quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze is backstage. Aldus instagram. Het is nog aan
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:53 schreef croissantlechat het volgende:
Ok dat was een enorme teleurstelling.
Misschien is het dan toch wel nodig. Kunnen we Anouk even bellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:59 schreef Kyran het volgende:
Kunnen wij stemrecht van Waylon niet intrekken?
Neuh, anders hadden we dat bij Og3ne al gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:59 schreef Kyran het volgende:
Kunnen wij stemrecht van Waylon niet intrekken?
Ja, hou dit gevoel vastquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk echt niet dat ie dit hummer kiest hoor jongens..
Anouk godinquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch wel nodig. Kunnen we Anouk even bellen?
Het lijkt me ook haast niet dat hij voor een veilig nummer kiest, zeker gezien zijn ervaring.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, anders hadden we dat bij Og3ne al gedaan
Ik denk echt niet dat ie dit hummer kiest hoor jongens..
Sterkte daarmeequote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch wel nodig. Kunnen we Anouk even bellen?
Hoezo?quote:
Die wil juist dat de artiest voortaan altijd zelf kiest en publiek nooit meer stemrecht heeft qua ESF.quote:
Oh gezien je quote dacht ik dat je haar wilde bellen om alsnog stemrecht te verzoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo?Gewoon even vragen welke ze van de 3 kiest.
Ik denk dat Bibi dit gekozen heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, anders hadden we dat bij Og3ne al gedaan
Ik denk echt niet dat ie dit nummer kiest hoor jongens..
Nee, nee, Anouk was de ingeving na mijn eerste zin, ik ben benieuwd wat zij kiestquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gezien je quote dacht ik dat je haar wilde bellen om alsnog stemrecht te verzoeken.
ZIJ zijn samen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:01 schreef Momo... het volgende:
Ik zei toch dat hij een nummer zou schrijven voor Bibi, moet ik wel goed die post gaan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |