Over jouw domme opmerkingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet zo goed waar je een discussie over wilt voeren.
En ook niet waarom.
Dat verklaart je probleem, valt helemaal niks aan te doen.quote:
Gastquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Over jouw domme opmerkingen.
[..]
Dat verklaart je probleem, valt helemaal niks aan te doen.
Yup, zit ook CL te kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk al waar heb jij het nou overVerkeerde topic?
Lekker is dat. En dat komen wij allemaal tegen op de wegquote:
Is toch ook te triest voor woordenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lekker is dat. En dat komen wij allemaal tegen op de weg
Dan vind ik 600 verkeersdoden per jaar nog laag.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lekker is dat. En dat komen wij allemaal tegen op de weg
Ja dat ze de ergste stukjes uitzenden kan bijna niet andersquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk (en hoop) ik dat het een soort van act is.
Soms is het dat ook. Ken iig een gast die ooit meedeed, daarvan geloof ik echt dat hij het enkel voor de tv-aandacht deedquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk (en hoop) ik dat het een soort van act is.
Ja iig van 'echte gooische meisjes' en 'echte meisjes in de jungle'.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:11 schreef StephanL het volgende:
Die Leslie van Marcella is toch ook van de Real Life Soaps? Ze komt mij bekend voor.
Ik las het net ja. Toch een goed geheugenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja iig van 'echte gooische meisjes' en 'echte meisjes in de jungle'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |