Yup, zo jammer weer.. omg veel slechter hadden ze ook niet kunnen kiezenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeven we dit ook niet meer te kijken
Niemand. 2e seizoen had al niet gehoeven. Maar ze plakken er nog een seizoen achteraan met die 3 ouwe wijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:58 schreef Alieda-R het volgende:
Ik vind die 3 ook niet bij het programma passen. Maar wie wel? Veel keus hebben ze volgens mij niet meer bij RTL.
Nou dan sla ik ook over hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef Alieda-R het volgende:
Five days inside krijgt 3 nieuwe presentatrices. Caroline Tensen, Natasja Froger en Angela Groothuizen.
https://www.rtlboulevard.(...)oydswpAfN6ydsU7z3uOs
Hmmmm, heeft John de Mol dan een punt om vrouwelijke presentatoren te ontslaan vanwege ‘beperkte houdbaarheid’?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Niemand. 2e seizoen had al niet gehoeven. Maar ze plakken er nog een seizoen achteraan met die 3 ouwe wijven
Nee, maar dit programma hoort eigenlijk bij Beauquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hmmmm, heeft John de Mol dan een punt om vrouwelijke presentatoren te ontslaan vanwege ‘beperkte houdbaarheid’?
Heftige ziekte die Huntington, roeit hele families uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de eerste al gezien met Natasja Froger maar ik moet zeggen ze doet het zo gek nog niet vind ik.
Ze heeft wel standaard een ‘DRAMAAAA’ gezicht i.p.v.’ resting bitch face’quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de eerste al gezien met Natasja Froger maar ik moet zeggen ze doet het zo gek nog niet vind ik.
Yup ze deed het heel waardig en meelevend, en een hele indrukwekkende aflevering. zo'n ziekte die hele families voor generaties tekent, ik kreeg er kippenvel van.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Wil het net terugkijken, maar ik stop na 10 minuten... te veel omroep max vibes hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |