SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het van meeschrijven komt de komende weken valt nog te bezien, maar ik kom sowieso elke dinsdag even BFD gluren
Niet quoten svp, foto en naam straks weer weg
Make your own kind of music.
Ja, hoe leuk en lief en schattig die mini baby's ook zijn, ik vind vooral de ontwikkeling zo fascinerend om te zienquote:Op woensdag 28 februari 2018 09:49 schreef Lemijn het volgende:
Twist, ik begreep dat nooit zo goed, dat geroep van 'het wordt alsmaar leuker' en toen Jacob er eenmaal was vond ik het helemaal onbegrijpelijk want hij was ultiem leuk ter wereld gekomen. Maar nu is hij 7 maanden en snap ik het wel. Het contact nu is echt fantastisch en de wetenschap dat dat alleen maar meer wordt, ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 28-02-2018 15:34:11 ]Let me see you stripped down to the bone
Omdat ik geen lollies wil kopen vind ik nog wel een legitieme reden. Hier hebben we wel eens buien dat ze krijsend in het gangpad ligt omdat ze haar fronzen muts op wil - die ze nota bene op heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Er komt ook weer een kentering in dat "alleen maar leuker worden", maar dat besef je je vanzelf als je peuter straks krijsend op de grond van de supermarkt ligt omdat je geen lollies wil kopen
Venco, even een dikke knuffel voor jou
quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Er komt ook weer een kentering in dat "alleen maar leuker worden", maar dat besef je je vanzelf als je peuter straks krijsend op de grond van de supermarkt ligt omdat je geen lollies wil kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Herkenbaar! Manlief heeft dit ook gelezen op het www.quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:53 schreef Franny_G het volgende:
Wat betreft de arts van het cb: het was voor mijn vriend wel goed dat zij aangaf dat dit inderdaad voor mij wel heel zwaar moet zijn. Soms is het goed om dat ook eens van een ander te horen..
En verder zei ze op zich de dingen die ik wel weet: dat een baby van 9 maanden die overdag genoeg voedingen krijgt, ook behoorlijk wat bijvoeding, en die prima groeit, verder geen andere klachten heeft en niet ziek is, de nachtvoedingen niet echt nodig heeft en door moet kunnen slapen. Maar dat dit een patroon is geworden en dat het in stand gehouden wordt doordat ik hem maar bij me in bed neem. Als we dit willen doorbreken dan zullen we dat niet meer moeten doen en een vorm van slaaptraining moeten kiezen. Ze gaf nog een tip voor een boek (weet nu de titel niet uit mijn hoofd, staat in het groeiboekje geschreven).
Precies, iets anders dan aanleggen proberen komt uiteindelijk na een uur proberen toch neer op alsnog aanleggen. Dan is de keus 's nachts heel erg makkelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:54 schreef Lemijn het volgende:
Ik denk zelf ook wel dat het gewenning is, Tolstoi. Maar of die borstvoeding nou de oorzaak is of juist de oplossing, daar ben ik nog niet helemaal uit. En in ieder geval is het nu zo. En het werkt hier net zoals bij jou: aanleggen betekent snel verder slapen, andere opties betekenen langdurig gedoe en na een half uur alsnog aanleggen. Dus dan weet ik het wel...
Het konijn dat in slaap wil vallen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:53 schreef Franny_G het volgende:
Ze gaf nog een tip voor een boek (weet nu de titel niet uit mijn hoofd, staat in het groeiboekje geschreven).
Het is in ieder geval op een gegeven moment een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:54 schreef Lemijn het volgende:
Ik denk zelf ook wel dat het gewenning is, Tolstoi. Maar of die borstvoeding nou de oorzaak is of juist de oplossing, daar ben ik nog niet helemaal uit. En in ieder geval is het nu zo. En het werkt hier net zoals bij jou: aanleggen betekent snel verder slapen, andere opties betekenen langdurig gedoe en na een half uur alsnog aanleggen. Dus dan weet ik het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |