Zeker doen. Mooi programma en ook typisch een programma voor Beau. Geen vals sentiment maar een eerlijk en open portret.quote:
Absoluut, ik kan Beau sowieso altijd wel waarderen op TV. Hij maakt vaak programma's waar hij echt achter staat. Ik vond het ook een verademing toen hij Humberto over nam bij RTL LN.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeker doen. Mooi programma en ook typisch een programma voor Beau. Geen vals sentiment maar een eerlijk en open portret.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeker doen. Mooi programma en ook typisch een programma voor Beau. Geen vals sentiment maar een eerlijk en open portret.
Dat was het zeker!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga weer kijken, vond het vorige week mooi te zien.
ik had meer met het idee handicap dan met detentie. Dus ik haak af.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga weer kijken, vond het vorige week mooi te zien.
Ik niet, hij gaat naar verschillende instellingen en een TBS kliniek hoort daar nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had meer met het idee handicap dan met detentie. Dus ik haak af.
Oke dit was dus click bait, een rollenspelquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Heeft Beau al 'time out' gezegd,...zoals in de preview?
hij had wel kennis van de diverse meervoudige handicaps van vorige week?quote:Op woensdag 7 maart 2018 00:11 schreef golfer het volgende:
Blijft een mooi programma, hoewel deze aflevering mij vooral door het gebrek aan kennis van Beau mij wat minder boeide.
Ik zeg ook niet dat het er niet bij hoort. Maar ik heb hier minder mee dus deze had ik geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik niet, hij gaat naar verschillende instellingen en een TBS kliniek hoort daar nu eenmaal bij.
MP zat niet in een TBS-kliniek.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 01:20 schreef vronie het volgende:
Wat mijn opviel in de aflevering van de TBS kliniek dat een gast libido verlagende middelen kreeg toegediend.
Misschien als MP (Anne Faber) dit middel was toegediend was alle ellende voor haar voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |