denken aan de prodigyquote:
Komt vast wel goed hoop ik voor jouquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:50 schreef heracles het volgende:
[..]
Werk. Sorry moest t ff weghalen. Je weet niet wie er meeleest he. Hahaha. Ben de mensen op mijn werk een beetje zat.
Aaaahh Ik krijg ineens zin om Breathe te luisterenquote:
Ja hoor. Er gaan dingen veranderen. Moet alleen ff geduld hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt vast wel goed hoop ik voor jou![]()
Wss kan je er toch niet veel aan veranderen, zoiets![]()
Oh nou beter dan!!quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:00 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja hoor. Er gaan dingen veranderen. Moet alleen ff geduld hebben
Deze moet ik ook gewoon even plaatsen![]()
Of je luistert naar dezequote:Op donderdag 1 maart 2018 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaaahh Ik krijg ineens zin om Breathe te luisteren![]()
![]()
![]()
Ik ben een enorme D&B freakquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:09 schreef heracles het volgende:
[..]
Hou je van een beetje bass. Deze frituurt je brein![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:11 schreef RaXz het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen wie er dit jaar dood gaan.
Sorry hoor. Moest ff etenquote:
Ja dat was ikquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:45 schreef puzziepie het volgende:
Dit nummer leerde ik kennen via iemand waar ik wel eens mee kletste op ICQ![]()
Lang geleden dus, maar was instant in love op Unofficial Ghost![]()
![]()
Wat een vet vet vet nummer blijft dit![]()
![]()
![]()
![]()
Ooohh. Van deze wordt ik wildquote:
Toffe nummers !! En sowieso ook The Ramonesquote:
Pussy galorequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeeeeel lang geleden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pussy galore![]()
Was mijn oude naam op een ander forum vroeger![]()
![]()
En ooit live gezien in Deventer
De tijd vliegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeeeeel lang geledenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Dan heb ik geluk vandaagquote:
Ja. Heb t ooit eens geprobeerd. Bleef niet hangen. Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb ik geluk vandaag, ik had em nooit eerder gezien
Misschien is dat zoquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:39 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja. Heb t ooit eens geprobeerd. Bleef niet hangen. Sorry![]()
Had jij misschien ook last van. haha
Goeie dag was datquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien is dat zo![]()
Maar het kan ook goed zijn dat ik em niet eerder heb gezien hier , Ik post hier pas sinds een jaar (zoiets)
Haha...quote:
Ahquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha...Tot nu toe vermaak ik mij ook prima hier
![]()
En leuke mensen die posten
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:14 schreef heracles het volgende:
Trek in vla. Ga vla eten. Lol. DnB afsluiter voor Puzz
![]()
![]()
quote:
Dan vind je deze ook lekkerquote:
redelijkquote:
Ik ben op zoek naar meer oldkool dancehall muziek, vind dat supertofquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:57 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja. Die ken ik nog welTijdje heel populair geweest.
Ik ga je helpen. Dit is een ouwe klassieker.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar meer oldkool dancehall muziek, vind dat supertof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |