SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Het was zo raar, het was heel normaal
Vriendje aangezien die hem ook heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie heeft betaald denk je. Papa of vriendje.
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vriendje aangezien die hem ook heeft
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:00 schreef yosander het volgende:
Christus die naam kunnen ze van de maan nog zien
Tokkies pieken meestal rond hun 14de. Daarna nemen de botox en overmatige zonnebank bezoekjes hun tol.quote:
Gewoon anaalquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:00 schreef Protoplanet het volgende:
Die jongen vreesde al voor hun toekomstig seksleven
Gevelreiniging. Schijnt goed te verdienen als ik z’n bak zo zag.quote:
Laten we er dan maar vanuit gaan dat ie via privatelease een poot wordt uitgedraaid dan.quote:
Ja heeft ze er nou één of twee?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:01 schreef luukert het volgende:
nou kan Momo weer terug naar dr eigen kinderen
dré en dréquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heeft ze er nou één of twee?
Dat is een parodie op een zangeresquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht even Roxanne Hazes als advocaat te zien
Nope.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:03 schreef Chai het volgende:
Deze gaat niet meer naar school of aan het werk dus
Werd eerdere seizoenen ook weleens meer druk achter gezet door eens te gaan praten met een decaan of zoquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Wel zonde om gewoon niks meer bij te scholen verder althans zo lijkt het
Ken je dat nietquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
newbornshoot_! is dat serieus een ding
Yepquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
newbornshoot_! is dat serieus een ding
Hadden ze wel mogen doen op zich al hebben we nog evenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Werd eerdere seizoenen ook weleens meer druk achter gezet door eens te gaan praten met een decaan of zo
Hier valt bijzonder weinig aan te scholen. Als in een lokaal zitten al een brug te ver is...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Wel zonde om gewoon niks meer bij te scholen verder althans zo lijkt het
Het was al een brug te ver om de naam van het kind te spellen (geen grap)quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier valt bijzonder weinig aan te scholen. Als in een lokaal zitten al een brug te ver is...
Is druk geld aan het verdienen voor het prinsesje.quote:
Afgeschoten vanuit een kanon. Shoot, jeweetsquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt de baby dan in een stuk taart geduwd? Cake smash ofzo?
17. Papa 20.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck. Begin gemist.
Hoe oud is die moeder? Vijftien?
Dat is haar papa.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die vent op de bank zal dan wel niet de papa zijn?
Nee dat is opa, en de held van deze afleveringquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee dat is Daphne haar vader.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet eerst water opwarmen, dan pas melkpoeder erin. Hij had melkpoeder er al ingedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:07 schreef yosander het volgende:
Waarom tyft hij dat spul door de gootsteen?
https://www.google.nl/search?q=beautysalonquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
Da's een vetpot natuurlijk, die drie miljoen vrouwen die allemaal een beautysalon openen om de tijd te verdrijven...
Aha bedanktquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Monique Westenberg, vriendin van André Hazes Jr.
Dat moet je mij niet laten doenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef houdjemond het volgende:
200 euro voor iets wat iedereen kan?
Ah check. Heb gelukkig nog nooit babymelk hoeven te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je moet eerst water opwarmen, dan pas melkpoeder erin. Hij had melkpoeder er al ingedaan.
Die jr is 22 of zo toch? Hoe oud is zij?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Monique Westenberg, vriendin van André Hazes Jr.
39quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die jr is 22 of zo toch? Hoe oud is zij?
Het is wel wat braafjes allemaal jaquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik vind dit seizoen maar tegenvallen, het is niet tokkie genoegMisschien zijn de tokkiemama’s op. Is de aflevering van vanavond weer zo’n natte scheet?
Goed verdiend van de salon.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef houdjemond het volgende:
200 euro voor iets wat iedereen kan?
Gewoon een beetje henna tochquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:10 schreef Mrmime het volgende:
Haar wimpers zijn nu gewoon stokjes. De tering.
Alleen al hier in de wijk zitten er drie, een gemiddelde woonwijk in Limburg...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=beautysalon
gat in de markt
Zij is 39, hij is 24.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, dan gaan alle zorgzame mama's hier steigerenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:11 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik vind dit seizoen maar tegenvallen, het is niet tokkie genoegMisschien zijn de tokkiemama’s op. Is de aflevering van vanavond weer zo’n natte scheet?
Hij 24, zij 39/40.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit was echt genot. Meer van dit.quote:
Ja gewoon dikke bitchfightquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil weer van die parels zoals toen met Fayah
Die kan ik wel aan 😏quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, dan gaan alle zorgzame mama's hier steigeren
WTFquote:
Dit niveau was zo’n beetje de standaard de eerste 2 seizoenen. Daarom was het zo’n geweldig programma en is dit seizoen zo vreselijk saaiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
WTF
Welke aflevering is dit en is die nog terug te kijken?
Op Youtube nog gewoon terug te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
WTF
Welke aflevering is dit en is die nog terug te kijken?
Ik heb wel eerdere seizoen gezien, maar deze blijkbaar gemistquote:Op woensdag 28 februari 2018 07:04 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dit niveau was zo’n beetje de standaard de eerste 2 seizoenen. Daarom was het zo’n geweldig programma en is dit seizoen zo vreselijk saai
Ik zal eens op Youtube kijken danquote:Op woensdag 28 februari 2018 08:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op Youtube nog gewoon terug te kijken.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eerdere seizoen gezien, maar deze blijkbaar gemist
[..]
Ik zal eens op Youtube kijken dan
Heb je dit topic wel gelezen?quote:Op donderdag 1 maart 2018 11:01 schreef TomDooley het volgende:
Ik zal wel weer wat commotie veroorzaken met mijn opmerking, maar serieus, een meisje van 17 met een kop van 30, haar extreem gecalculeerde gedrag en weer zo'n J naam... Ik word niet goed van dit soort doorfokkers, zeker als ze hun vader gillend opbellen omdat ze gaan bevallen. Kind krijgt Kind, Monique had snel door hoe dit jonge vrouwtje in elkaar steekt.
wauw.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
Vanavond een lesbo die heeft geëxperimenteerd met een jongen en nu zwanger is
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
(lol)quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
Ja leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Deze uitzending loopt nog niet echt lekker.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Deze uitzending loopt nog niet echt lekker.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe groot is Lucille Werner?
1.70
1.60
1.70
1.60
Misschien mag het zo wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
Ja dat er niet gefilmd mag worden weten we nu wel
Die uitzending met Jensen was erg leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Lucille doe nog even voor hoe je een glas bier at.
Lucille is een van ons.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die uitzending met Jensen was erg leuk.
#metooquote:
Half. Begeleid wonen, moeilijke jeugd, vader kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:38 schreef houdjemond het volgende:
Val net binnen, is de bingokaart al vol?
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Half. Begeleid wonen, moeilijke jeugd, vader kwijt.
Lesbisch, keer op een jongen gaan zitten, zwanger.
Lucille Werner heeft x benen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een samenvatting van de eerste tien minuten? Ik weet dat ze een vriendin heeft.
Dat lijkt me niet goed voor het programma.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Er stond net toch "nog 18 weken tot de bevalling"?
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook het begin gemist.
Is de vader wel bekend?
Helaas niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:42 schreef houdjemond het volgende:
Is die simpele met bontkraag en oorbellen de papa?
Papa wil niet herkenbaar in beeld geloof ik. Foto werd geblurd.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:42 schreef houdjemond het volgende:
Is die simpele met bontkraag en oorbellen de papa?
Ohgod.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Papa wil niet herkenbaar in beeld geloof ik. Foto werd geblurd.
Ja, dat denk ik ook. Maar dit was wel heel dom hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohgod.
Wel sneu voor haar dan, denk dat ze best lief is
Maar waarom ging ze als lesbische dame op een man zitten dan? Gevalletje #yolo?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar dit was wel heel dom hoor
Ja. Knipperlichtrelatie, toch nog maar eens proberen of een man ook werkt, geen anticonceptie want 'dat gebeurt mij niet' BABYquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar waarom ging ze als lesbische dame op een man zitten dan? Gevalletje #yolo?
Een experiment noemt ze hetquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Knipperlichtrelatie met die andere dame. Dat ging weer uit, toen ging ze experimenteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
idd die zag ik wel rokenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee joh die vriendin rookt toch. Niet zij.
"Moest wachten bij de apotheek"quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Knipperlichtrelatie, toch nog maar eens proberen of een man ook werkt, geen anticonceptie want 'dat gebeurt mij niet' BABY
Nee toch? Nou ja ik weet t ook niet, ze lijken nogal op elkaar :pquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Knipperlichtrelatie, toch nog maar eens proberen of een man ook werkt, geen anticonceptie want 'dat gebeurt mij niet' BABY
Die met bril en kort haar is de vriendin.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:45 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee toch? Nou ja ik weet t ook niet, ze lijken nogal op elkaar :p
Maar afwachten dan of t kind te vroeg wordt geboren.
Verstandige meid.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En toch kan ik d;r feestboek niet vinden.
In de instelling mogen ze niet op internetquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En toch kan ik d;r feestboek niet vinden.
En Lucille loopt ook al niet doorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Lekker met 35 weken naar de Efteling. Kan je nergens in behalve de bootjes.
Ditquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Droomvlucht kan toch nog wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest en wil ook nog een keer.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is voor 5-jarigen. Wtf. Heeft zij hersenschade?
Ik vind de Efteling ook leuk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is voor 5-jarigen. Wtf. Heeft zij hersenschade?
Pak dan gewoon een rolstoel denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er ontzettend vermoeiend uit
Als ie aan het eind wat sneller gaat werp je dat kind zo in de armen van de trollenkoning.quote:
Nog nooit in de Eftelingquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en wil ook nog een keer.
Ik heb het idee dat ze steeds beroerder gaat lopen, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan blijft lopen tot het niet meer kan.... want vanaf het moment dat je in een rolstoel gaat zitten mag je er in blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pak dan gewoon een rolstoel denk ik dan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Lekker naar de befteling.
Ik word echt doodmoe van al dat zelfmedelijden.
Echt he. Ik ben ook wel klaar nu.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Lekker naar de befteling.
Ik word echt doodmoe van al dat zelfmedelijden.
Zo naar z'n vader....quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie aan het eind wat sneller gaat werp je dat kind zo in de armen van de trollenkoning.
Nee daar moet je niet aan beginnen. Maar soms een kruk ofzo? Of zit ie dan alleen maar in de weg?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pak dan gewoon een rolstoel denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |